Celoletne gume...

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Nimaš možnosti taxija/vlaka/busa?

V tvojem primeru potem pač ni druge možnosti, a glede na to, da je velika večina prebivalcev iz mest, velja da za večino veljajo drugi pogoji, tako kot za mene. Vedno sem govoril osebno kaj meni pride prav, in ne vsem. Izjeme so vedno.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Darjan, res, kje se skrivaš. Kje mal ven iz LJ so snežne razmere mičkeno večkrat kot v LJ. Taksija ni, razen če pride iz Ljubljane pome, en sam obisk pa mam not pol investicije v gume, me pa zanima, kdaj bi bil v službi, če bi čakal taksi. Bus pri nas odpade, sploh v snegu, ker sem prej peš, vlak je, sam do tja je pa tud treba prit peš, kar pa ni čez cesto, kot v LJ. Tko da dej mal glavo iz telovadnice ven.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Rekli so da bo, preveri
smile-1.gif


kalbo, sožalje
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
ksz

Evo, ta vikend sem stestiral CrossClimate 195/65 R15 na snegu.

V petek zvečer, ko je najbolj snežilo in AC še ni bila splužena, sem šel iz KP v Sežano. Po AC je šlo BP 60-80 km/h, se je pa malo čutilo, da avto ni tako stabilen, kot z GY UG9, ki sem jih imel prejšnjo sezono.

Klanci niso problem, sem pa potem na regionalki in v mestu opazil zame največjo pomanjkljivost teh gum: Precej daljša zavorna pot v primerjavi z UG9. Že pri minimalnem pritisku na zavoro je začel nabijat ABS.

Precej slabši kot pri UG9 je tudi bočni oprijem. V krožiščih sem pri minimalni hitrosti parkrat nenamerno zadriftal
smile-1.gif


Potem sem šel danes še na izlet po notranjski. Prijetno so me presenetile na zvoženem snegu, kjer tudi strmejši klanci čez Rakov Škocjan niso predstavljali problema. Tudi speljati se je dalo v klancu. Samo malo jim je treba pustiti, da se zavrtijo v prazno. Spet pa mi ni bila všeč močno podaljšana zavorna pot in slab bočni oprijem. Ovinke je treba odpeljati počasneje kot z zimskimi, sicer odnese rit.

Pod črto:
Da se preživeti z njimi na snegu, ni pa vožnja tako brezskrbna kot s pravimi zimskimi. Torej za Primorce in tiste, ki delajo malo kilometrov (in še to pretežno po ravnem), so ok, pod pogojem, da imajo vsaj malo feelinga za vožnjo po snegu in ne "zmrznejo" takoj, ko malo odnese zadek. Kdor pa mora na cesto v vsakih pogojih, dela veliko kilometrov, živi v hribih, itd ... zanj CrossClimate ne morejo nadomestiti zimskih.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
V petek so ble razmere obupne ko je zacel padat in se nabirat na cestiscu, tko da so tud super gume drsele bolj kot ponavadi, proti veceru je bilo ze ok.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Sem v petek zvečer šel po mulca na roj dan k enim pač s Puntičem in 1 leto starimi zimskimi Continental 850 in ga poberem in nisem mogel na rahlem klančku speljati z ASR-om. Potem izklopim ASR in gume kopale, kot za stavo. Probal sem z ultra počasnim popuščanjem sklopke in gas čist na minimalcu in se premaknil za max pol metra. Ni šlo, pa da ga ubiješ. Sem se potem spustil za par metrov nazaj, spet nič, pa še par metrov nazaj, pa spet nič, potem še za 10m nazaj in glih za glih, da je pričel lezti naprej.Potem je šlo normalno. Priznam pa, da je verjetno spodaj bilo zmrznjeno in je bil tole rezultat, kar se je dogajalo.
Pa, ko sem šel po njega, je po klančku navzdol tudi delal ABS na polno, pa sem šel počasi, ker so pred mano stali avti (pomoje tudi led spodaj)
tongue-1.gif
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Ja sej, porazne razmere, tko da primerjat zdej gume z lanskimi gumami in situacijami je brezveze.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Sej če maš mal zdrave pameti ločiš razmere in ti je jasno, da sneg na ledu ni enako južnem snegu. Petek je bla drsalnica, pa se je vseen dalo peljat. Če so ble pa te crosclimatke kos petkovim razmeram, pa vzamem nazaj marsikatero na tej temi.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Ja, so bile kos. Previdno in z obcutkom je slo. V crnokalski klanec brez problema. Kot receno, pazit je treba na varnostno, ker pri zaviranju primejo slabse kot zimske. Testirano tudi danes po zvozenem snegu. In ne gre pretiravat v ovinkih, ker zacne drseti zadek, ce gres prehitro.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Danes sem se malo poigral z Goodyear celoletnimi po snegu. Šlo ok, ne pa na nivoju zimskih gum. Za avto s 7.000km letno in ki lahko ostane doma, če je res sila so odlična izbira.
Bomo videli še poleti, kako se bodo obnesle.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Za ne Alter voznika so Goodyear tudi po 20kkm dobra izbira. 2 zimo v uporabi. Delamo pa cca 15kkm letno in so zelo primerna izbira tudi za zimo in 2 avto v družini.

Se mi zdi, da je Goodyear bolj zimska kot letna, Michelin pa bolj letna kot zimska. Žal imam oboje na precej različnih vozilih in jih ne morem direktno primerjat. Na Versotu so GY, na Yarisu pa je Mišelin(ni bilo GY v željeni dimenziji)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
To imaš nove gume oz je bila ta zima njihova prva zima ali jih že imaš dlje časa?

Glede na tvojo izkušnjo bi jaz rekel da so gume odlična izbira in točno to, kar iščem. Pač tistih enkrat letno ostajaš na AC na desnem pasu in 60kmh, namesto 90 po levem, bom že preživel. Glavno da ne rabim 2x letno menjavat gum.

Torej po planu, trenutne zimske skurim čez poletje, oz mogoče še naslednjo zimo, kak dolgo bodo pač držale, potem pa crossclimate in mir nekaj let.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
@darjan:

Kupil in montiral sem jih spomladi, ko so šle zimske dol, tako da je to njihova prva zima.

Sicer pa je po suhem in v dežju odlična guma.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:

Se mi zdi, da je Goodyear bolj zimska kot letna, Michelin pa bolj letna kot zimska.

pravilno se ti zdi...ne vem kdaj bo folku jasno,da so Crossclimatke za v sneg ene izmed najslabših izbir od vseh celoletnih gum?
(je pa res,da so odlične in najboljše od vseh na suhem in mokrem,ampak to ne spremeni razultatov na snegu,predvsem zavorne poti)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Recimo za pri nas bi bile ravno zato optimalne. Po snegu avto itak ostane doma, v vseh drugih okoliščinah so pa odlične, sploh pa so zelo podobne letnim gumam poleti.
Tako da: vsak polpismen si lahko izbere gumo, ki bo NJEMU in NJEGOVIM zahtevam in NJEGOVEMU načinu uporabe optimalna in se ni potrebno kregat, da je nekdo bedak, če ima x gumo, če bi lahko imel pa žnjo gumo, ki je pa tam in tam ultra super duper.