Številke, ki bolijo....

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.234
24
38
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
He he, a ni bil ravno v Nemčiji primer ko enostavno nisi mogel več registrirat rabljenega avta z neustrezno euro normo?
Tvoj zastarel japonc čez 10 let ne bo veteran (ker nima bit zakaj), verjetno je EURO 2 (mogoče EURO 3) in če se EU birokratom sprdne bo samo še za v prešo...

Tako da se mal umirite s petjem hvalnic zastarelim tehnologijam...

Sej, to si Reno farerji želite... da ni več 20let starejših japoncev ki samo delajo redne servise in se peljejo pa ne rabijo asistence in se peljejo mimo ko renoji ostajate ob cesti
evil.gif


K sm si kupu Subija mi je agentt reku : Ne rabiš asistence ko voziš Subaruja
aplauz.gif
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Kaj pa izguba vrednosti? Koliko si dobil zanj ob menjavi? razliko med nabavno ceno in ceno, ki so ti jo vzeli v račun za c4 moraš prišteti k stroškom.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Me prav zanima kaj je accent l.97 euro 2?
za bencinarje sploh ni problem...

glede japoncev pa: sem imel subaruja nekoč. problem je bil samo to, da karkoli je bilo za popravit, so bili deli po zlatarskih cenah. tudi če sem kupoval neoriginale ala denso.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
He he, a ni bil ravno v Nemčiji primer ko enostavno nisi mogel več registrirat rabljenega avta z neustrezno euro normo?
Tvoj zastarel japonc čez 10 let ne bo veteran (ker nima bit zakaj), verjetno je EURO 2 (mogoče EURO 3) in če se EU birokratom sprdne bo samo še za v prešo...

Tako da se mal umirite s petjem hvalnic zastarelim tehnologijam...

Ne bi rekel zastarelo. Rekel bi preverjeno.

Poglej dpf. Vsak 5 gama se aktivnega, ostali pa

Skologi so ubil motor, avto. Elektro pa ne uspejo razvit. Trenutno je zaton avto industrije v smislu tehnike.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Me prav zanima kaj je accent l.97 euro 2?
za bencinarje sploh ni problem...

glede japoncev pa: sem imel subaruja nekoč. problem je bil samo to, da karkoli je bilo za popravit, so bili deli po zlatarskih cenah. tudi če sem kupoval neoriginale ala denso.

Točno tak poglej Hyundai Coupe za 3 vratni en kolesni ležaj s pesto 120 evrov
bonk.gif

Vrjetno je tud tud Honda, Nissan, Mazda, 2x dražji neorginalni deli
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Ne vem al mam jest tako srečo z avtom al vi stalno neke rallyje vozite da morte skoz neki menjavat. Pred 11. leti kupil novega in sem imel nepredvidenih stroškov zajla za ročno in lučke za osvetlitev klime. Pač akumulator, ploščice in metlice brisalcev štejem pod redno vzdrževanje.
Ta teden sem vzel testnega za eno uro svojega pustil da ga pregledajo. Pridem nazaj in ni bilo nobenih pripomb ceno so mi pa ponudili 100€ manj kot je prodajna po evrotaxu.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Me prav zanima kaj je accent l.97 euro 2?
za bencinarje sploh ni problem...

glede japoncev pa: sem imel subaruja nekoč. problem je bil samo to, da karkoli je bilo za popravit, so bili deli po zlatarskih cenah. tudi če sem kupoval neoriginale ala denso.

Točno tak poglej Hyundai Coupe za 3 vratni en kolesni ležaj s pesto 120 evrov
bonk.gif

Vrjetno je tud tud Honda, Nissan, Mazda, 2x dražji neorginalni deli

Z pesto je zmeraj dražji. Ne vem pa kako vozite,ker jest na Hondi 20 let uporabe še nobenega nisem menjal
grims-1.gif

Zavorni diski,ploščice,filtri,svečke,gume,brisalci pa enkrat kompresor klime.
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Tko je to za 1500 evrov dobiš kanto v katero je treba takoj vložit min 500 evrov da bo sploh vozen.
Boljš imet avto za 500 evrov in vložit 1000 evrov in bo delal še najmanj 5 let brez težav.

Ampak pr Slovencih je tko, da se raje zapufajo za nov avto, garancija, 5 let
nekateri znate sam računat €, ne pa tudi možnosti okvar.
Če popravilo presega vrednost avtomobila, se ne splača popravlat nikakor.
To, da kupiš avto za 500 €, vložiš vanj 1000 € in da bo delal še najmanj pet let je neumnost neumnosti.
Pri avtu za 500€ se splača samo vozit in osnovno servisirat kot vsak drugi avto. (gume, olje.....) Ko je večja okvara..... na odpad (še zmeraj dobiš 200€), pa drugega za 500€
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.897
113
Drži in ne drži.

Če veš da je avto vreden 500 EUR, pa gre na njemu zadeva za 500 EUR, ostalo pa je še povsem OK..se splača popravit ter se furat dalje.

Ali...prodat za 150 ter kupit nekaj za 5 jurjev, ter potem gor dat še 2 jurja (ker tu se pa splača?)?

Prvi primer..za 500 EUR si vozen naprej...

drugi primer..vozen si za 7 jurjev...aja...odštej 150 EUR kolikor si dobil za starega.

S številkami se lahko igramo v nedogled..a vsak mora pogruntat svojo formulo kaj se mu splača in kaj ne.
wink-1.gif


(recimo da imaš 700 EUR plače mesečno...kaj bi ti izbral?
grims-1.gif
)
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Drži in ne drži.

Če veš da je avto vreden 500 EUR, pa gre na njemu zadeva za 500 EUR, ostalo pa je še povsem OK..se splača popravit ter se furat dalje.

Ali...prodat za 150 ter kupit nekaj za 5 jurjev, ter potem gor dat še 2 jurja (ker tu se pa splača?)?

Prvi primer..za 500 EUR si vozen naprej...

drugi primer..vozen si za 7 jurjev...aja...odštej 150 EUR kolikor si dobil za starega.

S številkami se lahko igramo v nedogled..a vsak mora pogruntat svojo formulo kaj se mu splača in kaj ne.
wink-1.gif


(recimo da imaš 700 EUR plače mesečno...kaj bi ti izbral?
grims-1.gif
)

Ko govorimo o avtomobilih, so ljudje pogosto "penny wise and pound foolish".
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
nimajo nemci zastonj izraza Jahreswagen ...
kupiš preverjen model po enem letu, največ dveh in si zmagal ...
pika.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Drži in ne drži.

Če veš da je avto vreden 500 EUR, pa gre na njemu zadeva za 500 EUR, ostalo pa je še povsem OK..se splača popravit ter se furat dalje.

Ali...prodat za 150 ter kupit nekaj za 5 jurjev, ter potem gor dat še 2 jurja (ker tu se pa splača?)?

Prvi primer..za 500 EUR si vozen naprej...

drugi primer..vozen si za 7 jurjev...aja...odštej 150 EUR kolikor si dobil za starega.

S številkami se lahko igramo v nedogled..a vsak mora pogruntat svojo formulo kaj se mu splača in kaj ne.
wink-1.gif


(recimo da imaš 700 EUR plače mesečno...kaj bi ti izbral?
grims-1.gif
)

Kaj pa lahko na 500 evrov vrednem avtu crkne nekaj za 500 evrov, rabljena mašina pride 100 evrov, ti se raje ubadaj z avti za 3-4000 evrov tam crkne motor je 1000 evrov samo motor + servis in menjava si na 1500 evrov.
Ali šoba pri novejšem avtu, vztrajnik, glave....
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Kaj pa izguba vrednosti? Koliko si dobil zanj ob menjavi? razliko med nabavno ceno in ceno, ki so ti jo vzeli v račun za c4 moraš prišteti k stroškom.

DS3 letnik 04/2010 (1.6Vti 88kW) s 73.000km sem zamenjal za C4 07/2011 (1.6Vti 88kW) z 91.000km + dobil 220€.
2275622-c41.jpg
 

Priponke

  • 2275622-c41.jpg
    2275622-c41.jpg
    53,1 KB · Ogledi: 103

corsol

Guru
11. mar 2010
3.013
978
113
kaj se sploh splača.......????
"Splača" se avto s katerim služiš.

Drugače pa se avto ne splača....predlagam bicikel.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.013
978
113
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Drži in ne drži.

Če veš da je avto vreden 500 EUR, pa gre na njemu zadeva za 500 EUR, ostalo pa je še povsem OK..se splača popravit ter se furat dalje.

Ali...prodat za 150 ter kupit nekaj za 5 jurjev, ter potem gor dat še 2 jurja (ker tu se pa splača?)?

Prvi primer..za 500 EUR si vozen naprej...

drugi primer..vozen si za 7 jurjev...aja...odštej 150 EUR kolikor si dobil za starega.

S številkami se lahko igramo v nedogled..a vsak mora pogruntat svojo formulo kaj se mu splača in kaj ne.
wink-1.gif


(recimo da imaš 700 EUR plače mesečno...kaj bi ti izbral?
grims-1.gif
)

Kaj pa lahko na 500 evrov vrednem avtu crkne nekaj za 500 evrov, rabljena mašina pride 100 evrov, ti se raje ubadaj z avti za 3-4000 evrov tam crkne motor je 1000 evrov samo motor + servis in menjava si na 1500 evrov.
Ali šoba pri novejšem avtu, vztrajnik, glave....

.. lahko crkne auspuh,akumulator,sklopka, kaj na podvozju......spušča klima,.....nič od od tega sicer ni 500€...je pa pri avtih za 500€ večja verjentost, da imaš non stop neke malenksoti za urejat...pa hitro nanese par 100€ letno, no če hočeš imet kolikor toliko izpravno vozilo.
 
Nazadnje urejeno:

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.403
2.573
113
Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
... Menjava olja s filtrom me je stala nazadnje kot 30€, delo in material. Če bi imel nov avto ni šans tako poceni.
med garancijo moram k opel-mahkovic in ta me olupi za 90€ 😈 . Menjava olja, da ne bo pomote!
pa še žig mi udari v knjižico, ki jo hočete imeti pri prodaji.