Toyota C-HR bencin ali hibrid?

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Sedaj sem se spomnil kaj pomeni nekomunikativen volan, ko sem daljnega leta vozil Renault Thalio (ne vem če je bil Clio kaj drugačen), tam če si volan premaknil v smer se sploh ni takoj poglihal nazaj :D. Potem se spomnim komentarjev, da te volan v "City" mode pri Fiatu lahko hitro spravi v graben ker je tako lahek, pa sam nisem opazil kaj takega. Potem se je veliko govorilo čez električni servo volan, češ da je hidravlika zakon, takim komentarejm se lahko samo na glas smejem, :D

Ja kaj človek vse doživi skozi leta, za nekatere je stara navada res železna srajca.
Jaz se pa živo spomnim električnega servo volana v Cliu 3, pa ne zato, ker bi mi kdo govoril, da se bom skantal, ampak zato, ker je bil kot bi šibre obračal:D:D:D. Ko sem ga vrnil prodajalcu, sem ga povprašal, kako je pa s tem, pa mi je rekel, da je to sedaj top nova električna zadeva. Mnjah, morda je že nova, vsekakor ni pa bila top. Recimo omenjeni Punto je dobil elektro volan bistveno prej, torej je bil starejša generacija, pa je bil vsaj volan, ne pa, da si šibre obračal.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Ravno mi je padla na pamet tale zadeva, ki je precej potenciran prikaz RAZLIKE v legi na cesti pri posameznem avtomobilu. In mi nikakor ne gre to skupaj (pri Priusu seveda) s ''tirnicami''. Ker se v enem kadru lepo vidi, kako je zadeva nagnita in zelo verjetno v podkrmarjenju. Tisti zadaj se pa res pelje kot po tirnicah.

Če boš pogledal čisto do konca, boš ugotovil, da ta britanski bumbar pove zelo pametno zadevo. Ampak eko fanatikom običajno ni najbolj všeč, zato je potem ''bumbar''. In ta bumbar je po mojem mnenju en od najboljših ''pripovedovalcev'' nasvetov glede avtomobilov skozi humor za običajen folk, ki niso nagnjeni k avtomobilom. Njegov video o hypermilingu v Audiju A8 dizel, je po mojem mnenju top video na temo eko vožnje, če seveda poslušaš neobremenjeno in razumeš, kaj pove.

In preden se še kdo spotakne ob tega Priusa: ja, ta Prius nima nobene veze z novim Prisuom, razen tega, da je bil tudi takratni Prius z vidika lege na cesti in podvozja za en drek.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Ravno mi je padla na pamet tale zadeva, ki je precej potenciran prikaz RAZLIKE v legi na cesti pri posameznem avtomobilu. In mi nikakor ne gre to skupaj (pri Priusu seveda) s ''tirnicami''. Ker se v enem kadru lepo vidi, kako je zadeva nagnita in zelo verjetno v podkrmarjenju. Tisti zadaj se pa res pelje kot po tirnicah.

Če boš pogledal čisto do konca, boš ugotovil, da ta britanski bumbar pove zelo pametno zadevo. Ampak eko fanatikom običajno ni najbolj všeč, zato je potem ''bumbar''. In ta bumbar je po mojem mnenju en od najboljših ''pripovedovalcev'' nasvetov glede avtomobilov skozi humor za običajen folk, ki niso nagnjeni k avtomobilom. Njegov video o hypermilingu v Audiju A8 dizel, je po mojem mnenju top video na temo eko vožnje, če seveda poslušaš neobremenjeno in razumeš, kaj pove.

In preden se še kdo spotakne ob tega Priusa: ja, ta Prius nima nobene veze z novim Prisuom, razen tega, da je bil tudi takratni Prius z vidika lege na cesti in podvozja za en drek.

O Priusu modelno leto 2003 nebi razpravljal, ker je že zgodovina. Glede zadnje generacije pa, kar se mene tiče ima lego na cesti popolnoma solidno za normalne hitrosti. Za ekstremne hitrosti pa verjame, da dirkači rabite drugačna podvozja. Pa še nekaj je potrebno upoštevat. Prius ima precej unikatno razporeditev teže, zato imamo vsi malce drugačen občutek. Če upoštevamo, da je Prius z 15 colskimi felgami ekonomsko nekje na ravni malce boljšega golfa - 5 letni strošek skupaj z nakupom. Razporeditev stroškov je drugačna. "Menjalnik" je v Priusu veliko boljši kot kak DSG, ki je na veliko hvaljen.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
mtl, po kašni logiki naj bi bil stari Prius potenciran prikaz razlike v legi? Potem lahko rečemo, da je kočija potenciran prikaz avta :D Stari in novi Prius nimata glede lege na cesti NIČ skupnega. Kot da bi rekel da je Škoda Favorit isto kot Octavia, samo malo potencirano, drugače pa isto sranje.:rolleyes:
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Bom še enkrat napisal: ta video nima NIČ skupnega z osnovno temo, čeprav je Prius v njej. Ta video sem podal le kot komentar na SJTV1 ''vožnjo kot po tirnicah'', ker je zelo lepo prikazana RAZLIKA v legi na cesti med dvema voziloma, SLUČAJNO je ravno star Prius en od njiju.
Upam, da je sedaj to razumljivo, ravno v izogib takim komentarjem, sem to že takoj zgoraj napisal, morda le premalo obrazložil.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Preberi še enkrat kaj si napisal...

In preden se še kdo spotakne ob tega Priusa: ja, ta Prius nima nobene veze z novim Prisuom, razen tega, da je bil tudi takratni Prius z vidika lege na cesti in podvozja za en drek.

Da prevedem kako se to razume: novi nima veze s starim, razen lege na cesti, ki je pri obeh za en drek :p
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Ravno mi je padla na pamet tale zadeva, ki je precej potenciran prikaz RAZLIKE v legi na cesti pri posameznem avtomobilu. In mi nikakor ne gre to skupaj (pri Priusu seveda) s ''tirnicami''. Ker se v enem kadru lepo vidi, kako je zadeva nagnita in zelo verjetno v podkrmarjenju. Tisti zadaj se pa res pelje kot po tirnicah.

Seveda, ker je bilo za Priusa že prehitro, je že zdrsnil. Tudi Prius se lahko pelje kot po tirnicah. Do neke hitrosti. Do tam ne moreš govorit o legi na cesti, le o delovanju podvozja (nagibanje, udobje ipd). Potem pa zdrsne (in to precej prej kot kak drug avto). Od tam naprej pa lahko govorimo o legi na cesti. Podkrmarjenje in to. In dva avta imata zlahka enako lego ne cesti, ampak zelo različno postavljeno mejo zdrsa. Pač recimo oba terminalno podkrmarjena takoj od zdrsa naprej, le da eden to naredi v določenem ovinku pri 60, drugi pa pri 70 km/h.
In jasno je, da ima Prius nižje postavljeno mejo od BMW in da zdrsne prej. Ampak pod to mejo se pač pelje "kot po tirnicah". Ker ne drsi. Ko pa zdrsne (in takrat se BMW, jasno, lahko še vedno pelje brez zdrsa, "kot po tirnicah"), pa lahko opišemo njegovo lego na cesti (in je pri isti hitrosti pri BMW še ne moremo).

Zelo poenostavljeno (ker seveda sicer širina/zgradba gume vpliva na lego na cesti, ampak za ta primer razumet to ignoriraj) si predstvaljaj takole: imaš dva enaka priusa, na enem 145 gume, na drugem 245. Prve zimske, druge UHP letne. Seveda bo priv zdrsnil pri veliko manjši hitrosti kot drugi, ampak lega na cesti pa bo pri obeh enaka. Samo boš točko preloma med "po tirnicah" in "zdrs, torej lega na cesti" pri ene doživel veliko prej.

Skratka, "lega na cesti" za nas ni kako visoko je postavljena meja, ampak kako se avto obnaša, ko to mejo prestopimo - ne glede na njeno višino.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Ta video sem podal le kot komentar na SJTV1 ''vožnjo kot po tirnicah'', ker je zelo lepo prikazana RAZLIKA v legi na cesti med dvema voziloma, SLUČAJNO je ravno star Prius en od njiju.
.

Ni prikazana razlike, ker pri BMW ploh ne vidimo lege na cesti. Gre kot po tirnicah. Samo Pri Priusu se vidi, kakšna je lega na cesti (podkrmiljenje all the way).
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Vlečem iz naftalina ... ali morda kdo izmed premnogih Toyota loverjev tukaj ve, za kateri trg naj bi bila delana 2.0 CH-R Hybrid s 112 namesto 152 BENCINSKIMI konji? To varianto vidim samo v TecDoc katalogu, sicer pa ne najdem? 1.8 ima 98 bencinskih konjev.