Pri 25.000 km še ni bil opravljen prvi servis?Masa in quattro dodata svoje. Če bi bil se malo bolj nežen na plinu, bi verjetno šlo se kake pol litra nižje, morda liter.
Edino, kar sem se spomnil. Ca 2000 tisoc km nazaj mi je javilo prenizek nivo olja. Po klicu na servis so mi rekli, da to ni nič nenavadnega za nova vozila in naj dolijem. Dolil pol litra in je ok. Tako ali tako bo kmalu prvi servis pa naj zamenjajo.
Prvi servis predvidoma na 30.000 oz dve lei, kar je prej po programu vzdrževanja. Verjetno bo avto vozen max do 4 leta starosti. Kilometrov verjetno tam nekje kot si napisal. Tudi manj.Pri 25.000 km še ni bil opravljen prvi servis?
.
Jaz v te "podaljšane" intervale kaj preveč ne verjamem.
Menjava olja na 15 kkm pri pooblaščencu, dokler je v garanciji, naprej pa raje na 10 kkm v kakšni lokalni "splošni" delavnici.
Edit:
Seveda odvisno od tega, koliko časa imaš namen voziti avto.
Če menjaš nove avtomobile po prevoženih150 kkm, tudi menjava olja na 30 kkm zadošča, da bo avto teh 150 kkm naredil.
Kaj pa vem, moj pasat ima predpisano 30000, jaz ga vozim na 15000. Ampak da bi pa menjal olje na 10, je pa že malo za na luno. Takšen avto potem tudi zasluži prostor na dekci poleg zakonske postelje!Prvi servis predvidoma na 30.000 oz dve lei, kar je prej po programu vzdrževanja. Verjetno bo avto vozen max do 4 leta starosti. Kilometrov verjetno tam nekje kot si napisal. Tudi manj.
v življenju sem mel 25+ VAG avtov, od VP tdi do CR tdi, 1.8T ene par komadov, skoraj vsi so bili čipani (čipira se psa pri veterinarju).Pri teh zadevah je ogromna razlika med serijskim motorjem iz tovarne in kakorkoli predelanim kasneje. Večina naredi to neumnost, da jim je kao tovarniški premalo in ga peljejo čipirat oz. celo na stage 1/2/3 predelave, da bi dobili čim več konjev. Prva stvar, ki gre tu čez okno je poraba, saj je tu največje ozko grlo, ker se proizvajalci morajo/skušajo držat nekih zakonov in pravil, da so motorji do neke mere zmogljivi, hkrati pa "eko", varčni, itd. In potem po predelavi dobijo domov sicer več konjev in "powaaa", poraba pa gre gor enormno. In potem je kriv proizvajalec in jajc od motorja.
Kupi največ kar zmoreš, ampak serijsko in bo ok.
Omenjeni motor v različnih avtih povprečno pije okoli 9L/100km. Mirna noga 8. Gonjenje 10+. Nič posebnega za take konje.
Z 10l ti futras 100 konjev, 300 konjev nikol..Pri teh zadevah je ogromna razlika med serijskim motorjem iz tovarne in kakorkoli predelanim kasneje. Večina naredi to neumnost, da jim je kao tovarniški premalo in ga peljejo čipirat oz. celo na stage 1/2/3 predelave, da bi dobili čim več konjev. Prva stvar, ki gre tu čez okno je poraba, saj je tu največje ozko grlo, ker se proizvajalci morajo/skušajo držat nekih zakonov in pravil, da so motorji do neke mere zmogljivi, hkrati pa "eko", varčni, itd. In potem po predelavi dobijo domov sicer več konjev in "powaaa", poraba pa gre gor enormno. In potem je kriv proizvajalec in jajc od motorja.
Kupi največ kar zmoreš, ampak serijsko in bo ok.
Omenjeni motor v različnih avtih povprečno pije okoli 9L/100km. Mirna noga 8. Gonjenje 10+. Nič posebnega za take konje.
Iz katerega leta pa si ti, da rabiš 10l za 100 konjev? Je kar tako kot sem napisal.Z 10l ti futras 100 konjev, 300 konjev nikol..
Verjamem pa da 2.0 tsi lahko pije skoraj pol manj kot 3.6 NA
Ja glej, 3x menjava olja pri nepoblaščencu me pride manj kot 2x pri pooblaščencu.Kaj pa vem, moj pasat ima predpisano 30000, jaz ga vozim na 15000. Ampak da bi pa menjal olje na 10, je pa že malo za na luno. Takšen avto potem tudi zasluži prostor na dekci poleg zakonske postelje!
Jernej
Letno imam tam do 10 daljših službenih poti npr.: Beograd, Budimpešta, Dunaj, Praga, Köln, Stuttgart, Milano...Vzames EVja, pa ni bonitete
Kaj je zadaj samo bog ve. V navodilih za novega, nevarno naspicenega suzukija na dveh kolesih, imas enostavno kar dve razpredelnici za program vzdrzevanja.Ne verjamem, da bi bili npr. Japonski, konkertno Toyota, za ZDA tiloko drugačni, da bi potrebovali menjavo olja na 6 k milj, medtem ko za EU pa zadošča na 15 kkm