Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Ena rešitev za tole pa obstaja: če daš ročico iz AUTO v manual mode (+-), potem gre, kot je treba. Iz mesta. Brez zakasnitve.
Točno tako.
Enak način uporabim, sicer zelo redko, ko je treba kakšno počasno vozilo na hitro prehiteti.
Če daš samo gas do daske, dsg potrebuje slabo sekundo, da prestavi recimo iz 4./5. v 2. (npr, da se na odprti cesti vlečeš za kakšnim kamionom, ki ne zmore več kot 50 km/h) in lahko zmanjka časa/prostora za prehiteti.
V takem primeru dam prej v ročno prestavljanje v 2. prestavo in, ko je priložnost iti mimo, pohodim do konca.
Skoči enako, kot z ročnim menjalnikom. Brez vsake zakasnitve.
.
Še mojih 50c glede uporabe leve/desne noge.
Pred prihodom tempomatov sem na kakšnih dolgih AC transferjih občasno držal gas z levo nogo. Ko mi je desna, npr. po več kot uri nepremičnega držanja gasa, že čisto otrpnila je bilo pač treba "zamenjati nogo".
Zaviram pa vedno in povsod, ročni ali avtomat, izključno Z
Nazadnje urejeno: