Skoda SUPERB Combi

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.145
113
al pa S80 z 1,6d :S

me zanima kolk ti na servisu vzamejo za servisiranje tegamlincka ki je tudi v focusih in ostalih plebejcih.

aja 140 kg, predstavlja kaksna sekunda v pospeških
smile-1.gif
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
No, ce verjames pravljicam potem bi to pogojno drzalo.

Realna razlika, ko oba zapeljes na tehtnico, je preko 300kg.
A3 Sportback 1.4 TSI 1285 kg, Superb Combi 1.4 TSI pa 1425 kg.
Realne razlike je 140 kg.
Ali mogoče alter strokovnjaki veste kaj, kar še pri Škodi in Audiju ne?
crazy1.gif

Nisi uposteval, da se z Audijem A3 pelje samo en lep frajer, ki kar lebdi na oblakih in zato ne prispeva nic dodatne mase, ampak je celo malo odvzame, v Skodi je pa vedno pet debelih kmetov, ki ravno peljejo krompir na trznico, in to naredi razliko
evil.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.604
2.419
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
Drugače pa hiter pogled na avto.net pove, da je v Sloveniji vsaj 3/4 avtov z najslabšo različico opreme in najslabšim motorjem. Zgleda, da ima folk rajši en rang višje in brez vsega, kot en rang manj (ali manj ugledna znamka) in solidno opremljen ter motoriziran. Se pa to očitno odraža tudi po forumih.

V Nemčiji je pred časom bil(še je)najbolj prodajan avto Golf, brez opreme in brez metalik barve z najbolj švoh motorjem.
Na srečo večina ljudi kupi, kar pamet govori in v mestu ga imaš itak v pol leta obtolčenega. Ni to kot pri nas da vsak parkira čez 2 placa, da mu vrat kdo ne vrže po njegovi ljubezni.

on: superba bencinca pod 150 konji, bi kupil le če mi ga dajo tak za 3 dni, pa da res vidim, če je 125KM dovolj.
Mi ne ugaja poslušat dretje na 6000 obratih da bo držal 150 v Vrhniški klanec.

Sem pa vozil Yeti 1.2TSI pa hudič daje občutek da gre kot avijon.

Lp
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Ravno zaradi tega sprasujem, ker golf 1.4tsi 122KM je poezija za voziti. Lahko se pa zgodi kot 1.2tsi v polotu, ki ga imam tudi mimogrede.., in je avto neverjetno naporen po gorskih prelazih in podobnih cestah. Ker zaradi majhne prostornine hitro izgubi proznost, ce se recimo zakvačkaš s prestavami... nad dolocenimi obrati pa izbruh in vlece kar malo prevec. No prevec ni nikoli ampak saj razumes bistvo. 1.9jtd z isto konjenico vlece kot vol, 1.2tsi pa kot podivjan cucek. Dam roko v ogenj, da ima vecji turbo lag kot moja bivsa reno pet turbo. Ali pa je ze dolgo tega
smile-1.gif


Saj ista storija je tudi z nekaterimi vrstnimi sestvaljniki, priznane nemske znamke, ki kljub visoki kubikazi in konjenici ne dajo iz sebe pod 4000rpm nic.

Itak me caka se testna voznja, sicer mi ostane nov doblo po katerega bom moral ocitno v italijo, ker sta avtotriglav in autocommerce leglo nesposobnezev.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Bravo, tole je skoraj post leta.

Skodo se kupuje zaradi sosedov!

Velikokrat se nov avto kupuje zaradi sosedov ... pa ni vazno, ali je to Skoda, Kia, Chevrolet (Daewoo), VW, Audi ali karkoli drugega... vazno, da je nov
smile-1.gif
...

Oprosti, narobe razumel, ker povrsno berem.
grin1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Me zanima kako se bo v polotu kaj 1.4 tsi obnesel. Komaj čakam na testno vožnjo.
smile-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ta bo na voljo samo s kompresorjem in turbino, se pravi 180KM. pomojem bo komaj premaknil avto iz mesta
evil.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
ksz:

američami so že zdavnaj rekli, "there is no replacement, for displacement"....in imajo še prekleto prav. Sam NE zaupam in NE verjamem trenutnem trendu "downsizing-a", saj že zdrava logika da vedeti, da v motorju, ki večino dela naredi turbina, to ne more biti pojem zanelsjivosti in majhnih stroškov popravil(a).
Torej velik, težek avto, notri pa kavni mlinček, ki mu pomaga turbina da doseže toliko konjev, kot atmosferski motor s par cm3 več ali pa še kak dodaten cilinder ne gre skupaj !
uf-1.gif
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik softi pravi:
a gre v superba trije otroski zadaj ali ne..prjatu je prodal octavio, ker niso šli, v pasata pa gredo.

Spet en tistih, ki je mislil da je Octavia v passatovem razredu?
hysterical-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Tako, danes sem dobil testnega Superba kombi 1.8tsi (160KM) in ga vrnem jutri... Na hitro nekaj napisem predn se grem spet vozit
smile-1.gif


Avto prostoren, zadnja klop dalec za prednjima sedezema in kot nalasc, da otroci ne brcajo z nogami v prednja sedeza. Prostora je res nenormalno veliko. Skoraj bi si zazelel se daljsi prtljaznik na racun blizje pomaknjene klopi ampak je ze ta dovolj dolg. Ni mi jasno kako veliko prostora so dobili iz avtomobila, ki ni nic daljsi od nove petice karavan. S tem, da je slednja znotraj obcutno bolj utesnjena.
Zelel bi si nizje nastavljiv sedez ceprav imam komaj meter in tricetrt, ampak armatura je kar nizko narisana. Izdelava je zelo solidna. Crickov ni, zvocna zatesnjenost je odlicna. Morda koga zmoti trdo nastavljeno vzmetenje ampak kdor je vajen nemskih vozil se ne bo pritozeval.

Lega na cesti nenormalno dobra za taksno kravo, res veliko pripomorejo tudi bridgestone potenza gume ampak avto daje vseskozi varen obcutek. Ni tistih zoprnih nihanj tako znacilna v sikanah in hitro odpeljanih srednje hitrih, predvsem S ovinkih, znacilnih za taksne krave. Najbrz k temu pripomore tudi relativno nizka teza. Ker Superb Combi je s svojimi 1530kg s tem motorjem suhec med enakimi.

Motor? Same pohvale. Bal sem se, da bo glede na 1.4tsi hudo visja poraba ampak temu ni tako. Precej bolj poskocen, in predvsem suveren pri pospesevanju in voznji v klanec od 1.4 twinchargerja v golfu recimo. Oba z isto konjenico. Proznost nenormalna in ni dizla, do 3000ccm, ki mu sledi. 80-120kmh v tretji prestavi povprecno doseze v 5 sekundah.
stupid-1.gif
Sesta prestava je dovolj dolga, pri 150kmh rabi malo manj kot 3000rpm.

Poraba zelo odvisna od nacina voznja, kar me je presenetilo na relativno slab sloves prehodnika. VW 1.8 turbo kosilnice. Lepe relacije po omejitvah komot pod 7l. 7.5-8l normalne in precej dinamicne voznje. Nad 10l tezko kljub 180kmh povprecju po ac in veliko prehitevanji.
Tole nazadnje me je motilo samo zaradi majhnega tanka za gorivo, ki je zgolj 60 litrski. Zaenkrat edina velika zamera. Za avto taksnega razreda za toliko denarja.

Mimogrede tale 1.8 tsi kombi je trenutno v akciji za okoli 22k eur. S srednjo verzijo opreme in nekaj dodatne.

Gremo driftat... no pogon na napacni strani je druga zamera...
evil.gif
ampak potem ne bi dobil +2m prostora prtljaznika po polozeni zadnji klopi

cheer.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Aja, pozabu povedat. Ne gre
jezen.gif


Razen, ce je dovoljeno kaksen sedez obesiti na zadnjo stran naslonjal prednjih sedezev, ker v tem primeru grejo stirje brez problemov
cheer.gif
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Lepo povedano. Čeprav je za Combija na skoda.si navedena teža "zgolj" 1.454 kg.
Zadeva je za tako ceno enostavno samo za kupit, sranje je edino, ker trije zicki ne grejo not. No, pa če te seveda "nenormalno nagravžen zeleni znak" na sredini volana ne moti.
grin1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
No, pa če te seveda "nenormalno nagravžen zeleni znak" na sredini volana ne moti.
grin1.gif

Sam bi se z dacio vozil, da mi jo kdo senka. Vec problemov ima kdor se z znamkami ukvarja. Sicer pa poznavalci avto zgodovine vemo kaj je skoda pomenila pred drugo vojno....
cheer.gif
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Kar se teže tiče imaš prav. Očitno so na slovenskem sajtu samo polovico cifer vnesli...
Jaz imam isti motor v Octavii, trenutno ima za sabo 50kkm, gre ko strela, zaenkrat brez težav. Porabo imam tam nekje do 9 litrov, samo ga res ne šparam. Motor je super miren in tih. 1.8TSI so že večkrat dali na valje in tudi pisali o rezultatih, ki so v praksi baje bližje 180KM.

Recimo:


Pa še:


Ajd, pa še tole:


Sem drugače vozil DS3 (1.6T motor), pa gre veliko slabše od 1.8TSI.