VAG 2018: zanesljivost novih 1.0 TSI motorjev in DSG menjalnika

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ko ze govorite o avtomatih, naj povem, da imam v Oplu Zafiri 2017 tudi avtomata klasiko, motor 1.4 T bencinar, pa Superba 2.0 DSG 2008 140HP in menjujeta cisto enako. DSG ne menja cisto nic hitreje od Zafire. So pa DSG-ji v raznih Golf GTI-jih, ki pa menjujejo, ko formula. Slisim vsak vecer enga mulca tukaj, ki ima Golf 5 GTI s sportnim izpuhom, ki mu menjuje hitro, ko sokol.
 
Nazadnje urejeno:

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.071
3.559
113
41
Lj
Ko ze govorite o avtomatih, naj povem, da imam v Oplu Zafiri 2017 tudi avtomata klasiko, motor 1.4 T bencinar, pa Superba 2.0 DSG 2008 140HP in menjujeta cisto enako. DSG ne menja cisto nic hitreje od Zafire. So pa DSG-ji v raznih Golf GTI-jih, ki pa menjujejo, ko formula. Slisim vsak vecer enga mulca tukaj, ki ima Golf 5 GTI s sportnim izpuhom, ki mu menjuje hitro, ko sokol.

Hitro menja samo v predvideno prestavo, sicer pa počasi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Prestaviti dve nižje za moje pojme ni nič posebnega, sploh pri menjalnikih, ki se 50 kmh peljejo v neki 5. prestavi ali celo vklapljajo glide funkcijo (ler), ko v tem stanju pohodiš gas za prehitevanje se najprej zgodi en velik NIČ, šele nato začne avto vleči. Razni dinamični ali sport programi zadevo omilijo, saj menjalnik ne vozi v tako visoki prestavi ali leru, ampak da bi za vsako potencialno prehitevanje najprej pritiskal gumb za vozni program je vse prej kot praktično, se pač navadiš pohodit gas kakšno sekundo prej, saj ponavadi vidiš v naprej kdaj bo pravi moment za prehitevanje.

To je en velik minus klasičnega pogona, na tem minusu se bodo začela prodajati prihodnja hibridna in električna vozila. Odzivnost gas pedala.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
V večini primerov je čez glavo dovolj samo butnit menjalnik v S. Tega pa res ni težko naredit.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.667
340
83
www.kacnje.eu
Tudi moje mnenje je, da nekateri komplicirajo. Sam vozim DSG skoraj tri leta in pravzaprav ne pomnim, da bi kdaj imel kakšne težave s počasnim prestavljanjem. No, ja ALTER vozniki so seveda hitrejši od tistih desetink, ki jih DSG potrebuje, ostali pa teh stvari ne zaznamo. Razen takrat, ko iščemo dlako v jajcu (namerno iskanje nekih mejnih situacij).
Še enkrat - v praksi se sam ne spomnim, da bi me motilo počasno prestavljanje.
Gasper008 - se popolnoma strinjam, da je odzivnost in zveznost pedala pri električnih res prava pesem in mislim, da je to prihodnost.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.231
3.634
113
Jaz v primerih, ki je potrebno hitro "skočiti" za prehitevanje, uporabim ročni način - s tipkama na volanu.
Ko je menjalnik ("mokri" - novi DSG7) v ročnem načinu ni nobenega "časovnega zamika" od trenutka, ko pritisneš na plin in ko se avto premakne.
Enako, kot "navadni" ročni menjalnik.
.
Druga opcija je, kot že opisano, da se pač navadiš, da pohodiš plin kakšno sekundo prej - samo to je pač možno, ko vnaprej vidiš, kdaj se ti bo pojavila možnost za prehitevanje.
.
Imam pa takih primerov realno dokaj malo.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Saj z obvolanskimi ročicami ga tako ne moreš dati v S. Ali ročica ali pa izbira voznega profila oz. "drive select" itd.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Jaz nisem mislil s tem, ko sem primerjal "Oplovega" in DSG-jevega enakega menjavanja, ampak hitrost menjavanja iz ene prestave v drugo. Torej, pri meni DSG 6 stopenjski mokri (l.2008) menjuje pri enakih obratih, kot "Oplov" klasični s pretvornikom navora in enako hitro iz ene v drugo prestavo. Ko pa sem omenil mulca s Golfom 5 GTi z DSG-jem, pa sem imel v mislih, da mu zamenja hitro iz ene prestave v drugo, kot keks...
Primer....moja dva menjalnika prva - - - - - druga - - - - tretja brzina itd v naslednje. Pa tudi, če dam v S pri DSG, menjuje enako hitro, le eno brzino nižje vrže in se vozim pač z višjimi obrati.
Mulc z Golfom pa prva-druga-tretja brzina itd v naslednje - slišim pa to menjavanje zato, ker ima športen izpuh in se ga sliši še daleč do ene tretje-četrte, ampak, ga sploh ne nažge...čisto tko lagano.
Verjetno je to športni DSG pri VW?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
S tako hitrostjo med eno in drugo prestavo menjuje mulcu, kot temu rdečemu golfu. Torej, ne govorim, kako hitro pride do 7 brzine, ampak čas, potreben, da prestavi...torej, kaj vem...0.1s, pri meni pa recimo 0.3s pri obeh menjalnikih
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.220
5.660
113
Ksz...

Imam Jotin MMT...en mesec sem ga študiral in (bolj na začetku) tudi obupaval :)

No sedaj mi ni žal...pa je kjerkol DSG al pa avtomat svetlobna leta pred tem...ko neko stvar naštudiraš te težko kaj preseneti (počasno šaltanje itd)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.220
5.660
113
Hehe....mi jih je omenjal kolega....tako da vem da "baje" obstajajo še hujši primerki fake avtomatikov :) Vozil še nisem....razen bil vožen v enem smartu...sam tisto je blo vokol leta 99-00....valda so vmes kaj napredovali pri "mercedezu"?
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Vprašanje: ali ima 1,5 TSI, letnik 2019, DSG (7 stopenjski) mokro ali suhi sklopko? Po čem bi to prepoznal? Šalta sicer fenomenalno.