Če ne znaš odgovoriti, kaj zate pomeni v sili, en nasvet, vrni vozniško.
Verjetno sem eden redkih, ki sem iz lastnega žepa šel večkrat na Vransko in to namenoma z neprimernimi gumami (letne pozimi in zimske poleti). Kar se mene tiče, obstaja več vrst situacij oz. sile, zato je nesmiselno (celo nevarno) posploševati. Marsikomu bi odprlo oči, ko bi na poligonu videl, kako fino dolga je zavorna pot s 3-4 leta starimi zimskimi pri spomladanskih ali poletnih temperaturah.
Kontra vsem nasvetom "nove gume zadaj" se meni že več kot 20 let obnese sledeče:
- max. 3 sezone vožene zimske od vodilnih 5-6 znamk, ne glede na profil (tega pri 30-40k prevoženih letno ponavadi tako ni dovolj za 4. sezono).
- rotiranje gum, tiste z več profila na pogonsko os
- obenem previdnejša oz. počasnejša vožnja z daljšo varnostno, sploh 3. sezono v mokrem (še posebej pa so take gume nevarne, če jih kot marsikdo "zvoziš" še poleti in pridejo hladni jesenski deževni dnevi)
In začuda, tako na prvo žogo ne spomnim situacij, da bi mi nenapovedano odnašalo rit oz. če je bilo kaj takega, je bilo zaradi mojega pretiravanja ali iskanja meje oprijema.