Zaviranje z menjalnikom (prestavami)

masevc

Guru
2. sep 2007
3.523
893
113
no zdaj si pa motor zaribal
hysterical-1.gif


fak kake imajo eni tle gor....
stupid-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Citat:
Uporabnik getrag pravi:
lol kake mate

tony in kaj je blo v totem posnetku? je lučka svetila ali ne?meni se sicer zdi ta test z lampo tak za lase privlečen ker je puls pod tako frekvenco da tvoje oko niti ne uspe videt razlike.sicer pa vseeno povej al je gorela al ne

Utripanje lučke je bilo normalno vidno med normalnim delovanjem motorja, ko se injektorji odpirajo. Rezultat poskusa pod zgoraj opisanimi pogoji je bil, da so takrat injektorji brez elektrike in lučka ni gorela.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Sicer nisem moto znalec, ampak motorji dolgo niso imel el. vbrizga .. še tam do leta 2000 so bili dosti na vplinjač. Vprašanje kako je s katalizatojem ki je osnova za pravilno "zgorevanje".

Pokanje pri odvzemanju gasu je lahko posledica neizogorelga goriva, samo dostikrat je izpušni sistem tako narjen da ima vozilo bolj "brutalen" zvok. Tu gre potem za pokanje kot posledica "podtlaka" ki nastane na motroni strani ob zaviranju.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Na vplinjac jih ni ze vsaj od takrat, ko je bil katalizator obvezen, to je pa tam okrog 94-ega.

Sorry, nisem dojel, da govoris o motorjih.
 
Nazadnje urejeno:

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.237
45
48
offline
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Dokler je ključ v ležišču se volan ne bo zaklenil.

aja ja... bo drzalo.
no, da ne bo kdo testiral slucajno po bregu navzdol, pa ko bo dal na off, se kljuc avtomatsko ven potegnil (kar se lahko kaj hitro zgodi, vsaj jaz sem navajen na to kretnjo).

!!!
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sicer nisem moto znalec, ampak motorji dolgo niso imel el. vbrizga .. še tam do leta 2000 so bili dosti na vplinjač. Vprašanje kako je s katalizatojem ki je osnova za pravilno "zgorevanje".

Pokanje pri odvzemanju gasu je lahko posledica neizogorelga goriva, samo dostikrat je izpušni sistem tako narjen da ima vozilo bolj "brutalen" zvok. Tu gre potem za pokanje kot posledica "podtlaka" ki nastane na motroni strani ob zaviranju.
Tudi pri mojem motorju včasih lepo poka če za nekaj sekund zapreš plin, še bolj pa, če ga pred tem konkretno ženeš in pred ovinkom na zaviranju odvzameš plin.
 

Vebastor

Zelenc'
18. feb 2011
2
0
1
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ksz

Ok suhi ventili, pa sej avto dela na standgasu ko stisnes sklopko, torej se nemore rect da so suhi, kvecjemu ne dosti podmazani.

Ravno zadnjic poslusam debato ko se bere clanek iz revije da avto nima porabe goriva ko ga imas v visji prestavi pri voznji po klancu navzdol!? Ja nima velke porabe, ima pa se vedno standgas porabo ki je sicer majhna.

Pri el. vbrizgu dejansko pri določenih obratih (pri bencinarju tam od 1500 rpm dalje) ni več vbrizga goriva in posledično teče avto na "suho".

Pri vseh avtomobilih z elektronskim vbrizgom goriva, ko spustiš gas, ni vbrizga. Kako misliš da teče na suho, saj se avto maže z oljem...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Citat:
Uporabnik Vebastor pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ksz

Ok suhi ventili, pa sej avto dela na standgasu ko stisnes sklopko, torej se nemore rect da so suhi, kvecjemu ne dosti podmazani.

Ravno zadnjic poslusam debato ko se bere clanek iz revije da avto nima porabe goriva ko ga imas v visji prestavi pri voznji po klancu navzdol!? Ja nima velke porabe, ima pa se vedno standgas porabo ki je sicer majhna.

Pri el. vbrizgu dejansko pri določenih obratih (pri bencinarju tam od 1500 rpm dalje) ni več vbrizga goriva in posledično teče avto na "suho".

Pri vseh avtomobilih z elektronskim vbrizgom goriva, ko spustiš gas, ni vbrizga. Kako misliš da teče na suho, saj se avto maže z oljem...

Natanko tako!
cheer.gif


Če imaš pa še kakšen dokaz/dejstvo, da je to tako smo ga pa veseli!
zmaga.gif
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik getrag pravi:

alan ne razumem zakaj govoriš o mazanju če jas govorim o hlajenju.tolko olja kolko maže cilinder ni sposobno hladit zgorevalne prostora.toto olje niti nikdar ne pride mimo oljnega rinka in ma samo funkcijo zmanjševanja trenja. pri problemih z olje bo itak prej ribnil spodnji del. jas samo pravim da če boš v nedogled suko avto brez bencina in bo v praksi to samo kompresor se bota cilinder pa bat tak zagrela da bo avto ribnil.


Khm kako se lahko komponente samo s stiskanjem zraka bolj segrejejo kot pa pri normalnem delovanju ko je v cilindru eksplozija?
Da ti ne mešaš tega z revno mešanio kjer zaradi premalo bencina dobimo bolj eksplozivno zmes in zaradi tega bolj vroče zgorevanje?

Po tvoji logiki bi se moral navaden kompresor za zrak stopit v kup aluminija in železa. Si pozabil da avto stalno sesa nov hladen zrak in da je hlajen z vodo stalno? Oprosti ampak nekaj si konkretno zamešal...
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Moram malo sprobat napisane zadeve. Sicer bo podplat na desnem policijskem čevlju prehitro obrabljeni zaradi zaviranja.
grims-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Misliš pokanje z auspuhom?

Naj me kdo popravi ampak mislim da pri sodobnem avtu to ni možno, ker se dovod prekine takoj ko ugasneš vžig. Sicer pa to narediš 1x, 2x pa imaš fuč vsaj katalizator. Pri motorjih z uplinjačem je bilo seveda to možno, celo ni bilo potrebe po namenskem pokanju, če si imel prebogato mešanico je kdaj počilo še v normalni vožnji.

Na motozborih pa tudi pokajo same budale z nekim 20 let starimi "mopedi"!
evil.gif
Pokajo "ostanki" v izpušnem sistemu (ker zgorevanje nikoli ni popolno - še posebej pod polno obremenitvijo zna računalnik zaradi boljšega hlajenja mešanico naredit malo bogatejšo od idealne), če pa to delaš na mestu, pa itak (kot si že napisal) ponavadi ni popolnega zaprtja. Katalizatorju ne škodi ...
http://www.avto-magazin.si/blogi-am/dusan-lukic/dober-zacetek-in-dober-konec/

Poleg tega je tu treba upoštevat še "sound engeneering", ko se inženirji občasno namerno potrudijo, da avto daje take efekte (pa da je pravi odtenek zvoka ipd) ...
 
Nazadnje urejeno:

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Khm kako se lahko komponente samo s stiskanjem zraka bolj segrejejo kot pa pri normalnem delovanju ko je v cilindru eksplozija?
Sem ga enako prej vprašal.
Odgovora ni bilo.
Temu jaz pravim "jasen znak".
wink-1.gif
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
828
394
63
Sedaj pa še ena zanimivost.
Če se spustiš po dolgem hribu navzdol in cel čas bremzaš z mašino, temperatura motorja konkretno pade.
Sem se zadnjič spustil dol z Pohorja in mi je temperatura padla skoraj na četrtino od normalne, v kabini pa je postalo kar hladno, ker ni več pihalo toplega zraka.
To je še en dokaz, da pri odvzetem plinu ni dovajanja goriva.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Lahko pa še, da je tvoj termostat fertik...
Vecinoma ni. Isto se pri mojem dizlasu zgodi. Ce so temperature pod minus pa sploh. Ni pa to dokaz, da ni dovoda goriva. Isto se zgodi tudi, ce imas v leru.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Jaz že od nekdaj zaviram z motorjem, pa mi še na nobenem avtu ni šla sklopka.

Na servisih pa ne morejo verjeti, da mi na 100.000+ prvič menjajo zavorne ploščice.

Meni so na 130 000 km.
wink-1.gif


Ker jih je zvilo, drugače bi verjetno še bili za uporabo.

Jaz imam 160.000 pa še prve ploščice, diske in sklopko
evil.gif


Sem hotel menjat zarad starosti, pa je rekel mehanik da brezveze, tehničnega sem pa tudi BP naredil.

LP
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
jaz sem imel na starem bmwju e34 pri realnih +260k km se prve vse diske s paknami, prvo komplet sklopko, prvi komplet izpuh, vsi amortizerji se original (po testu nad 80% ucinkovitosti)...
grims-1.gif
to so bili avtomobili.