teli beige nemški avti se že iz aviona vidi, da imajo kilometrov kolikor hočeš...Evo ti:
Če verjameš, da ima Taxi res manj kot 100.000 km:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=412112667&dam=false&fr=2022:&isSearchRequest=true&ms=25200;37;;&od=up&p=:22500&ref=srp&refId=474fb9f7-23ac-7f7e-d689-52cb394cefaf&s=Car&sb=ml&searchId=474fb9f7-23ac-7f7e-d689-52cb394cefaf&vc=Car
Sicer pa:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?dam=false&fr=2022:&isSearchRequest=true&ms=25200;37;;&od=up&p=:22500&ref=srpHead&refId=c3fc1c2b-7784-31aa-48f3-61d678634c89&s=Car&sb=ml&vc=Car
Ok ti že veš.teli beige nemški avti se že iz aviona vidi, da imajo kilometrov kolikor hočeš...
Passat 2.0 tdi 150 km DSG l. 2018 - 230 kkm:EGR, DPF in šobe bodo na dnevni relaciji 35 km v eno smer zdržale brez problema 200k+ km.
Velik servis je predviden pri 210k km (ali 7 let), pri marsikomu vodna črpalka odleti že veliko prej, pri meni recimo pri 80k km.
Koliko te je koštala mehatronika?Passat 2.0 tdi 150 km DSG l. 2018 - 230 kkm:
Za DPF in šobe lahko, ob takšnih dnevnih relacijah potrdim, da na "mojem" službenem pri 230 kkm z njimi (še) ni težav.
EGR je na mojem "shodil" pri 215 kkm.
Pumpa je šla (klasika) pri 150 kkm, DSG mehatronika pa pri 180 kkm - menda tudi "klasika".
Zadnjič so mi na uradnem servisu "diagnosticirali", da bo kmalu za zamenjavo tudi dvomasni vztrajnik.
Šel po "drugo mnenje" neodvisnega mehanika in ni opazil nič menjave potrebnega...
Avto redno servisiran na 15 kkm.
Vožen normalno.
Uh, EGR in DPF se še da nekako poceni zrihtat (blokada), vse ostalo kar crkne je drago.Na uradnem servisu, se mi zdi, ca. jurja +DDV.
530D le letnik bo tam okoli 2019, pa 3 do 4 jurje zraven, da ga direkt do mehanika odpelješ da ga spravi v red. Se boš vsaj peljal ko gospod.Počasi bo potrebno menjati 12 let starega Tourana. Bolj ko prebiram razne teme, bolj sem zmeden kaj vzeti, ker imajo očitno vsi novejši avti neke hibe...
Letno delam 18-20k km, večinoma so relacijske vožnje do službe 35km v eno smer. Gledam 2021-22 letnike.
Rabim dokaj velik prtljažnik (v njem vozim kolo, zaradi praktičnosti ga ne bi vozil na strehi), zato bi najraje vzel enoprostorca, sploh Tourana, ki se je pri meni izkazal za zelo uporabnega. Ampak cene Touranov so nenormalno visoke, dražji kot Passati. Alternativa so karavani, ampak že v startu vem, da je to bolj kompromis, ker prostora v prtljažniku ne bi toliko.
Prvo vprašanje ali je za mojo kilometražo sploh smiselno vzeti dizla ali raje bencinarja oz. hibrida?
Gledal sem tele avte, pa bi prosil kak komentar glede motorjev in ostalih hib:
P5008 + P508: kakšni so dizli 1.5 hdi? Od katerega letnika dalje so pri bencinarjih verige? So s tem težave z motorjem rešene?
Grand Scenic + Espace: kako je z 1.3 bencinarji in 2.0 dizli?
Passat + Golf: kako se obnesejo hibridi 1.4 GTE?
Ideja še za kak drug avto?