Golf 6

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:
Uporabnik D_K pravi:
I Love my Civic
smile-1.gif
)))

Brez dvoma odličen avto, oz. nimam nobenih razlogov, da bi mislil drugače. Ampak če že ravno govorimo o ceni...

... atmosferski bencinar 1.8 z najboljšim paketom opreme je poleti koštal 25k€!!! Predvidevam, da so ga sedaj tudi podražli (vsaj Accordu so šle cene jeseni za jurja gor). Ok, res dobiš tudi leder na zicih, ampak 6 starih milijonov za Golfovega izzivalca se mi je zdelo veliko. Ne bom rekel preveč, ker kdor ga želi, ga pač plača. Komur je predrag, lahko s cenejšo opremo privarčuje par jurjev, ampak vseeno sem bil kar malce šokiran
crazy1.gif


B.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
KSZ

Ampak tale golf mora bit pa uibr zanesljiv voz. Najprej je zružil testni v delu, potem ko sem hotel na testno vožnjo s tsijem je bil ta pokvarjen in bi oni podtaknili kat tdija, zdaj sem pa še v petek srečal pokvarjeno testno 6ko na ljubljanski obvoznici na voznem pasu s prižganimi žmigavci. Takega tempa pa niti renault ne zmore.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Govoriti o zanesljivosti pri avtomobilu, ki je komaj prišel s tovarn, je neumnost. Šele čez leto dni se bo dalo govoriti o porodnih težavah in otroški umrljivosti. O dolgoročni zanesljivosti, pa šele čez 3 do 5 let.

Ogo
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Glede dizla. Tebi se zdi 2.0 CD motor z 143 konji in 360 NM navora švohcani? Ljudje smo res različni, ampak meni je to več kot preveč. Samo potem takem je Hondin 2.2 CDTI motor tudi švohcan, ki ima še celo manj navora kot Mazdin,ki je v tem razredu rekorder. Novi motorji 2.2 pa so še bolj zmogljivi, to si tudi sam napisal.

Kar se glasnosti tiče, se strinjam, da bi lahko tukaj naredili še več, ampak saj ne govorimo o ne vem kakšni glasnosti, avto je vseeno tih. Tako na občutek bi rekel, da je piš vetra in ostaleh nekaj podobnega kot v Passatu (letnik 2006) recimo. Ampak, če je to merilo potem naj bo merilo tudi kvaliteta in pokvarjivost, kar si pa že sam ugotovil, da pri izboru ne velja kaj dosti.
Dvolitrskega dizla, če prav vem, ne bo več, le še 3 različice 2,2. 125, 163 in 185 konjev (tastari 143 le še, dokler bo na zalogi). In tu nekaj okoli 140 konjev potem pač manjka. Tastari so bili pa bolj bogi. 143 je bil kar OK (amo premalo uglajen), tašibkejša različica pa ne.
Avto je sicer pri hrupu motorja tišji od navadnega Passata, ampak to ni nek uspeh - Passat je kar se hupa motorja tiče cel poraz (razen Passata CC). Me pa pri Mazdi moti recimo hrup izpod gum, pa šuštenje vode po blatnikih na mokri cesti - tu izolacija šepa. Je pa Golf 6, če je že v teh debati, precej tišji od Mazde6 v vseh pogledih ...
Sicer pa se meni Mazda ni zdela tako hudo pretrda, le izognit je je treba kakršnimkoli 18 in več palčnim gumam.

Zanesljivost velja pri izboru (in tudi pri nakupu), ampak bodimo realni: redki so taki, da to pri nakupu postavijo količkaj visoko. Jaz sam sicer sem med njimi (zato sem kupil sicer zanesljiv avto, ki pa je v resnici japonski polizdelek), ampak večina pa na o ne pomisli - oz. pomislijo že, a potem prevaga mnogo drugih stvari. In ko presojaš avto, ga pač presojaš tako, kot ga kupci - drugače si za kupce neuporaben.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
KSZ

Ampak tale golf mora bit pa uibr zanesljiv voz. Najprej je zružil testni v delu, potem ko sem hotel na testno vožnjo s tsijem je bil ta pokvarjen in bi oni podtaknili kat tdija, zdaj sem pa še v petek srečal pokvarjeno testno 6ko na ljubljanski obvoznici na voznem pasu s prižganimi žmigavci. Takega tempa pa niti renault ne zmore.
Ja in? Meni so se na mednarodni predstavitvi prejšnjega Megana pokvariuli 3 od 5 avtov, na Mazdi2 eden od dveh na MB A je bil napol crknjen, Koleos je prišel do cilja s 1. prestavo, ker je šel motor ... Primerov je veliko, tako izkušnjo imam pri večini znamk, izjeme so zelo redke. SO pač čisto frišni avti in se dogaja ...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ja, razumem da na predstavitvah novih modelov še ne laufa vse kot bi moglo. Ampak da pa avto, ki je že en cajt v redni prodaji serje pa ne razumem. Pa ko bi bil vsaj nov model z nevemkakšno novo tehniko ne pa facelift.
 

JEREMIJA79

Pripravnik
11. dec 2007
32
0
6
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
KSZ

Ampak tale golf mora bit pa uibr zanesljiv voz. Najprej je zružil testni v delu, potem ko sem hotel na testno vožnjo s tsijem je bil ta pokvarjen in bi oni podtaknili kat tdija, zdaj sem pa še v petek srečal pokvarjeno testno 6ko na ljubljanski obvoznici na voznem pasu s prižganimi žmigavci. Takega tempa pa niti renault ne zmore.

To govori nekdo ki vozi Cliota in se še nikoli ni peljal v avtomobilu iz V.A.G.grupe...
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.559
1.086
113
Titograd
A je se peljati v avtu iz VAG-a kak poseben privilegij ki se primerja s tistim če voziš kaj iz maranella?
bonk.gif


Škoda da ni Mazda postala avto leta, ampak že izgleda da je ta golf dober avto, všeč mi ni ravno, ampak stvar okusa.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik JEREMIJA79 pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
KSZ

Ampak tale golf mora bit pa uibr zanesljiv voz. Najprej je zružil testni v delu, potem ko sem hotel na testno vožnjo s tsijem je bil ta pokvarjen in bi oni podtaknili kat tdija, zdaj sem pa še v petek srečal pokvarjeno testno 6ko na ljubljanski obvoznici na voznem pasu s prižganimi žmigavci. Takega tempa pa niti renault ne zmore.

To govori nekdo ki vozi Cliota in se še nikoli ni peljal v avtomobilu iz V.A.G.grupe...

To si pa ravno tako povedal, kot da sem revež, ki si ibr avtomobila vag grupe ne more privoščit :p Ja, vozil sem že precej avtomobilov vag grupe in ja, skoraj vsakodnevno tudi vozim avto vag grupe, nazadnje je seat to še bil. Pred kratkim sem celo razmišlal o golfu 6, pa ga niti za testno vožnjo nisem dobil. Žal glede na dogajanje ne verjamem več, da me je sposoben vsak dan prepeljat 160km. Clio to počne ekonomično in brez kakršnih okvar že skoraj 3 leta, menjal bi ga samo zato ker ni dovolj udoben za take podvige. Pa da se razumemo, z znamko za razliko od nekaterih nisem obremenjen.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Dvolitrskega dizla, če prav vem, ne bo več, le še 3 različice 2,2. 125, 163 in 185 konjev (tastari 143 le še, dokler bo na zalogi). In tu nekaj okoli 140 konjev potem pač manjka. Tastari so bili pa bolj bogi. 143 je bil kar OK (amo premalo uglajen), tašibkejša različica pa ne.

Starega 143 konjskega pomoje nikjer ne bos vec dobil (vsaj ne novega iz salona... mogoce kje kaksno prastaro zalogo)... to je namrec samo pri prvi karoserijski razlici mazde6... Zadnji model ima namrec pri dizelski razlicici samo 140 KS... novi 2.2 ccm dizel pa kot si ze napisal, ima 125, 163 in 185 KS ...


Citat:
Avto je sicer pri hrupu motorja tišji od navadnega Passata, ampak to ni nek uspeh - Passat je kar se hupa motorja tiče cel poraz (razen Passata CC). Me pa pri Mazdi moti recimo hrup izpod gum, pa šuštenje vode po blatnikih na mokri cesti - tu izolacija šepa. Je pa Golf 6, če je že v teh debati, precej tišji od Mazde6 v vseh pogledih ...
Sicer pa se meni Mazda ni zdela tako hudo pretrda, le izognit je je treba kakršnimkoli 18 in več palčnim gumam.
Ce po pravici povem, si ti eden izmed redkih, ki pravi, da je nova mazda6 preglasna oz. da ima salbo zvocno izolacijo... Se mi zdi, da je mogocoe to zaradi tega, ker nisi prevec naklonjen temu japosnkemu proizvajalcu
smile-1.gif
...
Najveckrat je pri mazdi6 grajano to, da ima pretrdo podvozje... sploh ce so gor 18" platisca in seveda nizkopresecne gume... Jaz sem zadnjih nekaj let voznik mazde6 (prejsnje razlicie in sedaj nekaj mesecev tanove)... pa sem se na to izgleda ze navadil... hrupnost pa me ne moti...
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.528
1.129
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ne bom sodil ker si je zaslužil naslov, ker nobenega od naštetih od blizu še videl nisemkaj šele da bi imel kako km z njimi, samo vseeno....
Zanimivi finalisti: če me spomin ne vara 3/5 VW koncerna?!
Mi je pa bolj všeč da pobere naslov avto ki stane 15kE in ne tisti za 50 kE

Zelo, zelo malo je manjkalo, da je Mazda 6 komaj odrinila Škodo Superb, da ni bilo 4/5.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Dvolitrskega dizla, če prav vem, ne bo več, le še 3 različice 2,2. 125, 163 in 185 konjev (tastari 143 le še, dokler bo na zalogi). In tu nekaj okoli 140 konjev potem pač manjka. Tastari so bili pa bolj bogi. 143 je bil kar OK (amo premalo uglajen), tašibkejša različica pa ne.

Starega 143 konjskega pomoje nikjer ne bos vec dobil (vsaj ne novega iz salona... mogoce kje kaksno prastaro zalogo)... to je namrec samo pri prvi karoserijski razlici mazde6... Zadnji model ima namrec pri dizelski razlicici samo 140 KS... novi 2.2 ccm dizel pa kot si ze napisal, ima 125, 163 in 185 KS ...


Citat:
Avto je sicer pri hrupu motorja tišji od navadnega Passata, ampak to ni nek uspeh - Passat je kar se hupa motorja tiče cel poraz (razen Passata CC). Me pa pri Mazdi moti recimo hrup izpod gum, pa šuštenje vode po blatnikih na mokri cesti - tu izolacija šepa. Je pa Golf 6, če je že v teh debati, precej tišji od Mazde6 v vseh pogledih ...
Sicer pa se meni Mazda ni zdela tako hudo pretrda, le izognit je je treba kakršnimkoli 18 in več palčnim gumam.
Ce po pravici povem, si ti eden izmed redkih, ki pravi, da je nova mazda6 preglasna oz. da ima salbo zvocno izolacijo... Se mi zdi, da je mogocoe to zaradi tega, ker nisi prevec naklonjen temu japosnkemu proizvajalcu
smile-1.gif
...
Najveckrat je pri mazdi6 grajano to, da ima pretrdo podvozje... sploh ce so gor 18" platisca in seveda nizkopresecne gume... Jaz sem zadnjih nekaj let voznik mazde6 (prejsnje razlicie in sedaj nekaj mesecev tanove)... pa sem se na to izgleda ze navadil... hrupnost pa me ne moti...
Moj kiks, mislil sem seveda na 140 konjsko različico 2.0 dizla.
Nisem naklonjen mazdi? Naklonjen nisem nobeni znamki, priznam pa, da mi je tzu in tam kak avto osebno bolj pri srcu. Med njimi je tudi kaka mazda.
Kar pa se tiče zvočne izolacije: presedi se direktno med recimo Mazdo6, Golfom 6, Passatom, Passatom CC, kako Laguno, recimo, pa še (za občutek) kako Octavio s PD dizlom. Pa boš videl, kam Mazda sodi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ne bom sodil ker si je zaslužil naslov, ker nobenega od naštetih od blizu še videl nisemkaj šele da bi imel kako km z njimi, samo vseeno....
Zanimivi finalisti: če me spomin ne vara 3/5 VW koncerna?!
Mi je pa bolj všeč da pobere naslov avto ki stane 15kE in ne tisti za 50 kE

Zelo, zelo malo je manjkalo, da je Mazda 6 komaj odrinila Škodo Superb, da ni bilo 4/5.
Ne bo držalo. Megane se je komajda prerinil v finale, Mazda6 je bila pred njim.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
KSZ ...

Kaj pa komentar na tole -> Volkswagen golf 1,2 TSI 105 KM (pride junija 09) ?
grims-1.gif


Evolucija nove revolucije nizkolitražnih in visokozmogljivih bencinskih motorjev se torej nadaljuje.

jaz mislim da bojo ti mali 'turbo mlinčki' počasi nadomestili večje atmosferske agregate. Tako ali tako jih po moči presegajo, hkrati pa lahko ob konstantni vožnji dosegajo nižjo porabo..torej je tudi v povprečju poraba nižja.

Isto so pri dizlu zamenjali 1.9 SDI (mislim da je zadnja različica imela 68 konj) z 1.4 TDI 70 in 80 konj.

Za moje pojme bi se 1.4 TDI 80 v Golfu čisto OK odrezal..sploh ob dejstvu da s čipanjem dobiš 105 konj, torej solidne zmogljivosti za povprečnega voznika.

Sam prevažam 70 konjskega v Polotu (sicer zdaj 95 konj) pa mu nimam kaj očitat (za nezahtevno prevažanje)...pa resnici na ljubo, se zdaj hudo hudo težko vsedem v Passata (če že res ne gre drugače).
 

sanco

Fizikalc
19. jul 2007
1.201
8
38
41
KSZ
Včeraj je že padla gostilniška debata s strani lastnikov starih golfov.
hysterical-1.gif

Dobil so potrdilo, da vozijo najboljše avtomobile v sloveniji. Sicer me ni zanimalo kakšno vezo ima golf 6 s gofom 2 ampak OK.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
In the very closest of contests, the Opel/Vauxhall Insignia emerged victorious as Car of the Year 2009 with 321 points against the 320 for the Ford Fiesta. The Volkswagen Golf took third place with 223 points.

Insignie in Fieste sploh ni bilo pri nas na izboru
confused-1.gif
Še nista v prodaji ali zakaj?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tole kar se dogaja z izdelovalci in njihov t.i. "downsizing" projekt je samo pesek v oči. Uradno: večja moč z manjšo prostornino motorja oz. povedano drugače; primerljiva moč motorja z par 100 cm3 motorjem. Za samega porabnika naj bi bili stroški vzdrževanja manjši. In tu je keč;
Nobeden mi ne bo trdil, da so stroški vzdrževanja avtomobila z kompresorjem in turbotom manjši od primerljivega atmosferskega motorja z podobnimi performansami. Edino če je ta 6 valjni v katerega gre več olja.....
Me zanima koliko košta nov turbo, nov kompresor, novi injektorji, nova glava(ker "mora" biti močno ojačana, da zdrži obremenitve, ojnice itn.) bottom line je, da tale svetovna kriza pride še prekleto prav avvtomobilskem koncernom. S servisi(izrednimi:?) dobijo ves vložek v "novo" tehnologijo, kateri zametko segajo skoraj 30 let, nazaj. Da ne govorim o kompresorju, ki je prisoten že celo stoletje.
Kdaj smo že vozili 1.3, 1.4 bencinske turbo motorje.....kdaj je že Mercedes serijsko vgrajeval kompresorje....
Malo sem zašel....
 
Nazadnje urejeno: