Vsi imajo to moznost, razen 208 in 2008
tudi omenjena modela imata aisin avtomatike v ponudbi z 1.2 Puretech 110 km. EAT6 je komercialna oznaka
Vsi imajo to moznost, razen 208 in 2008
Aja to...sem mislil, da je kaj za preverjat (sploh ce imas najbolj neugodno kombinacijo motorja in menj.)Spusti kakšno solzo jeze, ko plača račun za nov menjalnik...
Jaz isto. To neke cudne spricere pijejo za temi sanki...Klasičen nasvet od nekoga ki vse svoje vedenje o DSG jih črpa iz gostilniških debat.
Kako vem.
Imam DSG ja. Imam tudi premalo garažo. tako da ga moram parkirat dobesedno 1 cm od stene če hočem zapret vrata....
... in nimam težav s parkiranjem. Tudi v prejšnjem avtu je bil DSG in prav tako ni bilo težav. Je bil pa avto malo krajši.
Dajmo to malo bolje razjasnit (saj enkrat smo že):
- pravi avtomatik se pelje ko spustiš zavoro (Chrisler, Audi, BMW - vse pravi avtomatiki)
- EDC (sedaj nimam DSG "na zalogi") se pelje ko spustiš zavoro, vendar ne tako "odločno" kot gornji
- tako imenovani roboti (prejšnji PSA recimo) se ne pelje in čaka na pritisk plina in takrat lahko res skoči, če nimaš najboljšega občutka za gas stisnit.
Pri DSG je odvisno od avta...moja octavia DSG se pelje ko spustiš zavoro z neko minimalno hitrostjo, recimo novi superb in karoq se ne - oz. se da nastaviti da stoji na mestu, ali pa da spelje.
- EDC (sedaj nimam DSG "na zalogi") se pelje ko spustiš zavoro, vendar ne tako "odločno" kot gornji
Tu sem jaz lastnika vprašal če ma ta avto slučajno CVT ker če ne gledaš obratomerja sploh ne dojameš da šalta....nima veze klanc gor...pospeševanje...bremzanje...ni razlike...Npr. Mercedesov 9G v novi E klasi mi je bil fantasticen za vozit...