Golf 6

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Jah... sej mislim, da je že nekdo napisal v tej temi: "auto se začne pr golfi pa neha pr pasati"
grin1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Pa tudi zaplankanost folka in uvoznika je razlog. Avto, ki dobiva v razvitih državah in njih prebivalcev samo dobre ocene, pri nas se pa niti ne ve, da obstaja. Važno, da je WV.....
bonk.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
v povprečju drži dandanšnji turbo motor vsaj 300.000 km brez izrednih okvar oz. servisov. Kar zadošča za 99 % uporabnikov vozil.
Izredno pa se seveda lahko marsikaj zgodi in resnici na ljubo več kot je sestavnih delov, večja verjetnost je da gre kaj narobe.

samo ni kaj...zahteve so po manjši porabi (izpustih CO2-ja, EURO norme,...) in če hočeš doseči manjšo porabo....je pač treba nekaj narediti...zato eni v turbo mlinčke, drugi v hibride...verjetnost okvare se bo pa pri obojih precej povečala...ekologija pač stane.

In za moje pojme je poraba za povprečen avto tam okoli 10 litrov kriminal..in je prav da se nekaj naredi v tej smeri.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Insignie in Fieste sploh ni bilo pri nas na izboru
confused-1.gif
Še nista v prodaji ali zakaj?

Tako je.

Saj se tudi C5 ni uvrstil v finale, pa je verjetno eden redkih avtov letos, ki je naredil takšen "break thrue". Bi si tudi zaslužil priti v finale ali celo višje.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ne vem če bo držalo, pri nas vodilnih ni naprodaj, torej je zmagal tretjeuvrščeni. Pa ne vem kak je vozit šestko, ampak kolikor sem videl zunanjost je izdelava v stilu poceni korejca, upam da je kvaliteta boljša.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
In the very closest of contests, the Opel/Vauxhall Insignia emerged victorious as Car of the Year 2009 with 321 points against the 320 for the Ford Fiesta. The Volkswagen Golf took third place with 223 points.

Insignie in Fieste sploh ni bilo pri nas na izboru
confused-1.gif
Še nista v prodaji ali zakaj?
Tako je. Pogoj na sodelovanje je najmanj 50 prodanih avtov ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.679
6.711
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Sam prevažam 70 konjskega v Polotu (sicer zdaj 95 konj) pa mu nimam kaj očitat (za nezahtevno prevažanje)...pa resnici na ljubo, se zdaj hudo hudo težko vsedem v Passata (če že res ne gre drugače).
Če prav berem ti v polotu nič ne manjka (kadar seveda nisi s familijo, ko ti zmanjka placa....)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
tako je
smile-1.gif
. Prav prirasel mi je k srcu...pa tudi s familijo gremo kar z njim - včeraj smo se zato vsedli v Passata, ker je bilo potrebno tankat.
Opažam, da so mi bolj všeč malčki kot velike rikše.
 

Mirko

Fizikalc
24. jul 2007
1.053
69
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Glede dizla. Tebi se zdi 2.0 CD motor z 143 konji in 360 NM navora švohcani? Ljudje smo res različni, ampak meni je to več kot preveč. Samo potem takem je Hondin 2.2 CDTI motor tudi švohcan, ki ima še celo manj navora kot Mazdin,ki je v tem razredu rekorder. Novi motorji 2.2 pa so še bolj zmogljivi, to si tudi sam napisal.

Kar se glasnosti tiče, se strinjam, da bi lahko tukaj naredili še več, ampak saj ne govorimo o ne vem kakšni glasnosti, avto je vseeno tih. Tako na občutek bi rekel, da je piš vetra in ostaleh nekaj podobnega kot v Passatu (letnik 2006) recimo. Ampak, če je to merilo potem naj bo merilo tudi kvaliteta in pokvarjivost, kar si pa že sam ugotovil, da pri izboru ne velja kaj dosti.
Dvolitrskega dizla, če prav vem, ne bo več, le še 3 različice 2,2. 125, 163 in 185 konjev (tastari 143 le še, dokler bo na zalogi). In tu nekaj okoli 140 konjev potem pač manjka. Tastari so bili pa bolj bogi. 143 je bil kar OK (amo premalo uglajen), tašibkejša različica pa ne.
Avto je sicer pri hrupu motorja tišji od navadnega Passata, ampak to ni nek uspeh - Passat je kar se hupa motorja tiče cel poraz (razen Passata CC). Me pa pri Mazdi moti recimo hrup izpod gum, pa šuštenje vode po blatnikih na mokri cesti - tu izolacija šepa. Je pa Golf 6, če je že v teh debati, precej tišji od Mazde6 v vseh pogledih ...
Sicer pa se meni Mazda ni zdela tako hudo pretrda, le izognit je je treba kakršnimkoli 18 in več palčnim gumam.

Zanesljivost velja pri izboru (in tudi pri nakupu), ampak bodimo realni: redki so taki, da to pri nakupu postavijo količkaj visoko. Jaz sam sicer sem med njimi (zato sem kupil sicer zanesljiv avto, ki pa je v resnici japonski polizdelek), ampak večina pa na o ne pomisli - oz. pomislijo že, a potem prevaga mnogo drugih stvari. In ko presojaš avto, ga pač presojaš tako, kot ga kupci - drugače si za kupce neuporaben.

Imam Mazdo 6 prve generacije s 100kW (136KM) in se ne morem strinjat, da je motor podhranjen. Pravzaprav zelo dobro potegne in ne rabim nič močnejšega. Kar se pa tiče zvočne izolacija, sploh podvozja se pa strinjam. Sploh zdaj ko cestarji veselo sipajo sol in pesek po cesti se mi včasih zdi, da sem pozabil zapreti kakšna vrata, ko vse šumi pod avtom.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Obstajala je, če se spomnim prav, 110 konjska različica in to je bilo premalo. Cca 140 je ok po moči, so bili pa vsi presunkoviti in pregrobi, podobno kot Fordovi ...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Obstajala je120 ps verzija...

In ja, hondin 140ps i-ctdi motor je ravno še na meji sprejemljivega za tak avto. Saj ne rečem, dela res lepo in uglajeno, dosegati se da visoka hitrosna povprečja it..., vseeno pa deluje nekam podhranjeno. Morda je problem ravno enakomernem naraščanju moči skozi celo področje vrtljajev, na kar jaz kot biš VAG fahrer nisem bil navajen. (TDI ni dal najprej nič od sebe, potem je kar "skočil", nato pa umrl)
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Obstajala je120 ps verzija...

In ja, hondin 140ps i-ctdi motor je ravno še na meji sprejemljivega za tak avto. Saj ne rečem, dela res lepo in uglajeno, dosegati se da visoka hitrosna povprečja it..., vseeno pa deluje nekam podhranjeno. Morda je problem ravno enakomernem naraščanju moči skozi celo področje vrtljajev, na kar jaz kot biš VAG fahrer nisem bil navajen. (TDI ni dal najprej nič od sebe, potem je kar "skočil", nato pa umrl)

Mene pa ravno to moti. Jaz sem pa bil vajen na zvezno moč in pospeševanje pri 143 konjih pa prav brutalno rukne in pospešuje. Meni osebno je 143 konjev preveč. Ljudje smo pač različni in verjetno tudi razvajeni
tongue-1.gif
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
heh... VW passat 1.9 tdi s 105hp..... ta želva je šele bla podhranjena pa se noben ni pritoževal

aja... zato ker je VW
grin1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Obstajala je120 ps verzija...

In ja, hondin 140ps i-ctdi motor je ravno še na meji sprejemljivega za tak avto. Saj ne rečem, dela res lepo in uglajeno, dosegati se da visoka hitrosna povprečja it..., vseeno pa deluje nekam podhranjeno. Morda je problem ravno enakomernem naraščanju moči skozi celo področje vrtljajev, na kar jaz kot biš VAG fahrer nisem bil navajen. (TDI ni dal najprej nič od sebe, potem je kar "skočil", nato pa umrl)

Mene pa ravno to moti. Jaz sem pa bil vajen na zvezno moč in pospeševanje pri 143 konjih pa prav brutalno rukne in pospešuje. Meni osebno je 143 konjev preveč. Ljudje smo pač različni in verjetno tudi razvajeni
tongue-1.gif
točno tako. tudi mene moti sunkovitost. še posebej je tečno po mestu in ko je spolzko.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
bmwjevih 177 kavalov ni prav nič preveč, ali laguninih 175
je pa CD120 skakala ko mlad teliček, najprej nikamor, potem ful, potem nikamor (aka VW)

golfa sem vozil 81 kwatnega in mu zamerim da nima 6 prestave
groza
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
sm stisnu hitri odgovor replika pa je bila namenjena nekomu nad tabo
bmw in tudi laguna (pa še kdo) vleče zvezno in ker ti ne zabije možganov ob lobanjo misliš da avto nikamor ne gre
1,9 tdi 96 kw je pravi mojster v tem

nazaj na temo
pri kolegih kupili šestico, 103 kw, oprema highline
z dodatki (brez panoramske strehe in xenona) je bla cena 28 tisočakov....

občutno preveč