Toyota C-HR bencin ali hibrid?

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.512
2.421
113
Pomurje
Če se ti da poglej za Prius IV komot odpelje moose test. Ionoq ne zmore z isto hitrostjo. Tudi novi A7 ni nič drugače odpeljal kot Prius
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Hm, tole meni poraja vprašanje ali si ti sploh vozil obe vozili ali imaš pa kakšen drugačne težave, ker to, da sta Prius in Octavia 3 isti k… pri legi na cesti je po mojih izkušnjah popolnoma napačna trditev. Pa da objasnim. In ne pišem o dogajanju na meji, ampak že konkretno prej, recimo temu dinamična vožnja čez ovinke.

Pišem za Octavio 3 brez športnega podvozja. Avto daleč od tega, da je športen, se tudi nagiba v ovinkih, vendar gre v ovinke predvidljivo, avtomobil je KOMPAKTEN (deluje kot celota), stalno ti daje točno vedet kje proti meji je in na volanu dobiš relativno dovolj povratnih informacij, kaj se z vozilom dogaja. Pač klasična Škoda, ki tudi meri bolj na udobje, kot pa športnost. Še RS-ka recimo ni tako športna kot Golf GTI, je takoj vidna razlika med njima.

Sedaj pa gremo k Priusu zadnje generacije, boljša oprema, torej večja platišča. Avtomobil enostavno ni kompakten, ko greš čez grbine/luknje čutiš, kakor bi vsaka pnevmatika/amortizer delovala po svoje (če se spomniš sem imel isti občutek na Twingu zadnje generacije z motorjem), da ne govorim o volanu, ki ti ne da dobesedno nobene povratne informacije. Sam sem se po popolnoma znani cesti po ovinkih vozil kot po jajcih, ker nisem vedel ali sem na 50% ali na 90% zmogljivosti vozila. In to je bilo edino vozilo, ki sem ga v zadnjih letih z veseljem vrnil in se oddahnil, ko sem se usedel v svojo garo. Avto je imel 30.000 prevoženih kilometrov, tako da dopuščam manjšo možnost, da je bil zje… do amena, ampak menim, da ni bilo to to.
.

Lej, če govorimo o legi na cesti, potem gpvprimo o obnašanju avta na meji. To, kar ti pišeš, je delovanje vzmetenja in krmilnega sistema.
Pa mimogrede: pri vožnji na 80% je v resnici čisto vseeno, kakšen je krmilni sistem, ker ne rabiš čisto nobenih povratnih informacij. Na 80% se pač pelješ, saj ne moreš dosti falit (govorim o povprečnih jajcih). O tem, ali bo bodo gume zdrsnile ali ne, pa sploh ne, ker si še daaaaaleč od meje. Gre samo za to, kdo je vajen bolj trdega, kdo pa bolj mehkega volana in kako progresivno (če sploh) ta postaja čvrstejši, ko se hitrost/obremenitve dvignejo. To daje tak "fajn feeling", nima pa veze z lego ...
Razen če ti mešaš vožnjo na 80% z vožnjo na 98% ... Tam pa je razlika, seveda, in tam je to, kar si napisal, pomembno, ampak tja povprčen janez razen tik pred nesrečo nikoli ne zaide.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
sam sem ob prihodu četrte generacije Priusa delal vzporedni test s tretjo generacijo. kar se vozniških lastnosti tiče, ima četrta generacija precej bolj dodelano podvozje, tudi volanski mehanizem. če si pri tretji generaciji gluh, kar se volana tiče, je četrta generacija pridelala vsaj nekaj informacij na volanu, vsaj sam sem jih čutil, podvozje pa tudi precej bolj čvrsto in bolj vozniško usmerjeno, torej je vožnja po ovinkih lahko malce bolj uživaška. sta pa oba izredno podkrmarjena, verjetno zaradi precejšnje teže v nosu vozila.

o vozniškem položaju oz. o razliki glede tega med III in IV pa sploh ne bi, ker ... no, pri III je praktično ni, pri IV pa je prav prijetna in takšna kot mora biti. skratka, IV ima popravljeno oz. dodelano vse tisto, kar je pri III še manjkalo, kar se vozniških lastnosti tiče.

CH-R, na primer, se mi je v tistih nekaj urah, kar sem ga imel na voljo zapeljati, zdel še precej bolj čvrst, ampak sem ga premalo peljal, da bi lahko dal konkretne odgovore ...
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
CH-R, na primer, se mi je v tistih nekaj urah, kar sem ga imel na voljo zapeljati, zdel še precej bolj čvrst, ampak sem ga premalo peljal, da bi lahko dal konkretne odgovore ...
Kar se tiče hibridnega C-HR, lahko rečem, da se je na testni vožnji peljal zelo lepo: grbine in neravnine je zelo lepo požiral, nobenega zvijanja karoserije ali poskakovanja. In testno vožnjo sva z ženo opravila po tipični vsakodnevni relaciji.
Za primer lahko povem, da se (sicer razred manjša) CX-3 pelje katastrofalno slabo, (malo zastarela) Honda HR-V pa je mehkejša (in s slabimi sedeži brez oprijema), kar pa meni osebno tudi ne odgovarja.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
zanimivo glede sedežev v HR-V, ker sem vedno imel feeling, da Honda v vse svoje avte vgrajuje podoben oz. celo enak tip sedeža - npr. Civic, HR-V, CR-V, da imajo enak sedež. namreč, v Civicu so sedeži vrhunski ... če izvzamem usnjene serije pri nemški trojici, bi komot lahko rekel, da meni osebno, najboljše ... dovolj oprijema, odlična ergonomija, odlični za dolge ture ...
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
zanimivo glede sedežev v HR-V, ker sem vedno imel feeling, da Honda v vse svoje avte vgrajuje podoben oz. celo enak tip sedeža - npr. Civic, HR-V, CR-V, da imajo enak sedež. namreč, v Civicu so sedeži vrhunski ... če izvzamem usnjene serije pri nemški trojici, bi komot lahko rekel, da meni osebno, najboljše ... dovolj oprijema, odlična ergonomija, odlični za dolge ture ...
Za Civic se strinjam, H-RV pa resnično žal čisto nekaj drugega - bolj mehki in brez pravega bočnega oprijema. Zame konkretno razočaranje. Ampak tudi grafika infotainment sistema 5 let za konkurenco, motor tudi bolj kot ne kavni mlinček.
Poseka pa vse v prostornosti, edino tu se konkretno izkaže.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
V zadnji moto reviji od AMZS sem prebral, da nekateri adblue zlivajo tudi k motornemu olju... toliko o kompliciranosti hibridov..

Pa ti veš kaj je Ad blue po domače? Urea(uporablja se tudi v kmetijstvu kot umetno gnojilo in pa kot pospeševanje rasti živali zato jo dodajajo tudi krmi) po domače po kmečko pa to proizvajaš tudi ti(pa jaz tudi) iz telesa pa se izloča z malo potrebo. Če je ad Blue prveč v mišicah si utrujen. Ne vem v čem je smisel dodajane uree v motorno olje če so novi motorji občutljivi na viskoznost pa ne vem še na kaj, ti bi pa v motorno olje lulal...... Only in Alter.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Pa ti veš kaj je Ad blue po domače? Urea(uporablja se tudi v kmetijstvu kot umetno gnojilo in pa kot pospeševanje rasti živali zato jo dodajajo tudi krmi) po domače po kmečko pa to proizvajaš tudi ti(pa jaz tudi) iz telesa pa se izloča z malo potrebo. Če je ad Blue prveč v mišicah si utrujen. Ne vem v čem je smisel dodajane uree v motorno olje če so novi motorji občutljivi na viskoznost pa ne vem še na kaj, ti bi pa v motorno olje lulal...... Only in Alter.
Kaj si zdaj ti zabluzil?
Ali ce te vprasam drugace malo lepse.. kaj si razumel pod tem kar sem napisal?

Kar sem zelel povedati je, da ljudje ne znajo uporabljati vozil. Osnove. In zlivajo adblue k motornemu olju. Pise. V moto reviji od amzs.

Pri hibridu nimas nic od tega sranja za dolivat. Samo sedi pa vozi. Se taki, ki ne znajo kam zliti adblue bi obvladali hibrida.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Lej, če govorimo o legi na cesti, potem gpvprimo o obnašanju avta na meji. To, kar ti pišeš, je delovanje vzmetenja in krmilnega sistema.
Pa mimogrede: pri vožnji na 80% je v resnici čisto vseeno, kakšen je krmilni sistem, ker ne rabiš čisto nobenih povratnih informacij. Na 80% se pač pelješ, saj ne moreš dosti falit (govorim o povprečnih jajcih). O tem, ali bo bodo gume zdrsnile ali ne, pa sploh ne, ker si še daaaaaleč od meje. Gre samo za to, kdo je vajen bolj trdega, kdo pa bolj mehkega volana in kako progresivno (če sploh) ta postaja čvrstejši, ko se hitrost/obremenitve dvignejo. To daje tak "fajn feeling", nima pa veze z lego ...
Razen če ti mešaš vožnjo na 80% z vožnjo na 98% ... Tam pa je razlika, seveda, in tam je to, kar si napisal, pomembno, ampak tja povprčen janez razen tik pred nesrečo nikoli ne zaide.
Pa ne vem no, ko se jaz (in večina ostalih, vključno z novinarji v testih) pogovarja o legi, še ne pogovarja o meji. Saj ni zapis, ja lega je udobna, ko driftaš ali pa lega je trda, ko letiš čez ovinke.
In sem že napisal, da pri volanu nisem pisal o TRDOTI volana, temveč o tem, da pri Priusu ni niti najmanjše povratne informacije, medtem ko pri Škodi pa je. In če mi nekdo napiše, da je podvozje enako kot pri Škodi, jah pač ni. Tudi pri normalni vožnji ne.
Res sem pa spregledal, da si napisal pri 95%. Tega pa res ne morem komentirati, ker se nikakor ne bi rad s Priusom znašel tam. Posledično sem tako tudi vozil.
Pa da še enkrat poudarim: daleč od tega, da ima Octavia 3 top lego. Ampak razlika v primerjavi s Priusom je taka: Prius ti ubije vsako željo po hitrejši vožnji skozi ovinke, Octavia pa kar sledi tvojim željam, čeprav da vedet, da to ni njeno naravno stanje. Za razliko recimo od BMWja enke, kjer te cel avto vabi k temu.

Losovih testov pa nimam za komentirati: če to gledaš ima očitno Prius boljšo lego kot Golf GTI. WTF?

Sicer pa: vsak naj sam sproba, tale diskusija pa naj mu bo le za vodilo.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
https://siol.net/avtomoto/novice/vpoklic-toyote-tezava-z-milijonom-priusov-in-ch-r-477035

Toyota poskrbi da na zimske dni ne bo preveč mrzlo. Kvaliteta pa taka, da se ti avto mimogrede vžge ampak samo pod določenimi pogoji.
A ti to resno? Torej PROSTOVOLJNA skrb za stranke se sedaj smatra kot dokaz, da je nek avto nekvaliteten? Če jaz to vidim v meni zgolj potrdi mnenje o tem, da Toyota res skrbi za svoje stranke. Pač napake se dogajajo vsem, je pa razlika, kako jih proizvajalci obravnavajo. Nekateri pač nimajo vpoklicev in še naprej prodajajo škart robo, pri tem pa ti, če imaš srečo, individualno kao posebej brezplačno ali s popustom zamenjajo del, čeprav vedo, da je to tehnična napaka z njihove strani. Aka verige pri BMWju (headsup Malecky , čakam tvoj "pameten" komentar :)).
Pa ne pravim, da je Toyota angelček, je imela svoj delež tudi takšnega sranja v preteklosti, ampak po mojem mnenju bistveno manj kot ostali proizvajalci.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Pa ne vem no, ko se jaz (in večina ostalih, vključno z novinarji v testih) pogovarja o legi, še ne pogovarja o meji. Saj ni zapis, ja lega je udobna, ko driftaš ali pa lega je trda, ko letiš čez ovinke.
In sem že napisal, da pri volanu nisem pisal o TRDOTI volana, temveč o tem, da pri Priusu ni niti najmanjše povratne informacije, medtem ko pri Škodi pa je. In če mi nekdo napiše, da je podvozje enako kot pri Škodi, jah pač ni. Tudi pri normalni vožnji ne.
Res sem pa spregledal, da si napisal pri 95%. Tega pa res ne morem komentirati, ker se nikakor ne bi rad s Priusom znašel tam. Posledično sem tako tudi vozil.
Pa da še enkrat poudarim: daleč od tega, da ima Octavia 3 top lego. Ampak razlika v primerjavi s Priusom je taka: Prius ti ubije vsako željo po hitrejši vožnji skozi ovinke, Octavia pa kar sledi tvojim željam, čeprav da vedet, da to ni njeno naravno stanje. Za razliko recimo od BMWja enke, kjer te cel avto vabi k temu.

Losovih testov pa nimam za komentirati: če to gledaš ima očitno Prius boljšo lego kot Golf GTI. WTF?

Sicer pa: vsak naj sam sproba, tale diskusija pa naj mu bo le za vodilo.

Ma res si trmast, novinar ti piše da pri normalni vožnji ni bistvene, sploh pa ne na kakršenkoli način merljive razlike, ti pa nazaj da so novinarji v testih tvojega mnenja :D Sedaj si se obdregnil v Priusa, si pa pisal podobno o Yarisu in že tam sem ti serviral mnenje spet enega drugega novinarja (Komotar), ki je lego Yarisa pohvalil. Ne vem no, naj si vsak misli svoje.

Še enkrat pri normalni vožnji se lahko govori kvečjemu o subjektivni oceni dogajanja pod kolesi (udobje, volan mehak trd, vsak je na svoj način drugače progresiven...), ko pa avto ženeš do meje in čez se pa hitro vsaka malenkost podvozja potencira, zato ti losovi testi in slalom testi (o legi je sicer komentar v Španščini, ampak google vsaj približno razume tudi špansko).
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
A ti to resno? Torej PROSTOVOLJNA skrb za stranke se sedaj smatra kot dokaz, da je nek avto nekvaliteten? Če jaz to vidim v meni zgolj potrdi mnenje o tem, da Toyota res skrbi za svoje stranke. Pač napake se dogajajo vsem, je pa razlika, kako jih proizvajalci obravnavajo. Nekateri pač nimajo vpoklicev in še naprej prodajajo škart robo, pri tem pa ti, če imaš srečo, individualno kao posebej brezplačno ali s popustom zamenjajo del, čeprav vedo, da je to tehnična napaka z njihove strani. Aka verige pri BMWju (headsup Malecky , čakam tvoj "pameten" komentar :)).
Pa ne pravim, da je Toyota angelček, je imela svoj delež tudi takšnega sranja v preteklosti, ampak po mojem mnenju bistveno manj kot ostali proizvajalci.

Ti to resno moron?

BMW je mel vpoklic, največ se jokca po Slo, kjer se avto kupi od hendlerja ki zbije 120kkm. Če bi bil VAG ti to takoj napišeš haha češ sami krivi da je avto kripa VAG pa sveta krava.

VAG je imel veliko večje probleme glede verige pri TSI, ker nikakor niso tako lepo naredili vpoklica kot ga je BMW in zato je avtobild organiziral skupinsko tožbo, za BMW pa tega ni bilo potrebno delat.

Pa ti pokomentiraj dizlgate, ko ti nespoti ne spravjo skup dizla, napiši kaj glede TSI verig, kako so ti avti bili vredni skoraj nič second hand in so kupci še tako bili "kaznovani" ne samo da jim je ribnil. Potem skor serijski EGR in DPF pri nekaterih modelih, 2.0 TFSI kar mnogo let kuril litre olja (več kot RX8 npr. lol), spet niso hotli nič slišat, v UK so se morali spet kupci organizirat in jih tožarit, ker so trdili, da je to normalno...

"Their out of spec definition is engine oil consumption of more than 0.5 L per 1000 km " lol
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Imaš prav, sem trmast in pri izjavi zgoraj vztrajam, ker sem vozil obe vozili.
Predlagam, da greš obe zapeljati, pa ti bo hitro jasno, kaj hočem povedat.
Kaj kdo zapiše mi je pa nepomembno, tudi če je novinar. Sem imel v preteklosti dovolj primerov, da vem kako zadeve gredo ;).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Ti to resno moron?

BMW je mel vpoklic, največ se jokca po Slo, kjer se avto kupi od hendlerja ki zbije 120kkm. Če bi bil VAG ti to takoj napišeš haha češ sami krivi da je avto kripa VAG pa sveta krava.

VAG je imel veliko večje probleme glede verige pri TSI, ker nikakor niso tako lepo naredili vpoklica kot ga je BMW in zato je avtobild organiziral skupinsko tožbo, za BMW pa tega ni bilo potrebno delat.

Pa ti pokomentiraj dizlgate, ko ti nespoti ne spravjo skup dizla, napiši kaj glede TSI verig, kako so ti avti bili vredni skoraj nič second hand in so kupci še tako bili "kaznovani" ne samo da jim je ribnil. Potem skor serijski EGR in DPF pri nekaterih modelih, 2.0 TFSI kar mnogo let kuril litre olja (več kot RX8 npr. lol), spet niso hotli nič slišat, v UK so se morali spet kupci organizirat in jih tožarit, ker so trdili, da je to normalno...

"Their out of spec definition is engine oil consumption of more than 0.5 L per 1000 km " lol
O pozdrav. Hvala za žolčnost in razvedrilo:cool::p.
Spet si natrosil polno laži, kot ponavadi. Za razliko od tebe jaz vse to IN ŠE VEČ pišem in to ne v smislu, to ni nič in se skoraj ne zgodi.
Samo en primer, več si jih pa lahko sam najdeš:
https://www.alter.si/tema/buletproof-dizel-karavan.2215634/page-4#post-2216119

Tistih TSIjev pa jaz ne morem pokomentirat, ker ti čisto vsakič takoj poskrbiš za to in je nesmiselno, da te ponavljam.
In se strinjam, da to, da moraš iti s tožbami nad proizvajalca, da dosežeš vpoklic, da je to kriminal. Ne glede na to, kdo je proizvajalec. Zato sem pa napisal že zgoraj, da je Toyota glede tega definitivno zelo dobra.
 
Nazadnje urejeno: