Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
In ko te sneg dobi na poti pač pustiš avto pod klancem a ne?
Natikaš verige,kaj lepšega! Če ti jih ne uspe nataknit,greš na avtobus ali nekje prespiš
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
In ko te sneg dobi na poti pač pustiš avto pod klancem a ne?
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
In ko te sneg dobi na poti pač pustiš avto pod klancem a ne?
Če te sneg preseneti si ali bebec ali pa slovenski vremenar. Za tiste, ki pa si res ne morejo privoščiti, da jih sneg preseneti, pa so tu zimske gume.
Meni se recimo gladko jebe. Če napoved samo diši po snegu pustim avto počivat. Pa ne zato, ker nimam dobrih zimskih gum ali ne znam vozit avta po snegu, ampak zato, ker so takrat na cesti idioti in nima smisla izgubit 2 ure na poti v službo in 2 uri nazaj. Je hitrejši vlak. Če sem pa res len pa ostanem doma, zato, ker lahko.
In zdaj sem se res naveličal redit 2 kompleta gum zaradi tistih 2x na leto, ko je na avtocesti malo snega in vse obstane. Po 5 letih pa imam 2 kompleta s polno profila za v smeti.
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
M+S oznaka izvira Nemčije, kjer Mutsch lahko v prevodu pomeni snežna ali blatna brozga. Mišljeno je bilo seveda snežna, v angleščino pa je enostavno narobe prevedeno. Potem pa folk misli, da ima gume za blato. Mimogrede, v svoji razlagi M+S kot kompromisu si se blatu izognil.
"M+S steht dabei für Matsch und Schnee (bzw. Mud and Snow im Englischen)."
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik boomslang pravi:
Saj pravim.. Meni je zelo zagonetno, kako to, da smo pred 30 leti vozil, v pravih zimskih razmerah, brez, fancy pomagal z šrot gumami, če jih primerjamo z današnjimi, pa je bilo zastojev precej manj na cestah... Danes pa padejo 3 snežinke na m2, pa že vse stoji, drsi in po strani pleše...Morda pa se odgovor skriva v vprašanju... Ali jaz vozim avto ali avto vozi mene.. ?
Kok je tehtal tvoj avto pred 30 leti in koliko tehta danes in koliko je bilo prometa takrat in koliko ga je danes? Ko boš našel odgovore na ta vprašanja, ti bo stvar jasna.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Snežne razmere ja, to je bistvena beseda. Snežne razmere so pri nas nekajkrat letno. Ostalo pa so bolj jesenske razmere, kjer pa je zmogljivost pravih zimskih gum spet vprašljiva.
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik boomslang pravi:
Saj pravim.. Meni je zelo zagonetno, kako to, da smo pred 30 leti vozil, v pravih zimskih razmerah, brez, fancy pomagal z šrot gumami, če jih primerjamo z današnjimi, pa je bilo zastojev precej manj na cestah... Danes pa padejo 3 snežinke na m2, pa že vse stoji, drsi in po strani pleše...Morda pa se odgovor skriva v vprašanju... Ali jaz vozim avto ali avto vozi mene.. ?
Kok je tehtal tvoj avto pred 30 leti in koliko tehta danes in koliko je bilo prometa takrat in koliko ga je danes? Ko boš našel odgovore na ta vprašanja, ti bo stvar jasna.
Pa ne samo to, vcasih so bile gume v dimeenzijah 12,13,14 col in sirine 135 do 155 mogoce 165 na vecini voznega parka. Ozka visoka guma gre po snegu bolje to je jasno.
Danes pa je nek standard 195 65 15 potem pa gre samo na sirse (razen malih jajckov na 175 14, ki so itak top za v sneg) Velika masa in siroke gume pa pac niso ravno top kombinacija za v sneg. Potem je se visina podna od tal, mehkoba vzmetenja itd... Ja marsikaj je sedaj drugace in za snezne razmere slabse!
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
hja če vsi govorite o zmogljivostih zimske gume na snegu in kako se splača imet prave zimske zaradi tistih 1x, ko se ti to zgodi, kaj pa tistih 100x, ko so na cesti jesenske razmere, praviš da so prave zimske boljše v jesenskih razmerah kot letne ali celoletne?
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
zakaj ti ne gre v kišto, da je crossclimate 98% zime bolj varen in zmogljiv od tvojih ljubljenih zimskih?
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
zakaj ti ne gre v kišto, da je crossclimate 98% zime bolj varen in zmogljiv od tvojih ljubljenih zimskih?
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj si taxist al zakaj si tako vezan na to, da si 24/7/365 na cesti?