Fajn doktorat človeka, ki ne zna brat ali pa ne razume prebranega. Če boš dobro prebral sem v osnovnem postu in potem še enkrat napisal, da so že na trgu EVji, ki lahko zamenjajo tudi DIZLE za daljše relacijeKer je zimski range pr 0C zelo pomemben za povprečnega slovenca. In to na autobahnu pr 140km/h+
Povprečen lastnik EV bo rabu največji range v toplih mescih, ker se običajno takrat tudi največ potuje kam dalj. In za povprečnega kupca je čist nebistvno kaksn range ma 120 ali 170 jurjov vredn avto.
Ampak precej bolj bistvno kaj zmorejo avti v rangu 30-50k€.
Ni seveda sicer nič narobe da se jih testirat tudi pozimi. Ampak to samo izkrivlja tipičn usecase in folk samo dodatno plaši in futra range anxiety.
Ampak realno bi bil velik bolj representativen test pr 15-30C, ker takrat se večina folka tudi fura na daljse ture. In koga briga range 120k€+ vrednega avta; tist k to kupi se s tem sploh ne ukvarja.
Ker povprečnega Janeza bo dost bol zanimal al lahk pride z id7 al pa teslo3/y poleti do poreča/splita (insert poljubna hrvaska destinacija) z filanjem doma ali ne.
Hojniki pozimi pač pospravite vse v garažo, in startate z lajfom ko je zunaj 22 stopinj. Huje kot medvedi. Daj kaki bolani izgovor boš še potegnil izpod klobuka?Ker je zimski range pr 0C zelo pomemben za povprečnega slovenca. In to na autobahnu pr 140km/h+
Povprečen lastnik EV bo rabu največji range v toplih mescih, ker se običajno takrat tudi največ potuje kam dalj. In za povprečnega kupca je čist nebistvno kaksn range ma 120 ali 170 jurjov vredn avto.
Ampak precej bolj bistvno kaj zmorejo avti v rangu 30-50k€.
Ni seveda sicer nič narobe da se jih testirat tudi pozimi. Ampak to samo izkrivlja tipičn usecase in folk samo dodatno plaši in futra range anxiety.
Ampak realno bi bil velik bolj representativen test pr 15-30C, ker takrat se večina folka tudi fura na daljse ture. In koga briga range 120k€+ vrednega avta; tist k to kupi se s tem sploh ne ukvarja.
Ker povprečnega Janeza bo dost bol zanimal al lahk pride z id7 al pa teslo3/y poleti do poreča/splita (insert poljubna hrvaska destinacija) z filanjem doma ali ne.
Meni je najbolj pomemben podatek iz "črnega scenarija"... Torej avtocesta in 0 stopinj.Ker je zimski range pr 0C zelo pomemben za povprečnega slovenca. In to na autobahnu pr 140km/h+
Povprečen lastnik EV bo rabu največji range v toplih mescih, ker se običajno takrat tudi največ potuje kam dalj. In za povprečnega kupca je čist nebistvno kaksn range ma 120 ali 170 jurjov vredn avto.
Ampak precej bolj bistvno kaj zmorejo avti v rangu 30-50k€.
Ni seveda sicer nič narobe da se jih testirat tudi pozimi. Ampak to samo izkrivlja tipičn usecase in folk samo dodatno plaši in futra range anxiety.
Ampak realno bi bil velik bolj representativen test pr 15-30C, ker takrat se večina folka tudi fura na daljse ture. In koga briga range 120k€+ vrednega avta; tist k to kupi se s tem sploh ne ukvarja.
Ker povprečnega Janeza bo dost bol zanimal al lahk pride z id7 al pa teslo3/y poleti do poreča/splita (insert poljubna hrvaska destinacija) z filanjem doma ali ne.
Še vedno mi ni jasno na kaj se tripa pri tem testu? EV vs dizel? In to na AC.Mečka in Taycan sta v real life zahtevnem zimskem testu ''lagala'' za manj kot 25%. Ne 54.
Pa cena nima veze, ker Tesle so znane, da fajn nategnejo teste. Pa naj bo S ali pa 3.
Kakorkoli, očitno prihajajo na tržišče EVji, ki so sposobni zamenjati tudi dizle brez nekih težav. Ker da naredi 500+km v zimskih razmerah, je več kot dovolj. Razen seveda osebkov, ki morajo v enem koraku priti do Švedske, brez postanka.
Me je pa presenetilo, da ni bil Lucid prvi po porabi.
Še tu si mimo vsekal. Steak in BJ sta namenjena tipu, ker jo je razvajal za valentinovo.Jabe a zato si vceraj imela steak? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Steak_and_Blowjob_Day