Pošiljam zadnji update - epilog sage o nakupu:
opravili smo testne vožnje z iX35, CR-V in CX-5.
iX35 je razred slabši avto od ostalih dveh konkurentov. Ima najmanj prostora na zadnjih sedežih, sedeži overall imajo najmanj oprijema, plastika v notranjosti je slabše kakovosti, avto ima najmanjši prtljažnik in verjetno tudi najslabšo preglednost. Izmed napisanih ima tudi najslabše podvozje in sicer moti preveč posreden volan ter najslabše požiranje neravnin (na zadnjih sedežih je po neravninah potnike dobesedno premetavalo po klopi). Menjalnik (sicer šibkejše bencinske različice z 2WD) pa je bil okej. Pa verjamem, da kvaliteta izdelave na dolgi rok ni vprašljiva.
CR-V je najbolj prostoren, tako spredaj kot zadaj, zmagovalec tudi v prtljažniku, kjer ima hkrati najmanjši nakladalni rob. Kvaliteta plastike boljša kot v iX35. Občutek za volanom je bolj kombijevski oz. tovornjaški. CR-V je najlepše požiral neravnine (ležeči policaji, luknjast asfalt…
, je pa imel malo trd menjalnik (testni avto je bil dizel, prevoženih cca. 3k km). Na začetku se je zdelo, da bo CR-V prevladal tudi zaradi konkurenčne cene oz. bolje rečeno zelo konkretnega popusta.
CX-5 je dal najbolj avtomobilski občutek v vožnji. Odličen menjalnik (sicer dizelske različice), odlično podvozje (mogoče za odtenek bolj trdo kot pri CR-V), odlični sedeži in položaj za volanom, zadosti prostora zadaj in v prtljažniku. Plastika v notranjosti okej. Tast je po pol ure vožnje rekel, da se v CX-5 počuti kot v Audiju, vse je na svojem mestu in nekako logično razporejeno. Mogoče še za podatek za koga, ki kupuje dizelsko različico: avto je za svojo velikost in »le« 150 konjev zelo solidno hiter.
**Vsi opisani občutki so subjektni (da ne bo kdo doživel osebnega napada), smo jih pa na skoraj identičen način zapisali trije različni vozniki, z različnim poznavanjem avtov, različnih let, od tega ena ženska oseba. Vsi trije avti so bili stestirani na isti trasi, v realnem okolju, da smo mogoče lahko naredili malo primerjave tudi z obstoječim voznim parkom.
Cene:
kot je bilo na začetku te teme napisano, je bila prva želja bencinski motor in (sicer elektronski) 4-kolesni pogon.
Hyundai iX35 s temi parametri stane 23.990 €, navkljub vezam in poznanstvom pod to ceno nismo prišli, so pa bili pripravljeni dati zraven 4 zimske gume gratis.
CR-V je vsaj po ceniku sodeč bistveno dražji, bi se pa dalo za vozila v prihodu (dve metalik barvi na voljo) dobiti tudi konkreten popust.
CX-5 je po uradnem ceniku najdražji in s praktično najmanj opreme.
Obisk parih salonov pa je zadeve obrnil na glavo in sicer je bilo na koncu pod črto med vsemi tremi SUV maksimalno 1.500 € razlike.
Tast se je odločil za CX-5, slaba stran pa je ta, da je vozilo po naročilu in pride šele marca. Upam, da je bila odločitev pravilna in da bo avto zdržal pri hiši naslednjih 15 let.
S tastom se vsem zahvaljujeva za vaše nasvete in pomoč.