Morda zato, ker on NE MORE ostati doma, medtem ko ti recimo lahko uživaš v toploti doma pri čajčku, če je zunaj sneg. Zato ON potrebuje top gume za sneg. Pa tudi, če jih bo rabil le enkrat letno.Se mu bodo takrat splačale.Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Tako je ja. Ne vem zakaj se pri nas folk osredotoča na super performance na snegu/ledu, če se zgodi pri nas tak scenarij mogoče enkrat letno?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Recimo za pri nas bi bile ravno zato optimalne. Po snegu avto itak ostane doma, v vseh drugih okoliščinah so pa odlične, sploh pa so zelo podobne letnim gumam poleti.
Tako da: vsak polpismen si lahko izbere gumo, ki bo NJEMU in NJEGOVIM zahtevam in NJEGOVEMU načinu uporabe optimalna in se ni potrebno kregat, da je nekdo bedak, če ima x gumo, če bi lahko imel pa žnjo gumo, ki je pa tam in tam ultra super duper.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Morda zato, ker on NE MORE ostati doma, medtem ko ti recimo lahko uživaš v toploti doma pri čajčku, če je zunaj sneg. Zato ON potrebuje top gume za sneg. Pa tudi, če jih bo rabil le enkrat letno.Se mu bodo takrat splačale.Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Tako je ja. Ne vem zakaj se pri nas folk osredotoča na super performance na snegu/ledu, če se zgodi pri nas tak scenarij mogoče enkrat letno?
To razumevanje mora iti v obe smeri, da ne bo kakšnega nesporazuma.
Citat:
Še vedno pa itak vsaj pri Crossclimatkah ni računice,ker za ceno štirih gum dobim 4x letne + 4x zimske gume...
Točno.Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
No, no, upoštevati je treba dva kompleta zdržita dlje, kar pa tistemu ki dela tako malo km nič kaj ne pomaga, ker se dva kompleta prej postarata.
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
Citat:
Še vedno pa itak vsaj pri Crossclimatkah ni računice,ker za ceno štirih gum dobim 4x letne + 4x zimske gume...
To ne drži. Za 195/65 R15 sem dal 74€ po komadu. Mi najdeš zimske in letne skupaj za ta denar, pa da niso čunga-lunga ali nalite? In upoštevati je treba še strošek premontaže 2x 30€ vsako leto.
Odvisno od potreb. Sam imam dva avta. Na prvem imam dva kompleta litih platišč s top letnimi in top zimskimi gumami, na drugega pa sem letos dal celoletne izpeljane iz zimskih (boljše lastnosti pozimi in slabše poleti). Do hiše imam 180° rido in klanec, tako da kakšen zalet ne pride v poštev pa sem ob zadnjem sneženju s celoletnimi gumami rezal kolesnice v 20 cm snega. Vmes sem celo dvakrat obstal pa sem kljub temu prišel do parkirišča brez verig. Ob primerljivih pogojih pa na top zimske gume po sezoni ali dveh uporabe (in tam 4.000 km/sezono) tam 30 m pred garažo montiram verige.Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Ah ja, dva kompleta na felgah: top zimske in top letne, zamenjaš sam, če nimaš ravno dveh levih rok. Zate Darjan bi bila pa top izbira tale tanovi pižo, ki ga sedaj reklamirajo, saj zanj baje sploh ne rabiš zimskih gum.
In zakaj misliš, da se celoletne hitreje starajo kot namenske. In zakaj misliš, da je 3 mm profil na zimskih gumah še ok, na celoletnih pa ne? Če se ti gume neenakomerno obrabljalo obstaja servis. Tudi namensko gumo ti slaba optika lahko zelo hitro uniči. S takšnimi ali drugačnimi predpostavkami lahko računsko dokažemo karkoli. Realnost pa je največkrat drugačna.Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
- Mene letno prideta dve menjavi skupaj s hranjenjem 50€
- Ena guma me stane 50 € (Bridgestone zimske, Pirelli letne)
- CrossClimate stane 69 €
Dva kompleta mi zdržita 4 leta, CrossClimate bi zdržale koliko? Jaz jih nebi upal vozit 3. zimo, čeprav bi verjetno za poleti bile še vedno zelo dobre. Pa tudi celoletne je dobro vsake toliko časa premontirat, da se bolj enakomerno obrabljajo- to spet nekaj stane.