Golf 5 SDI med vožnjo ugasne

Petka

Zelenc'
9. okt 2024
7
2
3
Pozdrav vsem, prosila bi za mnenje oziroma pomoč, ker ne vem več kam se obrniti, da rešim moj avto, da bi bil vozen vsaj še eno leto, preden kupim novega.
Skratka, zadnje 3 mesece imam težave z Golfom 5, SDI, 2.0, 55 kW, prva registracija 2005.
V tem času mi je avto 3x ugasnil med vožnjo, bila sem 3x pri avtoelektričarju, ki je zamenjal/popravil modul vžiga in stikalo ključavnice. Naknadno smo še zamenjali filter goriva.
Avto še vedno ugasne med vožnjo.
Da sem bolj natančna.
Prvič: Peljem se približno 1 km, v vročem vremenu, ko sem želela prestaviti v nižjo prestavo, so vsi števci na armaturki padli, avto je začel izgubljati moč. Ko sem želela dati na gas, je bilo ravno nasprotno avto je začel zavirati oziroma je izgubljal moč.
Avto peljemo z avtovleko k avtoelektričarju. Začuda, pri njih avto vžge, zato se lotijo popravila le armaturne plošče. Avto je v tistem času deloval.

Drugič: Po približno enem tednu, avto ponovno ugasne v toplem vremenu po približno 1 km. Tudi, ko poskusim ponovno vžgati, se ne sliši popolnoma nič. Luči na armaturni plošči ne svetijo. Pokličem avtovleko in spet pri avtoelektričarju popravijo nekaj, kar mi niso točno definirali. Vem le, da nekaj pod volanom.

Tretjič: V upanju, da sedaj avto dela, se zgodi sledeče. Zjutraj se zbudim in so prižgani vsi štirje smerokazi. Avto vžge, vendar sem opazila, da je bila ura spremenjena, km pa so bili na nuli. Ponoči se je nekaj moralo zgoditi. Akumulator je nov. Tisti dan sem se presenečena lahko peljala brez težav.
Naslednji dan avto sicer normalno vžge, vendar je bila tema na armaturni plošči, števci niso delali. Kljub vsemu, sem se poskusila peljati, vendar po 1 km avto ponovno ugasne. Naslednji dan je avto ponovno delal, prav tako je bilo vse ok na armaturki.

Avto imam doma pod streho. Sedaj mi gori rumena luč za airbag in volan. Zamenjati moram grelne lučke, saj gori rumena luč za motor. Drugih napak računalnik ni opazil. Opozorili so me, da zamenjam tudi lagerje.
Naj še povem, da so mi pred osmimi leti vdrli v avto, vzeli ključavnico na volanu, ter mi cel avto pošpricali z gasilnim aparatom. Avto je po temeljitem globinskem čiščenju normalno deloval do letošnjega poletja.
Edine težave, ki jih moram omeniti je, da moram občasno dolivati olje, prav tako pa mi neverjetno hitro zmanjka hladilne tekočine. Na recimo 100 km pride na minimum in moram doliti. Nikjer nismo zasledili, da bi kaj spuščalo. Klima mi dela le, ko dam na najbolj močno.

Vsekakor se ne počutim več varno in vsaka vožnja mi povzroča neverjetni stres.
Je kdo med vami, ki bi vedel kje dejansko bi bila napaka oziroma ali poznate koga, na katerega bi se lahko obrnila, da bi si vzel čas in mi pomagal pri moji težavi.
Hvala in lep dan vsem.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.265
1.372
113
Nimam pojma kam na celjskem. Vem pa da je en majstr v Doliču, ki porihta vse...Spet pa se mu verjetno ne bo dalo zajebavat s tem, ker je stalno zaseden
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.598
1.459
113
"Pri njih je bil 1 mesec."

Tudi mene so že takole vozili ......, pa me ne bodo več. Toliko, da veš za drugič: k takemu servisu ne pelji več in to ni normalno. Ne verjamem, da so sploh kaj pogledali na avtu, na koncu so ga probali vžgati in ker je vžgal so se te odkrižali.

Dober servis ima kapaciteto tudi za padalce, ki pridejo tja z avto vleko in ga vsaj pogledajo naslednji dan. Manj dobri za to rabijo en teden. Še bolj pošteni pa povejo "nimamo časa, pripeljite avto čez tri tedne ali pa peljite drugam"...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.353
5.629
113
Tudi mene so že takole vozili ......, pa me ne bodo več. Toliko, da veš za drugič: k takemu servisu ne pelji več in to ni normalno. Ne verjamem, da so sploh kaj pogledali na avtu, na koncu so ga probali vžgati in ker je vžgal so se te odkrižali.
Če bi kdaj delal v praksi in ne na forumih bi malo drugače pisal.
Murphy je kurba in pri takih "čudnih" zadevah avto 100% ne bo zatajil na servisu ampak po prvi vožnji, ko ga pelje domov.

Smo meli isti primer z enim cliotom. Avto ne vžge, ko je bil na dvorišču 30 tedne ga je vsak, ki je šel mimo probal vžgat. xy testnih voženj vedno je vžgal. vedno je vse delalo in nikjer ni blo napake. Pride stranka po avto in je čez 2 uri z vleko nazaj ker ne vžge. Ugani kaj, z vleke ga je na dvorišče palal na lasten pogon. In potem je spet vžigal.

Kaj boš naredo? Ti, ki ljudi ne voziš okoli? Celi avto v prafaktorje? Komplet elektriko ven pa na mizo gledat vsak kabl posebaj, menjavat 101 senzor mogoče pa bo? Kdo bo plačal za stari avto 28 ur diagnostike predn ugotoviš, da na koncu nek senzor, ki ima skupno maso občasno jebe (čeprav je v teoriji popolnoma nepovezano z napako)
Al kaj bi ti, če ni nikjer nič kar bi kazalo na jebeno napako, ki se ponovi naključno brez nekega vzorca in ne ugotoviš vzroka.
Za take zadeve ni Youtube