Citat:
Uporabnik getrag pravi:
to da neki orto bencinar ali dizel (ne mi hodit naprej z nekimi superduper folksvagni z 600 oznakami za varčnost pri šasiji) ne daje več vžiga pri pojemku je neumnost.dok se loputa odpira pa senzorje berejo pozicije bo bencin še vedno šou v sistem.ecu ne ve da si ti v pojemku na klanci dol in da ti gravitacija pomaga sukat kolesa pa glavno gred.in zdaj argumenti-pelaj se enkrat po bregu dol pa bremzaj in če teorija o nedovajanju goriva drži avto ne bo pljucno ko crkne.se pravi bi mogo crknit lagano ne pa da še pol dvakrat iskra mimo useka.aja mogoče se pa v zadnjem momentu spomni da jo treba bencin dovajat pa iskro dat! ne se hecat za ene bi blo bolje da ostanejo na lego tehniks
Elektronski vbrizg je kontroliran z več sezorji med drugim tudi s stanjem lopute za plin in številom obratov motorja ... in če ima motor dovolj obratov, pedal za plin je pa na nuli, že 20 let in več avtomobili ne vbrizgavajo goriva. Kako je z iskro ne vem, načeloma je vseeno če kresa na prazno, ker to ne zvišuje porabe goriva, svečka se pa tudi uničuje minimalno!
To tvoje o ustavljanju na klancu je pa tudi iz trte zvito ker je bilo omenjeno vsaj 3x v temi da je en od pogojev da ni vbrizga tudi dovolj obratov. In v trenutku ko obrati padejo pod neko točko začne gorivo spet šrpicat v valje.
To da smo eni na lego kockah očitno pomeni da smo tehnično izobraženi (lego tehnics al kaj je že), ti pa ostani na Duplo kockah!