Mali avto z najboljšim ročnim menjalnikom

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Yaris hibrid je top, sploh za mestna cijazenja od semaforja do semaforja. Samo ga ni z ročnim menjalnikom, samo eCvt.
Se strinjam.
Edino tony, ko greš na testno vožnjo ne pričakuje klasičnega avtomata, ker boš konkretno razočaran. Pričakuj top mestno vozilce z zanič menjalnikom ;)... Če še nisi vozil CVT-ja.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Da ne bo kdo kaj zamešal, obstaja:
- Yaris hibrid z eCVT, tu ni nobenega fizičnega CVT s Cone&Belt ampak generator/elektromotor, ki uravnava prestavno razmerje v stilu CVT
- Yaris 1.5 s CVT, tu gre za klasičen CVT s Cone&Belt

Zanimivo bi bilo videti obnašanje enega in drugega, ampak dvomim, da je klasičen CVT v Yarisu mogoče kje sprobat, ker cenovno pride že preveč blizu hibrida.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

pikapoka07

Pripravnik
6. dec 2013
212
3
18
Da ne bo kdo kaj zamešal, obstaja:
- Yaris hibrid z eCVT, tu ni nobenega fizičnega CVT s Cone&Belt ampak generator/elektromotor, ki uravnava prestavno razmerje v stilu CVT
- Yaris 1.5 s CVT, tu gre za klasičen CVT s Cone&Belt

Zanimivo bi bilo videti obnašanje enega in drugega, ampak dvomim, da je klasičen CVT v Yarisu mogoče kje sprobat, ker cenovno pride že preveč blizu hibrida.
Sta za vožnjo podobna, pač oba CVT. Saj če najde takšnega, potem predvidevam, da se ročnega ne potrebuje, glede na to, da je napisal, da ga išče zato, ker je rabljenih več.
In v salonu, lani, se je dobil za sprobat tesno avtomatik v Yariski samo v hibridu. Navadna različica pa je bila na voljo za test samo z ročnim menjalnikom.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Hja, drži, mazda2 se dobi brez LED, ampak takšne pa ne kupim :).

Tale akcija z yarisom je sicer cenovno zanimiva, ampak akcijski razred opreme ima spet halogenske zaromete in ... nima gretja ogledal. Neverjetno. :p (Pa sem zaradi tiste tekme F1 na Japonskem pred desetletji, ko Lauda ni hotel štartati zaradi dežja mislil, da so se tudi Japonci že naučili, da gretje špeglov pride prav tudi v podnebju, kjer snega ni prav veliko...)

Nekaj malega izkušenj s CVTjem imam (niso posebej pozitivne :p), ampak se bom potrdudil do Toyotinega salona, če še imajo kakšnega hibrida...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
probaj kak twingo GT, obstaja tudi z 2 sklopničnim menjalnikom. Pomoje dobra igrača. 110 KM iz turbo bencinca, zadnji pogon, pomojem tudi menjalnik ni švoh.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
probaj kak twingo GT, obstaja tudi z 2 sklopničnim menjalnikom. Pomoje dobra igrača. 110 KM iz turbo bencinca, zadnji pogon, pomojem tudi menjalnik ni švoh.
Lepo te prosim, Twingo je morda super mestni avto, ampak avto, ki ubije dobesedno vse veselje do vožnje. Če samo od daleč začuti, da greš z normalno hitrostjo v ovinek, že začne ESP blinkat, volan zanič, itd. In kolikor berem teste, je GT isto sranje kot navaden.

PS: Bemu, to je verjetno edini avto, pri katerem je proizvajalec uspel narediti, da avto z zadnjim pogonom, samo podkrmari...
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Lepo te prosim, Twingo je morda super mestni avto, ampak avto, ki ubije dobesedno vse veselje do vožnje. Če samo od daleč začuti, da greš z normalno hitrostjo v ovinek, že začne ESP blinkat, volan zanič, itd. In kolikor berem teste, je GT isto sranje kot navaden.

PS: Bemu, to je verjetno edini avto, pri katerem je proizvajalec uspel narediti, da avto z zadnjim pogonom, samo podkrmari...

Vsak avto na zadnji pogon, ki ni sportnik, zadnjih 10, 15 let podkrmari pri pretiravanju.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
No, takole je: lokalni Honda diler nima registriranega novega Jazza (ima pa enega starejsega za nadomestno vozilo, tako da sem dobil tega). In drzi, 5-stopenjski menjalnik je odlicen, obnasa se tocno tako kot bi si clovek zelel. Je pa sklopka opazno mehka (kar je verjetno posledoca tega, da avto ni več nov).

Mimogrede, pri hitrejsem prestavljanju avto (motor?) opazno zaniha (tega pa ne naredi pri saltanju dol), je to normalno? Ali ne in so samo fuc nosilci motorja/menjalnika?

Je pa en catch: v novem jazzu so vsi menjalniki 6-stopenjski, in proizvajalec je malo zaj... stvar: rikverc se nahaja desno od 6. prestave. Ko clovek v salonu poskusa prestaviti iz 4. v 5. prestavo se izkaze, da je 5. prestavo malo tezko zadeti in ko poskusas prestaviti desno zgoraj v 5. prestavo rines salthebel nekam, kjer ni nicesar... :p

Nekateri menjalniki so tako dobro sestavljeni, da ta problem pri premikajocem avtu ne obstaja, in gre saltanje takrat iz 4. v 5., iz 5. v 6. ali iz 6. v cetrto kot po maslu (ker salthebla drugam brez malo vecje sile skoraj ne moras prestaviti; na nek nacin ti vodila tocno pokazejo, kam prestaviti). Zna kdo povedati, ce so menjalniki v novih hondah taksni ali ne?

In se mimogrede kakovost izdelave notranjosti novega jazza je v primerjavi s starim 10x boljsa.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
sklopa postaja vedno trša ko se stara in ne vedno bolj mehka.
Torej nov avto mehka, zgonjen trda
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Po mojem se lahko zgodi tako eno ali drugo, oboje je izrabljena sklopka.

Kakorkoli, izkazalo se je da je tudi v fiesti odlicen menjalnik (probal sem sicer petstopenjskega, menda 6-stopenjski ni vec tako zelo dober). Pravzaprav je bila Fiesta, kljub 1100 kilam (in 1.1 NA motorju, ki je bil v testnem avtu, ta je imel pa 14.0 s do sto) naravnost uzivaski avto. Poleg tega je grozno nemski avto (karkoli ze to pomeni, ampak meni je kul). In to, da je 60 km/h na stevcu prikazanih pod kotom 80 stopinj je zelo vsecno. Bravo!

Po i10 ze drugi malcek iz katerega sem res stopil nasmejan do uses.

Probal sem se astro (nad menjalnikom sem bil malo razocaran) ter ibizo (kar pocne VAG s SEATom ni prav nic lepo, ker je avto pri 70 na uro v 5. prestavi GLASEN) in polota (ta pa je tih tako kot je treba), vendar njun menjalnik ni nic izjemnega (ce na hitro prestavis v 3., na primer, imas obcutek, da si na koncu z roko udaril v 100 kil zeleza in te kar malo zaboli).

Sem pa prvic vozil vec turbo motorjev in odkril resen minus: s 95 konjskim avtom iz VAG hleva z 2. prestavo (z obrati skoraj na stant gasu) sploh ne mores normalno pripeljati v rondo. Pohodis gas do dile, motor je pa na tem, da bo crknil. Smešno! 100 konjski 16V atmosferec s tem opravi za šalo, ko pohodis gas, avto leti... Skorajda dam roko v ogenj da tudi 8V NA motor s 50 konji v starem polotu z 900 kilami ob tem vsaj pospesuje, no...

Potem sem isto probal v astri (1.4T, 150 km in ene 1250 kil teže), in problem je popolnoma enak... Ocitno se bo treba sprijazniti, da turbo luknja ni stvar pravljic nasih dedkov... Začenjam razumeti, zakaj je Suzuki v Swifta 1.0T (samo z ročnim menjalnikom, ker problem z avtomatikom ne obstaja) dal mild hybrida...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
še nisem videl sklopke, ki bi postajala vedno mehkejša....
Ko se fedrce na lameli in potisni obrabljajo vedno težje vse drsi. in en vedno lažje
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Tony prej bi rekel, da je problem prestavnega razmerja kot turbo luknja. Vse gre na zmanjševanje porabe in so prestavna razmerja (večinoma) vedno daljša v prid porabi. S tem se pa motor dosti bolj "matra" pri pospeševanju iz počasnega premikanja.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Mozno...

Je pa smesno, ko se toliko govori o strasni proznosti turbo motorjev, pa jih pri 20 na uro grdo pelje lulat vsak povprecen atmosferec...
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Sej motorji dejansko so prožni... tega se ne da zanikat. Ker gre pa vse v downsizing in zmanjševanje porabe se tudi to pozna pri pospeševanju iz nizkih obratov, kjer 1.4 ali pa 1.0 turbo sigurno slabše vleče (pa še upoštevajoč moj prejšnji post) kot primerljiv atmosferec (1.8 ali 2.0).

Pa še ON topic. :)

Nisem prepričan, ampak tudi Mitsubishi Colt lepo prestavlja, morda nekoliko trše, ampak občutek je pa saj zame dober :)