Ne bi se rad prepucaval po forumih, zaenkrat javno ne bi razkril salona (lahko pa pošljem na ZS).
Kaj je bilo narobe? Precej, če se komu da brati spodnji roman
.
Bom šel kar po približnem kronološkem vrstnem redu:
1. Zmenjeni za testno vožnjo, pridemo po avto, ne najdejo ključev. Odidemo, me čez dobre pol ure kličejo, da so našli ključe. Pridemo nazaj, vzamemo avto (itak že pozna popoldanska ura), prodajalec zahteva, da gremo nazaj grede avto še natočit. Ker je bila ura že tik pred zaprtjem salona, ko smo vrnili avto, ga nisem mogel iti natočit in je bil prodajalec potem nejevoljen. Sem pa ponudil denar, vendar je odklonil. Naredili smo pa manj kot 30 km, v roku dobre ure. Edini od vseh so zahtevali, da se gre tankat. Očitno izgledamo res bolj kekci.
2. Pri drugem obisku salona in morebitnem dodatnem popustu je prodajni svetovalec za popust vprašal šefa salona, ta pa je vpričo mene skoraj začel vpiti na prodajalca v stilu kakšen dodaten popust neki, pa še par sočnih zraven je dodal.
3. Pred naročilom vozila pridem enkrat nenapovedan v salon. Vodja salona in še dva lepo sedijo v krogu (en celo na mizi), se hecajo med sabo, meni v roku 15 minut tudi ne odzdravijo, kaj šele da bi kdo pristopil ali kaj vprašal. Odidem in zunaj na vratih srečam »mojega« prodajalca, ki me je nato prijazno povabil notri. Če ga ne bi takrat srečal, me salon ne bi več videl.
4. Avto čakamo od decembra, so povedali da pride konec marca. Me kličejo cca. 14 dni nazaj, da pride avto k njim prejšnji teden. Me nato pokličejo v torek zjutraj, da je avto prišel in bo pripravljen za prevzem predvidoma v petek. Že predhodno pa so mi rekli, da mora biti kupnina plačana v celoti minimalno 4 dni pred prevzemom. Zakaj tako, mi ni znal nihče pojasnit. Kot da nakazujemo denar v Afriko, da traja tako dolgo, da se vidi transakcija. Avto nato tudi v torek v celoti plačan.
5. V četrtek me kličejo, da bo avto verjetno v petek. Nato me v petek blizu opoldneva pokličejo, da avto ne bo v petek. Okej, bo pač v ponedeljek. Zmenjena s prodajalcem, da me v ponedeljek do 10h obvesti, če bo avto popoldan za prevzeti. Do 11h me nihče ne kliče, pokličem jaz njih, mi javijo, da bo sigurno pripravljen in naj kar pridemo ob dogovorjeni uri.
Potem pa veselica: pridemo ob dogovorjeni uri, prodajalec pa nam »se iskreno, globoko opravičujem, ampak avto še ni pripravljen. Si vas nisem upal poklicat, sem vam želel raje osebno povedat«. Mi gledamo kot ene budale kakšen joke je to? Prodajalec pa nam, da je šele tretji delovni dan v tej službi. Vmes sta se namreč prodajalca zamenjala, »stari« je menda po novem servisni svetovalec.
Torej smo 4 osebe prišle ob dogovorjeni uri zastonj pogledat na uro. Zahtevam vodjo salona, se na vljuden način »zderem« na njega, ni imel pametnega odgovora. Je pa rekel, da bo avto naslednji dan pripravljen in da se bodo potrudili najti kakšno ugodnost za nepotrebno zabijanje časa.
Pridemo naslednji dan po avto, uredimo papirje, »zeleni« prodajalec zelo na kratko razloži delovanje avta, natakne tablice in se odpeljemo. O kakšni dodatni ugodnosti ne duha ne sluha, vodja pa je šel raje naprej delat svoje stvari kot da bi pristopil in kaj normalnega rekel.
Vmes sem seveda o vsem skupaj obvestil direktorja Mazde (imava skupne prijatelje), ki mi je takoj zelo prijazno odgovoril (in nato popoldan še enkrat meni poslal mail, če smo vse uredili – res človek na mestu), vendar hkrati napisal, da nad samim salonom nimajo nobenega vzvoda.
Kaj so delali s papirji avta in homologacijo celih 6 delovnih dni mi itak ni jasno.
Pa na en customer care izobraževanje bi poslal celotni salon, z izjemo »starega« prodajalca, ki se je potrudil tako s ceno kot tudi z odnosom. On je bil poleg cene tudi edini razlog, da smo avto naročili v tem nesrečnem salonu.
Upam, da bo tast sedaj užival naslednjih 15 let s tem avtom
.