Citat:
Uporabnik bula pravi:
Ali ima res 79 ljudi tule na Alterju avtomatika? Se mi zdi kar visoka cifra.
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Se mi zdi, da je v zadnjih letih kar poskocila uporaba avtomatikov ... Jaz ga vozim cetrto leto ... Se mi pa zdi vprasanje oz. anketa cudna... saj je nekako logicno, da se za zaviranje uporablja desna noga ... enako kot pri "neavtomatiku" ...
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Se pa mi postavlja vprašanje kaj učijo v AŠ kandidate, ki delajo izpite izključno na avtomatskih - jih učijo zaviranja z levo ali desno? Kajti, če jih učijo z levo, je to še en razlog več za omejitev "vozi s samodejnim menjalnikom".
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Bi morala biti še ena anketa za manjšino, ki zavira z levo nogo: ali pri vozilih z ročnim menjalnikom, v primeru, da ne mislite prestaviti, zavirate z levo ali desno nogo?
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Se mi zdi, da je v zadnjih letih kar poskocila uporaba avtomatikov ... Jaz ga vozim cetrto leto ... Se mi pa zdi vprasanje oz. anketa cudna... saj je nekako logicno, da se za zaviranje uporablja desna noga ... enako kot pri "neavtomatiku" ...
Saj je čudna. Prednosti zaviranja z levo nogo so bolj kot ne samo v dirkaškem smislu, ker je manjši zamak med zaviranjem in pospeševanjem pa še par stvari se da naredit s hkratnim bremzanjem in gasom (predvsem v smislu prenosa teže). Pri normalni vožnji pa te prednosti ni, razen da kdaj po neumnosti vsekaš z levo po zavori in se nalepiš na šipo, ker si prej 20 let vozil sklopko, ki je bila trda ko hudič in jo je bilo treba vedno do konca pohodit.
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
ksz ...
mene v bistvu bolj zanima, zakaj je v avtomatiku pedalka zavore toliko vecja kot v avtu z rocnim menjalnikom ...
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...
V tej izjavi ne vidim prav nobenega smisla. Pa kaj vi vozite in predvsem kako vozite, da počnete takšne brezvezne neumnosti in o tem še po forumih pišete