Točno o tem sem pisal včeraj. Čez palec je vse lepo in prav. Če bi bil realen bi vsaj tri zadeve upošteval:Citat:
Uporabnik netko pravi:
in seveda ta zgodba lepo kaže v prid rabljenemu avtu
nov je bil cca 15000 eur dobil ga je za 8000 mu dodal 4500eur stroškov od katerih bi se velika večin njih sigurno zgodila tudi v primeru da bi novega kupil.
se pravi danes bi njegov nov avto koštal 15000+4500+13000 izgube vrednosti, medtem ko njegov rabljen avto košta 8000+4500+6000 izgube vrednosti
Za pravilen TCO moraš odšteti vrednost avta ob prodaji oz. za koliko so ti ga vzeli v odkup.Citat:
Uporabnik Gox pravi:
Za avto sem plačal 13.990€ + 13.216€= 27.206€ (pet let DS3-ke)
Maja 2015, po rednem servisu, sem menjal za C4-ko ... ključ za ključ ...
Mi je jasno, ampak to je potem TCO lastništva vozila (jih pač menjaš vmes), ne pa TCO lastništva konkretnega DS3Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Lahko vzameš tako (ključ za ključ) da še zmeraj smatraš da ima isto vozilo. Ni ne doplačal ne dobil vrnjeno.
Citat:
Uporabnik netko pravi:v celi zgodbi verjetno ne bomo prišli skupaj ampak verjemi dobri rabljeni avti obstajajo ne moreš pa jih kupiti jutri zjutraj tako kot kruh. Kot sem rekel premišljeno in pa predvsem tiste ki jih lahko temeljito preveriš.
mojega trenutnega bom prodal vendar ne preden najdem enega res odličnega xc90, ki ne bo več kot 2006 letnik bo pa slovenski od prvega lastnika s servisno knjigo. Lahko bo to čez mesec dva ali pa čez leto in pol. Eden se bo že kje našel še vsakič se je. In btw volvo ni prav nič bau bau če veš kaj so njegove bolečine in kdo ti jih odpravi oz koliko zaradi teh bolečin lahko znižaš željeno ceno ob nakupu.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pri rabljenem je isto. Gume; ponavadi jih moraš kupiti ker so bolj tako-tako. Letne in ponavadi zimske. Narediš servis, ker ne zaupaš prodajalcu. Tisti ki ploza da naredi veliki servis za 200EUR z delom in materialom... Kar naj, bi bilo verjetno bolje da ga ne bi. Zavarovat ga moraš tudi. Če imaš popuste jih koristiš tako na novem kot na rabljenem. Če je bil avto kot nov vreden 50000 EUR, sedaj si ga po 3 letih kupil za 20000... Verjetno boš vzel kasko, ki stane toliko kot za novega (pa zavarovanje tudi). Dvomim da ima 90% folka (in uporabnikov Alterja) doma v štumfu gotovine še za en tak nakup...
Prišli bomo do zaključka, da je avto strošek, nov ali rabljen, stroški niso linearno manjši niti eksponentno manjši s starostjo vozila, kot bi radi nekateri dokazali.
To seveda NE drži.Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
Najprej glede velikega servisa- nov avto, dokler ima garancijo, ga moraš delat na uradnem servisu.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Izračunaj si samo stroške goriva.
Če delaš 5.000km letno z obema avtomobiloma, potem ni treba.
No, vseeno ne moreš sam poiskat kvalitetnih delov (nikjer niso bili omenjeni kakšni čudni kitajski izdelki, ) z recimo 40% popustom in jih zmontirat doma, ane? Na tak način se da zelo hitro prihranit nekaj 100€.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
To seveda NE drži.Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
Najprej glede velikega servisa- nov avto, dokler ima garancijo, ga moraš delat na uradnem servisu.
Res pa je, da ga ne moreš servisirat s kitajskimi deli, ki stanejo 10% vrednosti originala, zmontira ti pa Lojze pod kozolcem, brez računa seveda.
Kako ni šans? Isto lahko delaš tudi na novem avtomobilu, pač garancije ni več.Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
No, vseeno ne moreš sam poiskat kvalitetnih delov (nikjer niso bili omenjeni kakšni čudni kitajski izdelki, ) z recimo 40% popustom in jih zmontirat doma, ane? Na tak način se da zelo hitro prihranit nekaj 100€.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
To seveda NE drži.Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
Najprej glede velikega servisa- nov avto, dokler ima garancijo, ga moraš delat na uradnem servisu.
Res pa je, da ga ne moreš servisirat s kitajskimi deli, ki stanejo 10% vrednosti originala, zmontira ti pa Lojze pod kozolcem, brez računa seveda.
Menjava olja s filtrom me je stala nazadnje kot 30€, delo in material. Če bi imel nov avto ni šans tako poceni.
No, pri novem vozu je malo nespametno ravnat tako, da izgubiš garancijo.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Kako ni šans? Isto lahko delaš tudi na novem avtomobilu, pač garancije ni več.Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
No, vseeno ne moreš sam poiskat kvalitetnih delov (nikjer niso bili omenjeni kakšni čudni kitajski izdelki, ) z recimo 40% popustom in jih zmontirat doma, ane? Na tak način se da zelo hitro prihranit nekaj 100€.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
To seveda NE drži.Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
Najprej glede velikega servisa- nov avto, dokler ima garancijo, ga moraš delat na uradnem servisu.
Res pa je, da ga ne moreš servisirat s kitajskimi deli, ki stanejo 10% vrednosti originala, zmontira ti pa Lojze pod kozolcem, brez računa seveda.
Menjava olja s filtrom me je stala nazadnje kot 30€, delo in material. Če bi imel nov avto ni šans tako poceni.
Ne pa primerjat jabolk s hruškami, torej servisiranje na pooblaščencu pri novem s servisiranjem doma z deli, ki jih kupiš v avtotrgovini. Pri tem pa še prvo zaokrožiš navzgor, drugo pa navzdol.
No, lahko pa tudi, če se boš zaradi tega bolje počutil, ker si ''prihranil''.