Pravzaprav 99 % sploh ne rabi 4-kolesnega pogona. Pika.
Ne velja neko splošno znano "dejstvo", da Subaru boxer diesli so pa absolutni NO-GO?
Kaj takega? Pri teh letnikih so pomojem dizle že porihtal. Ga pa na testih pohvalijo, da ima zelo dobro preglednost iz avtomobila. Je pa res, da je oblika taka, mal specifična
Ravno 2 tedna nazaj sedim z sodelavcem v salonu....in omenim da mojo zanima mali mestni 4x4 jajček....ala Ignis....Panda...Kaj pa je tebe zmotilo, kamela?
20 let sem vozil awd, sedaj sem 5 let na fwd. Realno awd ne rabim, bi ga pa občasno bilo zabavno imeti.
To jajce brez zvočne izolacije 4 ure po avtocesti 2x tedensko?vitara ali s-cross 1.4 boosterjet pa 4x4
vprašal sem če je xdrive stalni pogon 40:60? na to vprašanje mi nisi odgovoril.Včasih si pri VW lahko ločil tip pogona že po imenu quattro vs 4-motion. Danes ni več tako. Vedeti moraš, kako je postavljen motor: če je prečno, je awd haldex, če vzdolžno, pa torsen.
res je, zelo je precizen na obseg gum. je pa vendarle stalen 4x4 pogon, in Vadim je pisal, da je stalen pogon zelo težko najt.O xdrive nimam pojma, razen da so strašno problematični, če preveč driftaš ali če je zaradi obrabe prevelika razlika med obsegom gum spredaj in zadaj.
Ne rabim 4x4. V resnici avta sploh ne rabim, ker se praktično nič ne vozim.Pravzaprav 99 % sploh ne rabi 4-kolesnega pogona. Pika.
za suzukije nism zihr sam panda 4x4 je bulet pruf - vzameš klasičnega atmosferskega bencinarja - 2 roka je zdaj so če se ne motm sam turbaši v 4x4 varianti. Tist 4x4 pride povsod in je nezahteven za vzdrževanje. Iz prve roke ga rabi tudi ITim (italijanski telecom za delo po terenih). cenovno je avto sprejemljiv, vzdrževanje je smešno, ker nima neke hude elektronike, zavarovanje tud ni nek bavbav...pa še kot avtomatik jo dobiš (je pa res da v tem primeru ni 4x4)Ravno 2 tedna nazaj sedim z sodelavcem v salonu....in omenim da mojo zanima mali mestni 4x4 jajček....ala Ignis....Panda...
Pa prvo kar dobim v odgovor je (0/podobno kot ti....) a pa res rabi 4x4....pa vzdrževanje pa poraba pa...pa...pa....PAPAGAJ
Pa ga gledam.....pa se mu začnem smejat....pa kje maš ti (fucking) problem pri tem?
Bo to tvoj strošek? Boš ti vzdrževal? Je to tak problem če avto zapeljem na rampe in odvijem tista 2 vijaka in odlijem/dolijem tistih 1L olja?
Celih 15-20€ za olje pa 2x .50c za bakreni dihtungi....
Danasnji metro 4x4 jajci so pa etak 2WD v osnovi.....tko da niti ne vem od kje mu argument o porabi?
Pa ni bil ne prvi ne zadnji "mojster" z to. .....oh kaj pa rabiš 4x4 mantro....
Ja sharan je bolj v sili ker vozil se bom sam in ne rabim tako velikega enoprostorca. Saj moja velikost ni toliko problem za manjše razdalje, ob 4 urnih vožnjah (2x na teden) pa mi drevenijo noge in zadnja plat. Seveda bi rad tudi max udobje in spočitost vse to se pa začne z čimbolj pokončno držo.