Po mojem se lahko zgodi tako eno ali drugo, oboje je izrabljena sklopka.
Kakorkoli, izkazalo se je da je tudi v fiesti odlicen menjalnik (probal sem sicer petstopenjskega, menda 6-stopenjski ni vec tako zelo dober). Pravzaprav je bila Fiesta, kljub 1100 kilam (in 1.1 NA motorju, ki je bil v testnem avtu, ta je imel pa 14.0 s do sto) naravnost uzivaski avto. Poleg tega je grozno nemski avto (karkoli ze to pomeni, ampak meni je kul). In to, da je 60 km/h na stevcu prikazanih pod kotom 80 stopinj je zelo vsecno. Bravo!
Po i10 ze drugi malcek iz katerega sem res stopil nasmejan do uses.
Probal sem se astro (nad menjalnikom sem bil malo razocaran) ter ibizo (kar pocne VAG s SEATom ni prav nic lepo, ker je avto pri 70 na uro v 5. prestavi GLASEN) in polota (ta pa je tih tako kot je treba), vendar njun menjalnik ni nic izjemnega (ce na hitro prestavis v 3., na primer, imas obcutek, da si na koncu z roko udaril v 100 kil zeleza in te kar malo zaboli).
Sem pa prvic vozil vec turbo motorjev in odkril resen minus: s 95 konjskim avtom iz VAG hleva z 2. prestavo (z obrati skoraj na stant gasu) sploh ne mores normalno pripeljati v rondo. Pohodis gas do dile, motor je pa na tem, da bo crknil. Smešno! 100 konjski 16V atmosferec s tem opravi za šalo, ko pohodis gas, avto leti... Skorajda dam roko v ogenj da tudi 8V NA motor s 50 konji v starem polotu z 900 kilami ob tem vsaj pospesuje, no...
Potem sem isto probal v astri (1.4T, 150 km in ene 1250 kil teže), in problem je popolnoma enak... Ocitno se bo treba sprijazniti, da turbo luknja ni stvar pravljic nasih dedkov... Začenjam razumeti, zakaj je Suzuki v Swifta 1.0T (samo z ročnim menjalnikom, ker problem z avtomatikom ne obstaja) dal mild hybrida...