Golf 6

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
35
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Ma dej zatalč si tega golfa u rit pepček. Avto ni vreden omembe in mi glupi zadrti slovenčki ga izberemo za avto leta. Kera nategancija. Un v žiriji reče da je mazda 6 dolgočasna in izberejo golfa. A se ti zajebavajo? Samo zato ker ma pri nas Porsche Verovškova tak lobi se gremo bedarije. Golf 6 je navadn sranje. Lansklet a4 pa prej spet golf lol. Dolgočasni , neuporabni, dragi avti z nevem kakšno kakovostjo. Jajca vsi po vrsti. Oprostite mojemu pisanju sam ka sem res nanervan

Mene pa prime srat ob takih postih. Kar nekaj udrihaš, žališ, pizdakaš in to brez nobene podlage in obrazložitve. In če je kdo glup zadrt "slovenček" si to v bistvu ti..
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.712
113
pri taščici
Ne bom sodil ker si je zaslužil naslov, ker nobenega od naštetih od blizu še videl nisemkaj šele da bi imel kako km z njimi, samo vseeno....
Zanimivi finalisti: če me spomin ne vara 3/5 VW koncerna?!
Mi je pa bolj všeč da pobere naslov avto ki stane 15kE in ne tisti za 50 kE
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Again zakaj? Ker je G VI germanski, M 6 vzhodnjaška in Megane pregovorno zanič žabar? Ker so to navkljub vsemu stereotipi, ki se jim novinarji kljub vsemu ne morete (morejo) odpovedati? Ker je javna tajna, da vam Porsche Slovenija ne bo dal več avtov na daljše teste in ostale ugodnosti če ne bo njihov predstavnik zmagovalec natečaja? Tako kot je delal Jerovšek v svojih časih z računalniki v reviji Monitor?
Dej no dej, dober primer je to, da je bol ne tako dolgo nazaj samo v SLO avto leta nek VAG predstavnik, v evropi pa ne...
Pa dobro, madona, kako hudiča smo pol lahko napisali da je Polo (ko je prišel tazadnji) predrag in direktno odsvetovali nakup (najprej so zagnali vik in krik, potem ga pa pocenili)? Kako smo lahko pri A4 TDI PD napisali da ima arhivski motor in da je to sramota, spet dobesedno? Da je Q5 nateg s ceno in doplačili? In tako naprrej, in tako naprej. Pa še vedno dobivamo testne avte, si moreš mislit ...
Poleg tega AM ni v izboru za avto leta, tako da se mi j... za rezultat. Se pa tokrat strinjam z njim.

Ford Focus
Fiat Punto
Peugeot 307
Mazda6
Mazda3

so pa vsi ropotali, kako žirija ne mara nemških avtov.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Če je pa tako (100 različnih modelov), zakaj je potem na SLO cestah v glavnem miljavžent Golf.Si in ostalih oskubljenih varijant prirejenih predvsem za naš trg? Ker je vse, kar ni serijsko na avto (karoserija, kolesa, volan, sedež, stekla, navadna barva) svinjsko drago? Da avto za 20k EUR nima meglenk?
SLO variante niso oskubljene, ampak ponavadi bolje opremljene od navadnih različic.
Kdo bi si milil, da ima vsak golf (tudi najosnovnejši) ESP, 6xAB, klimo, radio. Si moreš mislit, da v Meganu niti približno ni tako? In kdo bi si milil, da so recimo kovinske barve povsod za doplačat ...
Meglenke? So v vsakem comfortline golfu (torej 17 jurjev in naprej) ...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ni čisto... Da pa ima vsak najosnovnejši golf VI ESP pa bo verjetno vzrok nov način NCAP testiranja in doseganje 5 zvezdic
wink-1.gif
Bo tudi Megane imel hitro ESP, ostalo pa ima v seriji že danes.
Pa ne da se mi prerekati. Golf je za to kar ponuja absolutno predrag. Traktorče za 17k EUR, pa ni niti karavan? Rop s strani VAG grupe, žal.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mazda6 ima k... izbiro motorjev, recimo, pa slabo zvočno izolacijo, pa ...

Tole se pa nebi strinjal, zvočna izolacija je pri novi Mazda 6 čisto OK, motorjev pa je če se ne motim 6 vrst. Je to premalo?
Edino kar je res je to, da je nova Mazda 6 prekleto športno vpeta in to je največja zamira vzhodnjakom.

Sicer pa se kvaliteta pokaže na daljši rok in spomni me, kateri avto ima najmanj okvar in ni imel na testu 100.000 km niti ene same samcate napake?

Izbor slovenskega avta leta je čezdalje veča farsa in nič drugega.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mazda6 ima k... izbiro motorjev, recimo, pa slabo zvočno izolacijo, pa ...

Tole se pa nebi strinjal, zvočna izolacija je pri novi Mazda 6 čisto OK, motorjev pa je če se ne motim 6 vrst. Je to premalo?
Edino kar je res je to, da je nova Mazda 6 prekleto športno vpeta in to je največja zamira vzhodnjakom.

Sicer pa se kvaliteta pokaže na daljši rok in spomni me, kateri avto ima najmanj okvar in ni imel na testu 100.000 km niti ene same samcate napake?

Izbor slovenskega avta leta je čezdalje veča farsa in nič drugega.

To sem tudi sam ze hotel napisati v eni drugi debati, kjer je Dusan napisal enako... pa sem se raje vzdrzal
smile-1.gif
... Bivsi lastnik prejsnje mazde6 in sedaj nekaj mesecev lastnik nove mazde6 ... pa lahko recem, da je nova sestica precej bolje zvocno zatesnjena od prejsnje... tako da glede slabe zvocne izolacije ne i upal trditi zgoraj napisano... Glede motorjev pa se mi zdi, da je sedaj dovolj izbire... res je bil do pred kratkim le en dizelski motor... vendar se je sedaj z novim motorjem to spremenilo ...

Sicer sem malo offtopic, ker je debata o "slovenskem ljudskem avtu" ...
smirk-1.gif
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ni čisto... Da pa ima vsak najosnovnejši golf VI ESP pa bo verjetno vzrok nov način NCAP testiranja in doseganje 5 zvezdic
wink-1.gif
Bo tudi Megane imel hitro ESP, ostalo pa ima v seriji že danes.
Pa ne da se mi prerekati. Golf je za to kar ponuja absolutno predrag. Traktorče za 17k EUR, pa ni niti karavan? Rop s strani VAG grupe, žal.

Žal (na tvojo žalost) to ni Reno, kjer dobiš mega(ne) popust. Ali je Golf predrag bo pokazal čas. Opreme je pa v comfortlinu toliko da je vsega dovolj.
wink-1.gif


lp
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ni čisto... Da pa ima vsak najosnovnejši golf VI ESP pa bo verjetno vzrok nov način NCAP testiranja in doseganje 5 zvezdic
wink-1.gif
Bo tudi Megane imel hitro ESP, ostalo pa ima v seriji že danes.
Pa ne da se mi prerekati. Golf je za to kar ponuja absolutno predrag. Traktorče za 17k EUR, pa ni niti karavan? Rop s strani VAG grupe, žal.

Žal (na tvojo žalost) to ni Reno, kjer dobiš mega(ne) popust. Ali je Golf predrag bo pokazal čas. Opreme je pa v comfortlinu toliko da je vsega dovolj.
wink-1.gif


lp

Uf potem bo treba pogledat še malo druge avte, ne samo golfa. Mislim glede na to, da praviš, da je opreme v comfortlinu dovolj. Malo si poglej na drug avtomobilistični forum, kjer imaš napisano primerjavo opreme in cene med golfom 6 in mazdo 6. Še sam nebi verjel, če nebi videl, ampak M6 je cenejša pri isti opremi od golfa za 2000€. Pa pazi, gre za avto, ki je razred višje kot golf.

Dejstvo je, da je golf z opremo prokleto drag in je lahko konkurenčen samo v svojem razredu. Postavljati pa ga en razred višje je pa oslarija, pa golf gor ali dol.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Da te popravim, konkurenčen je lahko samo znotraj VW znamke... Že znotraj VAG grupe ima precej cenovno ugodnejših modelov...
Pa še za Mitja155:
Megane ima v Dynamique vse kar ima traktorče za nižjo ceno. Privilege pa ima bombončke, o katerih lahko traktorče le sanja.
Pa še tistemu ki misli da je veliko število različnih motorjev prednost...
Naj mi ponudi VAG motor z 2.2 litra prostornine in nekje 130 KM, da se lepo lagodno vozim... Konji pač niso vse. Velika gibna prostornina in navor pomenita udobno vožnjo. Navite kante pa sunek in potem konec veselja... Moč in navor pri visokih obratih...
Meni se ne zdi, ima pa tudi Megane dovolj široko motorno paleto... Očitno pa pri WVju niso sposobni narediti normalnega atomosferskega benz motorja in se zatekajo k prisilno polnjenim... In hkrati odkrivajo toplo vodo s kompresorjem, kar je Mercedes že zdavnaj uporabljal v svojih športnih modelih v 30 letih prejšnjega stoletja (Rootsov kompresor v modelih SSK in izpeljankah).
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:

Uf potem bo treba pogledat še malo druge avte, ne samo golfa. Mislim glede na to, da praviš, da je opreme v comfortlinu dovolj. Malo si poglej na drug avtomobilistični forum, kjer imaš napisano primerjavo opreme in cene med golfom 6 in mazdo 6. Še sam nebi verjel, če nebi videl, ampak M6 je cenejša pri isti opremi od golfa za 2000€. Pa pazi, gre za avto, ki je razred višje kot golf.

Dejstvo je, da je golf z opremo prokleto drag in je lahko konkurenčen samo v svojem razredu. Postavljati pa ga en razred višje je pa oslarija, pa golf gor ali dol.

Tista primerjava iz a.com je sledeca:

Vzel sem Mazdo 6 (5vrat) CD 140KM s 6.-stopenjskim ročnim menjalnikom in opremo GTA.

Cena 27.990€
Kovinska barva 490€
Nadgradnja na full webasto z daljincem 800€
SKUPAJ 29.280€

Golf 2.0 TDI (5vrat) 140KM in 6 st. ročni menjalnik z opremo Highline
Cena 22.250€

da izenačim opremo z Mazdo je potrebno dodati še:
Kovinska barva 460€
4 vrata + elektrika zadaj 460€
18" alu kolesa + trše podvozje 878€
senzorji za tlak v gumah 53€
zatemnjena stekla zadaj 272€
usnje na sedežih + ogrevanje sedežev 2.184€
biksenon z nastavitvijo višine in čiščenjem luči 1.240€
avt. vklop luči, senzor za dež, avt. zatemnitev ogledala 356€
zadnji bočni airbagi 305€
webasto z daljincem 1.447€
climatronic - dvopodročna 199€
izmenjevalnik CD-jev + 8 zvočnikov 410€
bluetooth za prostoročno telefoniranje 475€

SKUPAJ 30.989€

Pri isti opremi je Golf torej dražji od Mazde 6 za skoraj 2.000€... Tolk o tem kolk kej stane in kolk je Golf "ljudski", da sploh ne govorimo, da je razred nižje od Mazde šest.
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.693
556
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Pri isti opremi je Golf torej dražji od Mazde 6 za skoraj 2.000€... Tolk o tem kolk kej stane in kolk je Golf "ljudski", da sploh ne govorimo, da je razred nižje od Mazde šest. [/I]

je pac za tolko boljsi, oz. se za vec,
kajti novinarji pravijo, da se pelje kot avatomobili, ki so dva razreda visje
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ni čisto... Da pa ima vsak najosnovnejši golf VI ESP pa bo verjetno vzrok nov način NCAP testiranja in doseganje 5 zvezdic
wink-1.gif
Bo tudi Megane imel hitro ESP, ostalo pa ima v seriji že danes.
Pa ne da se mi prerekati. Golf je za to kar ponuja absolutno predrag. Traktorče za 17k EUR, pa ni niti karavan? Rop s strani VAG grupe, žal.
Golf ima, večina ostalih ne. Pri renoju so mi 2 dni nazaj trdili, da to ni nič hudega. In to zelo cinično za firmo, ki se hvali, da ima varne avte. In potem čudno gledali, ko sem jim razložil, da je zame (čisto uradno) novi megane leteča krsta, njihov odnos do strank pa tozadevno sramoten.
Golf je rop? Potem so Focus, Megane, 308, Civic, Mazda3 in podobni tudi rop, ne? Ker so so cenovno približno tam, kjer je Golf (Megane malenkost cenejši, Mazda in Focus staneta približno enako, 308 in Civic mnogo dražje), ali višje.
In to pri motorizaciji in opremi, ki jo lahko za ta razred štejemo za minimalno možno (torej 6xAB, ESP, radio z BT, samodejna klima).
Seveda obstajajo tudi cenejše variante (C4 s svojimi popusti, korejci in podobno), a napisat, da je Golfi svinjsko dražji od konkurence je absolutna neumnost.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mazda6 ima k... izbiro motorjev, recimo, pa slabo zvočno izolacijo, pa ...

Tole se pa nebi strinjal, zvočna izolacija je pri novi Mazda 6 čisto OK, motorjev pa je če se ne motim 6 vrst. Je to premalo?
Edino kar je res je to, da je nova Mazda 6 prekleto športno vpeta in to je največja zamira vzhodnjakom.

Sicer pa se kvaliteta pokaže na daljši rok in spomni me, kateri avto ima najmanj okvar in ni imel na testu 100.000 km niti ene same samcate napake?

Izbor slovenskega avta leta je čezdalje veča farsa in nič drugega.
Poglejmo normalne opcije: oba bencinarja (1,8 in 2,0) sta arhivska primerka, dizli so tudi (razen novega 2,2, ki je super, ampak drag) bolj ubogi in švohceni.
Zvočna izolacija je v primerjavi z nekaterimi konkurenti zanič, tu avto spada v sivo povprečje. Tišji je tudi kak avto razreda ali 2 nižje.
Ja, zanesljivost je kar OK - a zanesljivost ni edina stvar, ki odloča pri nakupu. Pravzaprav je ena manj upoštevanih.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:Bivsi lastnik prejsnje mazde6 in sedaj nekaj mesecev lastnik nove mazde6 ... pa lahko recem, da je nova sestica precej bolje zvocno zatesnjena od prejsnje... tako da glede slabe zvocne izolacije ne i upal trditi zgoraj napisano... Glede motorjev pa se mi zdi, da je sedaj dovolj izbire... res je bil do pred kratkim le en dizelski motor... vendar se je sedaj z novim motorjem to spremenilo ...

Sicer sem malo offtopic, ker je debata o "slovenskem ljudskem avtu" ...
smirk-1.gif
Je res, ampak še vedno ni dovolj dobro, predvsem bi se lahko pri Mazdi (pa še kateri japonci) naučili recimo kaj o zvočni izolaciji zadnjih kolotekov in dna avta v tistem koncu ... Izbira je široka, ampak uboga - oba tašvoh bencinarja sta stara in ne več na nivoju. Kje je kak 1,6T, kje so 6-stopenjski menjalniki za švoh motorje, kje je avtomatika ali DSG?
Da ne bo pomote: šestka je super avto, ampak ne postavlja kakih meril v razredu. Golf jih - zato ser mi zdi, da si naslov bolj zasluži.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:

Uf potem bo treba pogledat še malo druge avte, ne samo golfa. Mislim glede na to, da praviš, da je opreme v comfortlinu dovolj. Malo si poglej na drug avtomobilistični forum, kjer imaš napisano primerjavo opreme in cene med golfom 6 in mazdo 6. Še sam nebi verjel, če nebi videl, ampak M6 je cenejša pri isti opremi od golfa za 2000€. Pa pazi, gre za avto, ki je razred višje kot golf.

Dejstvo je, da je golf z opremo prokleto drag in je lahko konkurenčen samo v svojem razredu. Postavljati pa ga en razred višje je pa oslarija, pa golf gor ali dol.

Tista primerjava iz a.com je sledeca:

Vzel sem Mazdo 6 (5vrat) CD 140KM s 6.-stopenjskim ročnim menjalnikom in opremo GTA.

Cena 27.990€
Kovinska barva 490€
Nadgradnja na full webasto z daljincem 800€
SKUPAJ 29.280€

Golf 2.0 TDI (5vrat) 140KM in 6 st. ročni menjalnik z opremo Highline
Cena 22.250€

da izenačim opremo z Mazdo je potrebno dodati še:
Kovinska barva 460€
4 vrata + elektrika zadaj 460€
18" alu kolesa + trše podvozje 878€
senzorji za tlak v gumah 53€
zatemnjena stekla zadaj 272€
usnje na sedežih + ogrevanje sedežev 2.184€
biksenon z nastavitvijo višine in čiščenjem luči 1.240€
avt. vklop luči, senzor za dež, avt. zatemnitev ogledala 356€
zadnji bočni airbagi 305€
webasto z daljincem 1.447€
climatronic - dvopodročna 199€
izmenjevalnik CD-jev + 8 zvočnikov 410€
bluetooth za prostoročno telefoniranje 475€

SKUPAJ 30.989€

Pri isti opremi je Golf torej dražji od Mazde 6 za skoraj 2.000€... Tolk o tem kolk kej stane in kolk je Golf "ljudski", da sploh ne govorimo, da je razred nižje od Mazde šest.
Na ta način (z loadanjem na ful) se da dokazat marsikaj. Dajmo Golfu dodat še BT z RSAP, DCC podvozje in DSG menjalnik. Pride še jurja ali dva dražje. Ampak Mazde6 pa s to, sicer nič posebnega opremo, sploh ne moreš dobit. A to pomeni, da Mazda nima pojma o tehnologiji (pa gre za razred višje avto)? Ne, samo za to, da lahko štartaš na manjšo izbiro in nižjo ceno ali večjo prilagodljivost in višjo ceno. Primerjavo si pa vsak sam naredi glede na to, kaj hoče imet v avtu. AMpak: kaj se pa največ kupuje?

Nekaj normalnega: recimo 140 dizel, 6xAB, ESP, samodejna klima, BT, komande na volanu in info zaslon (plus seveda elektrika za šipe&ogledala in to).
Golf te stane kakih 22 in pol. Mazda6 te stane enih 26, se mi zdi ... Kia Ceed pa enih 18 ...
Kantico z ESP, airbagi in klimo dobiš pa za manj kot 10.
Se mi pa zdi, da je tistih, ki naročajo full loaded precej manj kot tistih, ki naročajo zmerno opremo in zmeren motor.
 
Nazadnje urejeno:

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mazda6 ima k... izbiro motorjev, recimo, pa slabo zvočno izolacijo, pa ...

Tole se pa nebi strinjal, zvočna izolacija je pri novi Mazda 6 čisto OK, motorjev pa je če se ne motim 6 vrst. Je to premalo?
Edino kar je res je to, da je nova Mazda 6 prekleto športno vpeta in to je največja zamira vzhodnjakom.

Sicer pa se kvaliteta pokaže na daljši rok in spomni me, kateri avto ima najmanj okvar in ni imel na testu 100.000 km niti ene same samcate napake?

Izbor slovenskega avta leta je čezdalje veča farsa in nič drugega.
Poglejmo normalne opcije: oba bencinarja (1,8 in 2,0) sta arhivska primerka, dizli so tudi (razen novega 2,2, ki je super, ampak drag) bolj ubogi in švohceni.

Glede dizla. Tebi se zdi 2.0 CD motor z 143 konji in 360 NM navora švohcani? Ljudje smo res različni, ampak meni je to več kot preveč. Samo potem takem je Hondin 2.2 CDTI motor tudi švohcan, ki ima še celo manj navora kot Mazdin,ki je v tem razredu rekorder. Novi motorji 2.2 pa so še bolj zmogljivi, to si tudi sam napisal.

Kar se glasnosti tiče, se strinjam, da bi lahko tukaj naredili še več, ampak saj ne govorimo o ne vem kakšni glasnosti, avto je vseeno tih. Tako na občutek bi rekel, da je piš vetra in ostaleh nekaj podobnega kot v Passatu (letnik 2006) recimo. Ampak, če je to merilo potem naj bo merilo tudi kvaliteta in pokvarjivost, kar si pa že sam ugotovil, da pri izboru ne velja kaj dosti.

Meni zgleda tole vse skupaj tako, kot da dajemo potuho izdelovalcem. Oni samo tlačijo v avte nekaj novega in fancy, kako pa bo to delovalo pa nima veze. Važno je, da mi dobimo naslov avto leta, za stranke nas pa boli kuxxx od trenutka ko potegnemo iz njihove denarnice €. Bomo pač rekli, zadeva še ni preizkušena.

Jaz sem vozil nekaj časa novo Mazdo 6 in kot rečeno razen preveč šprortno vpetega podvozja nimam zamer. Jaz upam, da bodo pri prenovi vseeno malce omehčali podvozje in bo še bolj primeren za naše ceste (mislim jame
smile-1.gif
)
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.050
836
113
Za ta denar ko sem jaz dal za Civica bi dobil , 1.4TSI 160 PS + DSG. Nevem pa kaj bi potem se mel od opreme. Ne da se mi ni ti gledat, ker mi visi dol
wink-1.gif
)))