Tudi radarske točke so v nekaterih državah EU prepovedane in si kaznovan. Pri nas pač ne. Lokalni predpis.Tukaj se vedno lovim, ker smo v EU in je prost pretok. Po eni strani naj bi veljalo, če je avto tehnično izpraven v izvorni državi (to seveda OPju ne koristi, ker ne bo imel slo tablic), ga v tujini ne smejo zajebavati z nekimi lokalnimi pravili. Po drugi strani pa: "V praksi se je že dogajalo, da so tujce kaznovali, čeprav so imeli avto tehnično izpraven doma. Sodišča EU so potrdila, da so take zahteve zakonite, če so sorazmerne in jasno določene."
Eno je prost pretok blaga. Drugo pa so lokalni predpisi države. Če je to EU uredba/zakon al kak se že reče se to potem sprejme na ravni posamežne države, lahko pa je predpis/zakon/uredba še strožja kot je zahteva EU. Ne sme pa biti "manj" zahtevno. Če AT pravi tekstilne verigine niso ok, potem pač niso.
Po eni strani naj bi veljalo, če je avto tehnično izpraven v izvorni državiTukaj se vedno lovim, ker smo v EU in je prost pretok. Po eni strani naj bi veljalo, če je avto tehnično izpraven v izvorni državi (to seveda OPju ne koristi, ker ne bo imel slo tablic), ga v tujini ne smejo zajebavati z nekimi lokalnimi pravili. Po drugi strani pa: "V praksi se je že dogajalo, da so tujce kaznovali, čeprav so imeli avto tehnično izpraven doma. Sodišča EU so potrdila, da so take zahteve zakonite, če so sorazmerne in jasno določene."
Drugače tole velja bolj za slo, za gor sem napisal, da bi riskiral. Pa seveda predpostavka je, da ni snega. V snegu AT baje zahteva nameščene kovinske verige na letnih gumah.
Chatgpt pravi sicer:
Ali je kazen možna?
Torej, če si prepričan, da bo vreme lepo in suho, lahko v Nemčiji brez težav voziš z letnimi gumami. V Avstriji pa uradno lahko, a je malo bolj tvegano, ker je interpretacija zakona strožja.
- V Nemčiji ne, dokler ni snega ali ledu.
- V Avstriji je malo bolj tvegano – na suhi cesti verjetno ne bo kazni, ampak če bojo razmere "dvomljive" (npr. nizke temperature, megla, možnost snega), te policija lahko ustavi in kaznuje.
- Če povzročiš nesrečo, je lahko še huje – v obeh državah te lahko spoznajo za soodgovornega, ker nisi imel primernih gum.
Glej v NEMČIJI pa imaš 1,6 mm na zimski dovolj, da si na varni strani zakona.Po eni strani naj bi veljalo, če je avto tehnično izpraven v izvorni državi
Preverjeno pri AMZS - veljajo lokalni predpisi.
Npr če je treba met 4mm in maš na gumi 3mm (v Slo je to še ok) - boš v Avatriji kaznovan.
gume na felnah poleg pelješZadeva je sledeča:
- naslednji teden grem na vrh Nemčije po "nov rabljen" avto,
- avto kupujem pri hčerinski firmi proizvajalca,
- ker je avto na letnih gumah, jaz pa grem z njim po cesti domov sem jih prosil za ponudbo zimskih gum,
- ponudbe, ki so mi jih dali mi cenovno ne ustrezajo,
- pri drugi hčerinski firmi istega proizvajalca sem našel odprodajo malo rabljenih kompletov zimskih gum na platiščih in iskanje po VIN mi vrne nekaj zadetkov,
- ko te zadetke posredujem prodajalcu avta pravi, da predmetna kolesa ne ustrezajo, čeprav so v COC od avta navedena prav taka (velikost, ET).
A se mi samo zdi, ali oni mene fiju-fiju?
Rezervna opcija je, da kolesa naročim k vulkanizerju in mi jih on premontira.
Ja nemško, saj smo v EU!prvo pomoč veljavno maš?...
Kaj od digitalnih stvari ti pa ne dela v Mercedesu? Si probal pri MercedesMe spremeniti tvoj naslov in dati notri fake adresso v Nemciji?Švaba ko ima enkrat denar na računu postane balkanero. Moja izkusnja: ko sem mu nakazal 60k je cudezno posla vsa njegova sladkoba. Sem mu rekel ce lahko (za dodatnega jurja skoraj) naredi še servis, med tem ko se čaka prost kamion....pa je najprej jamral da je prekmalu (20kkm, predvideno 30kkm), potem da bo vprasal sefa, potem pa da so velikono'čni blizu in da ni mehanikov..... Potem sem pac delal servis v Slo. Pred nakupom sva občevala po mejlu ene 10x, takoj odziven..... Po nakupu pa me je ( na mail z vprasanjem o digitalnih storitvah, ki so seveda izginile ko je avto zaznal da se nahaja v Jugi) sicer prijazno odpikal z neko pol-informacijo, na naslednji mejl pa se ni vec odzval. Pooblasceni trgovec premije.
Tako da pograbi mećko in piči. Če po 100km ugotovis da ti nekaj trese se obrnes in gres reklamirat. Ce bos caral z gumami bo rekel da prej ni treslo in da so nove gume krive....