Kako zavirate pri avtomatiku?

S katero nogo zavirate pri avtomatiku?


  • Skupaj glasov
    173
  • Glasovanje je zaprto .

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.067
113
145 km SZ od Opatije
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...

V tej izjavi ne vidim prav nobenega smisla. Pa kaj vi vozite in predvsem kako vozite, da počnete takšne brezvezne neumnosti in o tem še po forumih pišete
bonk.gif

aplauz.gif


Pri prebiranju tega posta mi je prišlo na pamet točno to, kar pišeš ti. Zadnje čase narašča prodaja avtomatikov (v SLO), posledično pa se kar nekaj voznikov navaja na "nov" način vožnje. Kot sem že večkrat omenil, ko sem pred 12 leti kupil avtomatika, sem bil bolj ali manj eksot. Ampak posledično sem se pa nanj tako zelo navadil, da niti ne vem, kaj bi počel s "klasikom".

In ja, zavira se z desno nogo ... a se pri "klasiku" mogoče z levo
tongue-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...

Ne vem kakega automatika imaš ti, ampak pri meni lepo počasi pospeši če popuščam zavoro. In z desno nogo imam veliko več občutka za zavoro kot z levo, ker je pač "razvajena" od 400000km sklopke. V klanec pa tud ima večina novih avtomatikov hill assist, pa tud če ne, če počasi spuščaš zavoro itak sam gas dodaja. Pri prestavljanju med PRND moraš pa itak na mestu stat, če se ne motim, tako da pač držiš z desno?

Če ti nimaš občutka še ne pomeni, da ga nihče nima. Pa probaj kdaj na tesno prakirat na klancu ... Marsikateri avtomatik (tudi klasični) ima probleme ...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...

V tej izjavi ne vidim prav nobenega smisla. Pa kaj vi vozite in predvsem kako vozite, da počnete takšne brezvezne neumnosti in o tem še po forumih pišete
bonk.gif

Si pomislil, da med avtomatike sodijo tudi razni DSGji in podobno? In tam je fajn, če parkiraš na milimetre, znat z levo bremzo uporabljat ... Samo en primer ...

Kaj ima to zveze, kaksen avtomatik je?
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.259
2.384
113
Jaz še nisem imel probleme parkirat an milimetre in z avtomatikom je to celo lažje kot z ročnim menjalnikom. Da ne govorim parkirat v milimetre v klanec.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Itak, stopalka zavore pri avtomatikih je vedno bila in še vedno je večja, medtem, ko je pri ročnih kar enaka sklopki. Zakaj je pri aut. večja ne vem, vsekakor ni za pritiskanje z obema nogami hkrati, za kaj takega je še vedno premajhna. Edino kar mi pade na pamet je, da jo je pač težje zgrešiti, ker pri automatiku ni sklopke in je levo večji prazen prostor in ker leva noga nekje ob strani počiva bi manjšo stopalko v situaciji lahko falil ( z desno nogo bi šel lahko preveč levo in pritisnil mimo. Pri ročnem pa uporabljaš tudi levo nogo s katero stisneš sklopko, ki je poleg zavore in tako dobiš občutek kje točno je sredinska stopalka za zavoro in nikakor ne moreš z nogo preveč levo mimo stopalke.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...

V tej izjavi ne vidim prav nobenega smisla. Pa kaj vi vozite in predvsem kako vozite, da počnete takšne brezvezne neumnosti in o tem še po forumih pišete
bonk.gif

Si pomislil, da med avtomatike sodijo tudi razni DSGji in podobno? In tam je fajn, če parkiraš na milimetre, znat z levo bremzo uporabljat ... Samo en primer ...

Kaj ima to zveze, kaksen avtomatik je?

Vzemi dvosklopčnega pa probaj čisto počasi lezt po milimetre. Pa vzemi klasično avtomatiko, pa probaj. Pa poročaj.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik damirj pravi:
Jaz še nisem imel probleme parkirat an milimetre in z avtomatikom je to celo lažje kot z ročnim menjalnikom. Da ne govorim parkirat v milimetre v klanec.

Pol si pa car, al maš pa serčo pri izbiri avtomatika. Ker zakih, kjer je to problem, je kolikor hočeš.

Aja, pa pri meni na milimetre pomeni točno to, kar sem napisal. Na milmimetre, ne na centimetre.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.622
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Itak, stopalka zavore pri avtomatikih je vedno bila in še vedno je večja, medtem, ko je pri ročnih kar enaka sklopki. Zakaj je pri aut. večja ne vem, vsekakor ni za pritiskanje z obema nogami hkrati, za kaj takega je še vedno premajhna. Edino kar mi pade na pamet je, da jo je pač težje zgrešiti, ker pri automatiku ni sklopke in je levo večji prazen prostor in ker leva noga nekje ob strani počiva bi manjšo stopalko v situaciji lahko falil ( z desno nogo bi šel lahko preveč levo in pritisnil mimo. Pri ročnem pa uporabljaš tudi levo nogo s katero stisneš sklopko, ki je poleg zavore in tako dobiš občutek kje točno je sredinska stopalka za zavoro in nikakor ne moreš z nogo preveč levo mimo stopalke.

zmaga.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...

Ne vem kakega automatika imaš ti, ampak pri meni lepo počasi pospeši če popuščam zavoro. In z desno nogo imam veliko več občutka za zavoro kot z levo, ker je pač "razvajena" od 400000km sklopke. V klanec pa tud ima večina novih avtomatikov hill assist, pa tud če ne, če počasi spuščaš zavoro itak sam gas dodaja. Pri prestavljanju med PRND moraš pa itak na mestu stat, če se ne motim, tako da pač držiš z desno?

Če ti nimaš občutka še ne pomeni, da ga nihče nima. Pa probaj kdaj na tesno prakirat na klancu ... Marsikateri avtomatik (tudi klasični) ima probleme ...

z lahkoto. Z avtomatikom še lažje kot z ročnim.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...

V tej izjavi ne vidim prav nobenega smisla. Pa kaj vi vozite in predvsem kako vozite, da počnete takšne brezvezne neumnosti in o tem še po forumih pišete
bonk.gif

Saj ni nič narobe, če ne razumeš, večina tudi tako normalno in srečno živi do konca svojih dni.
smile-1.gif


Pa da ne nakladam, z levo nogo zaviram tudi pri avtih z ročnim menjalnikom, a za razliko od avtomatika to počnem predvsem v določenih dirkaških situacijah: ko hočem prenos mase na sprednjo os in razbremenitev zadka; pri morebitem tesnem obračanju z ročno zavoro; pri vzdrževanju tlaka turbo motorja v ovinku, ko namesto popuščanja plina raje rahlo pobožam zavoro z levo in zagotovim hitrejšo izstrelitev iz ovinka - brake boosting.
 
I

Izbrisan uporabnik 17097

Pa ne obremenjuj se. Itak tukaj nakladajo samo razni andrejčki in njemu podobni pacijenti, ki verjetno izpita in avta sploh nimajo.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.067
113
145 km SZ od Opatije
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...

Ne vem kakega automatika imaš ti, ampak pri meni lepo počasi pospeši če popuščam zavoro. In z desno nogo imam veliko več občutka za zavoro kot z levo, ker je pač "razvajena" od 400000km sklopke. V klanec pa tud ima večina novih avtomatikov hill assist, pa tud če ne, če počasi spuščaš zavoro itak sam gas dodaja. Pri prestavljanju med PRND moraš pa itak na mestu stat, če se ne motim, tako da pač držiš z desno?

Če ti nimaš občutka še ne pomeni, da ga nihče nima. Pa probaj kdaj na tesno prakirat na klancu ... Marsikateri avtomatik (tudi klasični) ima probleme ...

z lahkoto. Z avtomatikom še lažje kot z ročnim.

Tega pa tudi jaz ne razumem. Z multitronicom si upam parkirat dobesedno na milimetre natančno. S klasikom težje. Lahko probamo, samo boste dal 100€ na sonce, da ne hodim zastonj dokazovat
evil.gif


Čisto resno pa takole: z multitronicom ni težave z natančnostjo, resno. Za ostale pa res ne bi vedel, zato ne bom pisal, česar ne poznam.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Aja edin razlog za levo nogo na premzi sem pozabil - speljevanje na kakem križišču, ko je treba skočit. Če ne daš gasa ob tem ko držiš zavoro je praktično nemogoče "skočit", ker je (vsaj moj) popolnoma anemičen prvo sekundo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.665
1.482
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Aja edin razlog za levo nogo na premzi sem pozabil - speljevanje na kakem križišču, ko je treba skočit. Če ne daš gasa ob tem ko držiš zavoro je praktično nemogoče "skočit", ker je (vsaj moj) popolnoma anemičen prvo sekundo.

Poskusi pohoditi gas ko blesav, morda bo pomagalo, da boš res 100% pohodil pedal do dna. Dokler se človek ne navadi, včasih misli, da je kickdown stikalo že "dila", in v resnici sploh ne pohodi gasa do "daske"
zmaga.gif


Je pa pri speljevanju z mesta z avtomatikom verjetno v večini avtov s 1500 kilami in 150 konji normalne nekaj anemičnosti (pri ročnem menjalniku tega sploh ni), je pa ne sme biti, če se avto pred tem vsaj minimalno že premika...

Sicer pa držanja gasa v prostem teku pri avtomatiku ne priporočam, ker delaš škodo (pregreješ lahko ATF olje in mu skrajšuješ življenjsko dobo).
 
Nazadnje urejeno:

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Aja edin razlog za levo nogo na premzi sem pozabil - speljevanje na kakem križišču, ko je treba skočit. Če ne daš gasa ob tem ko držiš zavoro je praktično nemogoče "skočit", ker je (vsaj moj) popolnoma anemičen prvo sekundo.

Poskusi pohoditi gas ko blesav, morda bo pomagalo, da boš res 100% pohodil pedal do dna. Dokler se človek ne navadi, včasih misli, da je kickdown stikalo že "dila", in v resnici sploh ne pohodi gasa do "daske"
zmaga.gif


Je pa pri speljevanju z mesta z avtomatikom verjetno v večini avtov s 1500 kilami in 150 konji normalne nekaj anemičnosti (pri ročnem menjalniku tega sploh ni), je pa ne sme biti, če se avto pred tem vsaj minimalno že premika...

Sicer pa držanja gasa v prostem teku pri avtomatiku ne priporočam, ker delaš škodo (pregreješ lahko ATF olje in mu skrajšuješ življenjsko dobo).

Ma rabi kako sekundo po tem ko spustim bremzo in pohodim gas do konca (torej skozi kickdown), da začne praktično speljevat, oz. da da v prestavo in začne pospeševat. Torej ni problem pospešek ampak je problem preden dejansko začne pospeševat.

Mislim pa, da to ni prosti tek, ker če držiš zavoro in daš gas ne grejo obrati gor kot v leru ampak hoče potegnit, ampak ga zavore držijo nazaj. Se pa verjetno sklopka pri tem obrablja?

Ja če se malenkost premika potem pri kickdownu normalno pospeši. Ampak problem je v kakem križišču, ko ti zmanjka prostora za tisto začetno premikanje.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.947
2.242
113
Kaksnega avtomatika pa imas in o kaksnem prostem teku govoris, speljevanje z avtomatikom bi moralo biti kot iz topa