Citat:
Uporabnik getrag pravi:
lol kake mate
tony in kaj je blo v totem posnetku? je lučka svetila ali ne?meni se sicer zdi ta test z lampo tak za lase privlečen ker je puls pod tako frekvenco da tvoje oko niti ne uspe videt razlike.sicer pa vseeno povej al je gorela al ne
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Dokler je ključ v ležišču se volan ne bo zaklenil.
Tudi pri mojem motorju včasih lepo poka če za nekaj sekund zapreš plin, še bolj pa, če ga pred tem konkretno ženeš in pred ovinkom na zaviranju odvzameš plin.Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sicer nisem moto znalec, ampak motorji dolgo niso imel el. vbrizga .. še tam do leta 2000 so bili dosti na vplinjač. Vprašanje kako je s katalizatojem ki je osnova za pravilno "zgorevanje".
Pokanje pri odvzemanju gasu je lahko posledica neizogorelga goriva, samo dostikrat je izpušni sistem tako narjen da ima vozilo bolj "brutalen" zvok. Tu gre potem za pokanje kot posledica "podtlaka" ki nastane na motroni strani ob zaviranju.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ksz
Ok suhi ventili, pa sej avto dela na standgasu ko stisnes sklopko, torej se nemore rect da so suhi, kvecjemu ne dosti podmazani.
Ravno zadnjic poslusam debato ko se bere clanek iz revije da avto nima porabe goriva ko ga imas v visji prestavi pri voznji po klancu navzdol!? Ja nima velke porabe, ima pa se vedno standgas porabo ki je sicer majhna.
Pri el. vbrizgu dejansko pri določenih obratih (pri bencinarju tam od 1500 rpm dalje) ni več vbrizga goriva in posledično teče avto na "suho".
Citat:
Uporabnik Vebastor pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ksz
Ok suhi ventili, pa sej avto dela na standgasu ko stisnes sklopko, torej se nemore rect da so suhi, kvecjemu ne dosti podmazani.
Ravno zadnjic poslusam debato ko se bere clanek iz revije da avto nima porabe goriva ko ga imas v visji prestavi pri voznji po klancu navzdol!? Ja nima velke porabe, ima pa se vedno standgas porabo ki je sicer majhna.
Pri el. vbrizgu dejansko pri določenih obratih (pri bencinarju tam od 1500 rpm dalje) ni več vbrizga goriva in posledično teče avto na "suho".
Pri vseh avtomobilih z elektronskim vbrizgom goriva, ko spustiš gas, ni vbrizga. Kako misliš da teče na suho, saj se avto maže z oljem...
Citat:
Uporabnik getrag pravi:
alan ne razumem zakaj govoriš o mazanju če jas govorim o hlajenju.tolko olja kolko maže cilinder ni sposobno hladit zgorevalne prostora.toto olje niti nikdar ne pride mimo oljnega rinka in ma samo funkcijo zmanjševanja trenja. pri problemih z olje bo itak prej ribnil spodnji del. jas samo pravim da če boš v nedogled suko avto brez bencina in bo v praksi to samo kompresor se bota cilinder pa bat tak zagrela da bo avto ribnil.
Pokajo "ostanki" v izpušnem sistemu (ker zgorevanje nikoli ni popolno - še posebej pod polno obremenitvijo zna računalnik zaradi boljšega hlajenja mešanico naredit malo bogatejšo od idealne), če pa to delaš na mestu, pa itak (kot si že napisal) ponavadi ni popolnega zaprtja. Katalizatorju ne škodi ...Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Misliš pokanje z auspuhom?
Naj me kdo popravi ampak mislim da pri sodobnem avtu to ni možno, ker se dovod prekine takoj ko ugasneš vžig. Sicer pa to narediš 1x, 2x pa imaš fuč vsaj katalizator. Pri motorjih z uplinjačem je bilo seveda to možno, celo ni bilo potrebe po namenskem pokanju, če si imel prebogato mešanico je kdaj počilo še v normalni vožnji.
Na motozborih pa tudi pokajo same budale z nekim 20 let starimi "mopedi"!
Sem ga enako prej vprašal.Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Khm kako se lahko komponente samo s stiskanjem zraka bolj segrejejo kot pa pri normalnem delovanju ko je v cilindru eksplozija?
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Lahko pa še, da je tvoj termostat fertik...
Vecinoma ni. Isto se pri mojem dizlasu zgodi. Ce so temperature pod minus pa sploh. Ni pa to dokaz, da ni dovoda goriva. Isto se zgodi tudi, ce imas v leru.Citat:
Uporabnik tony pravi:
Lahko pa še, da je tvoj termostat fertik...
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Jaz že od nekdaj zaviram z motorjem, pa mi še na nobenem avtu ni šla sklopka.
Na servisih pa ne morejo verjeti, da mi na 100.000+ prvič menjajo zavorne ploščice.
Meni so na 130 000 km.
Ker jih je zvilo, drugače bi verjetno še bili za uporabo.