In kdo ti bo podal realno primerjavo? Kje so še vse vmesne variante in variante sto in enega podvozja, samo mala sprememba nagiba kolesa ti spremeni obnašanje, točko zdrsa itn itn.
Še ADAC in co. ne delajo takih testov ali pa mogoče zelo redko in za malo število produktov.
Bolj kot ne, smo obsojeni na rezultate obstoječih testov in na to, kdo ti skozi prefinjen marketing bolj glovobo pronica v mozak.
Večina ljudi se pa bp vozi tako na Nexen, Sava, Goodyear, Continental in še žnj drugih znamkah.
krucefiks, če ti vrhunski (vojaški) pilot pove da so tudi ene GoodRich čisto ok, potem mu verjemem.
Bolj kot nekomu, ki preko googla ve vse.
A veš kaj mene moti pri gumah, da nimaš pojma za kakšen kompromis se je določen proizvajalec pri določeni gumi odločil. V oglasnem sporočilu boš vedno dobil vse naj naj naj, moraš biti res ekspert za branje med vrsticami da ugotoviš v katero smer je proizvajelc sploh želel optimizirati določen model gume.
Če bi bil jaz gumar, bi naredil v vsaki dimenziji ene tri modele in za vsakega bi točno dal vedeti kaj ta model gume je:
- brezkompromisni grip, slabši kotalni upor in krajša življenska doba
- dober grip, dober kotalni upor, povprečna življenska doba
- eko guma, dober kotalni upor, povprečen grip, dolga življenska doba
Ne bo mi pa nekdo prodajal zgodbic (kar danes delajo vsi proizvajalci), da ima gumo z vsemi top parametri. V katero smer je želel iti proizvajalec zveš samo v testu, ampak test moraš znat brat in tudi če ne bereš testa v svoji dimenziji in za svojo maso in rang vozila, bo obstajala ZELO velika verjetnost, da ima isti model gume nagnjenost k istnimi lastnostmi tudi v tvoji dimenziji.