Dejstvo je, da bi vsak kupil nov avto, če bi imel dovolj denarja za to. Za dosti nas je trenutna realnost rabljen avto (glede na želje in denar).
Pri teh je pa tako, da so dve skrajnosti. Ali imaš srečo in dela ko urca ali pa imaš nesrečo in si vedno na servisu. Večina je pa verjetno nekje vmes. Sedaj pri rabljenem, če ni že zelo v letih, lahko računaš tudi na kakšno kulanco, če je bil redno na servisih in s tem malo znižaš stroške okvar.
Moj prvi avto (clio) mi je dobro služil 8 let. V prvih 7 letih sem imel stroške vzdrževanja, registracije in letno popravilo v rangu dodatnih 100€. Zadnje leto sem pa moral za popravila dati kar nekaj 100€. Pač pričakovano za 12 let star avto (kupil 4 leta starega), da je počasi potrebno kaj pozamenjati. S tem avtom sem glede na vse imel srečo. Nikoli me ni pustil na cedilu. Je pa res, da sam ne delam veliko kilometrov. Sedaj je novi malo višjega ranga in, če bo šlo kaj narobe bo tudi popravilo dražje. Upam na podobno zgodbo kot v prvo.
Pri teh je pa tako, da so dve skrajnosti. Ali imaš srečo in dela ko urca ali pa imaš nesrečo in si vedno na servisu. Večina je pa verjetno nekje vmes. Sedaj pri rabljenem, če ni že zelo v letih, lahko računaš tudi na kakšno kulanco, če je bil redno na servisih in s tem malo znižaš stroške okvar.
Moj prvi avto (clio) mi je dobro služil 8 let. V prvih 7 letih sem imel stroške vzdrževanja, registracije in letno popravilo v rangu dodatnih 100€. Zadnje leto sem pa moral za popravila dati kar nekaj 100€. Pač pričakovano za 12 let star avto (kupil 4 leta starega), da je počasi potrebno kaj pozamenjati. S tem avtom sem glede na vse imel srečo. Nikoli me ni pustil na cedilu. Je pa res, da sam ne delam veliko kilometrov. Sedaj je novi malo višjega ranga in, če bo šlo kaj narobe bo tudi popravilo dražje. Upam na podobno zgodbo kot v prvo.