Tako je. R6 je nemško Reihensechszylinder-Motor oz. slov. vrstni šestvaljnik, kar je enako kot Inline 6.Niti približno ne. Že cca.20 let nazaj, ko sem bil malo bolj v tem, se je uporabljalo (tudi) R6 oznako za 6 valjni vrstni motor.
Tako je. R6 je nemško Reihensechszylinder-Motor oz. slov. vrstni šestvaljnik, kar je enako kot Inline 6.Niti približno ne. Že cca.20 let nazaj, ko sem bil malo bolj v tem, se je uporabljalo (tudi) R6 oznako za 6 valjni vrstni motor.
Z normalno voznjo gume ne grejo sezonsko, strosek je pa odvisen od tega kaj bos gor dal. Bivsi sodelavec je 15 let nazaj za gume dal 1120 eur pa je vozil saab 9-3 aero. Pac tok velke feltne in dobre gume.Halo. Kam ste vi zašli...
Eden je napisal 911 da se kupi. Saj ne vem če bi se smejal ali jokal.
S parimi jurji prihodkov na mesec bi ti šel po enga porscheja 911? To je pa res tipičen primer kako se gre over the top pa potem nimaš ne samo za burek, niti za hebeno pašteto.
Pa ti veš koliko stanejo ene normalne gume za tak avto? Tam cca. 1,2-1,5k EUR. Menjava sezonsko.
Reden servis, klasičen, filtri olje.. pod 1k EUR najbrž ni. Letno.
Naj še kaj crkne.. Pa zavarovanje za tak avto itd.
No, komot se to kupi ko bom na 15k eur neto na mesec. Ne pa s tem kar imam zdaj. Želja pa je. To je itak totalni pornič od avta. Samo po pameti v nakup.. ne zaletavo
vsakemu normalnemu ljubitelju je jasno kaj je R5 tudi R6
inline je blizje le ozkemu krogu zaslepljencem z amerskimi jajci, malo slabsalno namerno
vsakemu normalnemu ljubitelju je jasno kaj je R5 tudi R6
inline je blizje le ozkemu krogu zaslepljencem z amerskimi jajci, malo slabsalno namerno
No, kaj bi se ti sigurno spomnil je razvidno iz spominjanja debat o V6 bimerjih....Svojcajt ( cca 2000+) ko so bli drag race-i nekaj vsakdanjega na petek zvečer.....
Se ne spomnim da bi kdo omenjal R6......pa je imel kolega BMW 320i E36....Linijski 6tak....
Bi se sigurno spomnil.....ker je bilo morje debat okol I6 v 320i in V6 v 325i pa kjer je boljši pa zakaj drug ni itd...
Je bil pa še malenkost prej Golf3 VR6......to je pa edini R ki se ga je omenjalo (če pustimo Hondaše z typR ki ni mel neke veze z konfiguracijo cilindrov!)
Ja enim se je ocitno avtomobilizem zacel z omenjenim filmom, ostalim, ki smo avtomobile ziveli prej pa je R povsem jasen
podobno kot oznake menjalnikov DQ in DL (q je quer, počez, L je lang, podolgem)vsakemu normalnemu ljubitelju je jasno kaj je R5 tudi R6
inline je blizje le ozkemu krogu zaslepljencem z amerskimi jajci, malo slabsalno namerno
S 3500 neto? Optimistično. Prej rajsi 5000 neto pa ne vem, ce je dost.Skratka jaz bi vzel novega M3 touring