Kateri karavan do 22k?

netko

Guru
25. jul 2007
6.966
2.265
113
Ok vidim, da komentirajo bolj ali manj financno in racunovodsko nepismeni...
Primerjat nakup in doplacilo z racunalnikom je seveda skrajno smesno predvsem zaradi bonitete, ki je pri racunalniku ni in pa tipa osnovnega sredstva... En racunalnik je seveda mnogo bolj enostavno obravnavati v kriticnih situacijah recimo odhod iz podjetja kot pa vozilo
Naslednja stvar je boniteta, ki se racuna od vrednosti na racunu, njeno visino pa dolocajo 4 mozni scenariji (1,5% brez goriva in 1,875% z gorivom oz. polovico manj , ce je privat kilometrov manj kot 500) seveda vsak izbere tistega, ki bi mu bil bolj ugoden in pa seveda je skladen z dogovorom s firmo.
Merdzo je rekel kaksno je sluzbeno vozilo brez goriva... To je scenarij v katerem je boniteta najnizja izracun privatnih kilometrov pa pove njegovo primernost...
Nisem uspel ujeti sarkazma in ce ga res ni se sprasujem po tvoji mozganski kapaciteti, v kolikor pa sem spregledal sarkazem se opravicujem za opazko
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Dajte se no v racunovodstvu nauciti, da financna pismenost nima nic z racunovodenjem. To je tako, kot ce bi moral biti za kvalitetno basanje žene ginekolog.

Očitno je, zakaj je moj opis takšne kot je: laptop mora imeti vsak v firmi, službeni avto imata pa dve živini. Tisto, kar smo videli navadni kuliji, znam napisati. Česar nisem videl, ne pišem.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.966
2.265
113
Se strinjam zato mi ni jasno zakaj komentiras stvari, ki jih ne ves. Pa vseeno ce se dotaknem te tvoje laptop avto primerjave... Ne ni res, da laptop za 3000 jurje rabi vsak v firmi in tudi ni res, da imata sluzbeni avto v firmi dve zivini. Laptop za 3000 jurje ima vsak, ki rabi takega medtem, ko imajo sluzbeni avto predvsem tisti za katere je racionalno, da se jim ne placuje kilometrina in je avto za firmo cenejsi... Slednji so prvi v vrsti za sluzbeni avto v vsaki firmi kjer imata dve zinvini kaj mozganov, nadalje ti dve zivini najraje nimata sluzbenega vozila se posebej ce govorimo, da sta iz lastniske strukture, ker s kilometrino dobita ven zelo enostavno neobdavcen denar.

Iz naslova fame o sluzbenim kolima... Pa vrzem kost za glodat
Kaj pomeni v primeru tega avtomobila iz teme za 22000 eur prevozenih 40000 sluzbenih kilometrov na leto s placano kilometrino 30% od cene 95 oktanskega bencina.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Nehaj pamtovati do neba in nazaj.

Firma je podružnica multinacionalke, ki predpisuje tudi kakšne modele telefonov nam bodo kupili (če bi rad kaj drugega, doplačaj in nimaš internega supporta), in enako velja tudi za laptope. Kdor na šihtu projektira nevtronsko bombo pa vso procesiranje dela v cloudu, zato v resnici realnega razloga za imeti laptop za 3 jurje niti ni.

Ker firma tudi nima slo lastnikov, je službeni avto izključno privilegij, ki pride s statusom živine. In ne, živine niso trgovski potniki, ki se vozijo za denar, in jim tudi ni treba misliti na vsako nežko, ki jo bodo s tem in tem računovodskim trikom prišparali.

V: "Kaj pomeni v primeru tega avtomobila iz teme za 22000 eur prevozenih 40000 sluzbenih kilometrov na leto s placano kilometrino 30% od cene 95 oktanskega bencina."

O: Kako je že en napisal o dve leti starih uvoženih avtih iz švabskega hleva? Aha: avto je na nemškem autobahnu vozil prešvican 150-kilski švabski knedel, ki je je bil v službi potnik. To je to.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.966
2.265
113
Nima smisla s tabo debatirat. Privilegij je, ko ti na dogovorjeno placo dodajo se jurja da si kupis privatni avto in pises kilometrino.
Drugace pa je odgovor na moje vprasanje o 40000 sluzbenih kilometrih s kilometrino 30% od 95 oktanskega bencina dejstvo, da v treh letih z novim sigurno naredis profit medtem ko na sluzbenega placujes boniteto
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.318
21
38
Ljubljana
Nima smisla s tabo debatirat. Privilegij je, ko ti na dogovorjeno placo dodajo se jurja da si kupis privatni avto in pises kilometrino.
Drugace pa je odgovor na moje vprasanje o 40000 sluzbenih kilometrih s kilometrino 30% od 95 oktanskega bencina dejstvo, da v treh letih z novim sigurno naredis profit medtem ko na sluzbenega placujes boniteto
ksz. amm kje ste pa videli oziroma kje piše, da se izplačuje kilometrina 30% od 95 oktanskega bencina? A ni 0.37€/km?
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Ne bi rad prevec prekinjal vase debate, ampak samo hitro pojasnilo glede teh 40.000 km letno…
Za pot v sluzbo in nazaj se naredi cca 25.000, za ostale privat zadeve cca 10.000, prav za sluzbene namene pa od oka cca 5.000. Pot na delo se placa po predpisih firme, mislim da 16 centov/km. Kilometrina za sluzbene poti je pa tistih standardnih 36 centov/km.
Mogoce sem ga kje kaj mimo pihnil, ampak mislim, da je uporaba tega ranga sluzbenega avta, za katerega se placuje cca 160€ neto bonitete malce bolj ekonomicna, kot nabava in uporaba privat avta…
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Pepe

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
a ni sluzbeno vozilo vozilo ki ga potrebuje sluzba? da si mobilen v sluzbi, ne da se ti v sluzbo vozis in na izlete. Pol je tak nobrenier, tako da ni vazno kaj dobis. sam da dobis.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Nima smisla s tabo debatirat. Privilegij je, ko ti na dogovorjeno placo dodajo se jurja da si kupis privatni avto in pises kilometrino.
Drugace pa je odgovor na moje vprasanje o 40000 sluzbenih kilometrih s kilometrino 30% od 95 oktanskega bencina dejstvo, da v treh letih z novim sigurno naredis profit medtem ko na sluzbenega placujes boniteto

teorija, da se ljudje/firme po defaultu obnasajo racionalno, je nateg.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85 in Hanzi

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
ksz. amm kje ste pa videli oziroma kje piše, da se izplačuje kilometrina 30% od 95 oktanskega bencina? A ni 0.37€/km?

drzi, ta metodologija je stara in ne velja vec. to smo ukinili nekje leta 2007/8 v svetem boju z inflacijo s ciljem prevzema evra.

zaradi tega smo vsi nekaj bolj revni, cene bencina in inflacija pa se vedno skacejo, kakor bilderbergi plesejo...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
govorilo se je celo, da za ev-je ne bo placevanja bonitete. ampak zdaj je novela zakona ze padla v dz-ju...

na juris...
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.966
2.265
113
Ne bi rad prevec prekinjal vase debate, ampak samo hitro pojasnilo glede teh 40.000 km letno…
Za pot v sluzbo in nazaj se naredi cca 25.000, za ostale privat zadeve cca 10.000, prav za sluzbene namene pa od oka cca 5.000. Pot na delo se placa po predpisih firme, mislim da 16 centov/km. Kilometrina za sluzbene poti je pa tistih standardnih 36 centov/km.
Mogoce sem ga kje kaj mimo pihnil, ampak mislim, da je uporaba tega ranga sluzbenega avta, za katerega se placuje cca 160€ neto bonitete malce bolj ekonomicna, kot nabava in uporaba privat avta…
zdej se ti bo zdelo tole malo to much pikolovsko ampak glede na podatke, ki si jih dal boniteta ne bo 160eur, delaš več kot 500 kilometrov mesečno za privat namene kar pomeni, da bo boniteta pri 22000eur vrednem avtu v prvem letu 330eur brez goriva za privat in 412eur z gorivom. seveda se bo z leti potem zmanjševala ampak v prvem letu je to to
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
zdej se ti bo zdelo tole malo to much pikolovsko ampak glede na podatke, ki si jih dal boniteta ne bo 160eur, delaš več kot 500 kilometrov mesečno za privat namene kar pomeni, da bo boniteta pri 22000eur vrednem avtu v prvem letu 330eur brez goriva za privat in 412eur z gorivom. seveda se bo z leti potem zmanjševala ampak v prvem letu je to to
Ni panike, hvala za opombo. Sem računal na pamet in se malo zakalkuliral...330€ bruto, torej cca. 190-200€ neto.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Če je govora o noveli zakona o dohodnini, so je predlagatelji kar lepo umaknili - je bilo preveč min nastavljenih notri, ki jih je pozorno oko že našlo. ;)
Ni ravno modro sicer preskrbljenim 2% nižat davke tik pred volitvami.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Marxon

Majstr
24. feb 2009
741
383
63
Prav razumem, OP dobi vsake 4 leta avto za 22k€ in vsako leto 5.000km-37c= 1850€ in 25.000*16c=4000€
Torej, 6k€ na roko pa na 4 leta nov avto minus par sto evrov od bruto plače, aja pa vrjetno zavarovanje in gume časti šiht. Good job. ;)
Tole bi rekel, da je več kot bi imel 1k€ večjo plačo.
2300€ ga pride nafta ta 30.000kkm (preostalih 10kkm časti pač sam).