Bom semle napisal malo ponedljovih vtisov
Ford transit custom 130PS, letnik 2017, prevozenih 25kkm
Gume prva vgradnja continental vanco2 215/65R 16C, prevozenih cca 15kkm (ker so se ob nakupu takoj zamenjale z zimskimi).
Avto je bil prazen.
Cesta moravce izlake, lani preplastena, pa se nekaj drugih lokalnih odsekov. Cesta je bila mokra, po dolgem obdobju brez dezja, temperatura 10-15C .
Avto je ob hitri voznji, oziroma bolj sunkoviim dodajanjem plina stalno popavljal situacijo z esp in asr. To mi je dalo vedit, da naj v podobnih razmerah ne plizzivam prevec, ker bom koncal ob cesti ali v drugem avtu.
Primer:Vozim v tretji prestavi, zahodis gas, avto pa zakoplje. V cetrti prestavi zelis potegniti iz ovinka, spet koplje in esp...
Torej kljub premium znamki gum, stare eno leto, profila po oceni se kaksnih 6mm, ni bilo nobenega zaupanja v njih.
Ce bi bil avto nalozen v zadnjem delu, bi bilo pa sploh zanimivo. Najbrz bi z kaksnim izzivanjem v klanec kar pocakal v klancu.
Ford transit custom 130PS, letnik 2017, prevozenih 25kkm
Gume prva vgradnja continental vanco2 215/65R 16C, prevozenih cca 15kkm (ker so se ob nakupu takoj zamenjale z zimskimi).
Avto je bil prazen.
Cesta moravce izlake, lani preplastena, pa se nekaj drugih lokalnih odsekov. Cesta je bila mokra, po dolgem obdobju brez dezja, temperatura 10-15C .
Avto je ob hitri voznji, oziroma bolj sunkoviim dodajanjem plina stalno popavljal situacijo z esp in asr. To mi je dalo vedit, da naj v podobnih razmerah ne plizzivam prevec, ker bom koncal ob cesti ali v drugem avtu.
Primer:Vozim v tretji prestavi, zahodis gas, avto pa zakoplje. V cetrti prestavi zelis potegniti iz ovinka, spet koplje in esp...
Torej kljub premium znamki gum, stare eno leto, profila po oceni se kaksnih 6mm, ni bilo nobenega zaupanja v njih.
Ce bi bil avto nalozen v zadnjem delu, bi bilo pa sploh zanimivo. Najbrz bi z kaksnim izzivanjem v klanec kar pocakal v klancu.