KSZ:
Na prvotno temo ... 1.4 TSI je na papirju dovolj močan, ampak gre za oskubljen TSI ki ima SAMO turbino; zadeva deluje ko se turbo zbudi, pred tem pa so manjše težave. Za večino uporabe je 1.4 TSI zelo dobra stvar, edino ne za po mestu in ne za kakšne lokalne ovinkaste ceste. Za primarni družinski avto je ta motor SLABA izbira, je pa dober oz. odličen za razne firme in trgovske potnike, ki dnevno štancajo kilometre in hočejo majhen strošek (tako začetni kot vzdrževalni). Ampak za take je še boljši 1.9 TDI!
Za vse, ki se kregate o konjih pa samo to, da konji niso vse oz. sploh niso pomembni, ker max. moč je zame isti podatek kot končna hitrost = nikoli oz. redko v uporabi; bolj pomembni so parametri kot je razporeditev moči, navora in koneckoncev tudi prestavna razmerja, masa itd.! In še enkrat, 1.4 TSI brez kompresorja (in brez DSGja) NI dober za 1.5 T vozilo, ki ima placa toliko da lahko vanj naložiš slona pa še kaj ostane!
Na prvotno temo ... 1.4 TSI je na papirju dovolj močan, ampak gre za oskubljen TSI ki ima SAMO turbino; zadeva deluje ko se turbo zbudi, pred tem pa so manjše težave. Za večino uporabe je 1.4 TSI zelo dobra stvar, edino ne za po mestu in ne za kakšne lokalne ovinkaste ceste. Za primarni družinski avto je ta motor SLABA izbira, je pa dober oz. odličen za razne firme in trgovske potnike, ki dnevno štancajo kilometre in hočejo majhen strošek (tako začetni kot vzdrževalni). Ampak za take je še boljši 1.9 TDI!
Za vse, ki se kregate o konjih pa samo to, da konji niso vse oz. sploh niso pomembni, ker max. moč je zame isti podatek kot končna hitrost = nikoli oz. redko v uporabi; bolj pomembni so parametri kot je razporeditev moči, navora in koneckoncev tudi prestavna razmerja, masa itd.! In še enkrat, 1.4 TSI brez kompresorja (in brez DSGja) NI dober za 1.5 T vozilo, ki ima placa toliko da lahko vanj naložiš slona pa še kaj ostane!