Audi A4

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
Citat:
Uporabnik 01481 pravi:
Sem bil na testni vožni.

Passat, Audi ....

Passat je res stisnil, da je asfalt trgalo, Audi se je pa peljal kot avion.

moj foter ma passata 2.0tdi letnik 2005 ... ko se vklopi turbina avto pošteno potegne ... ampak mi je novi a4 lepši in bi ga z veseljem menjal
tongue-1.gif
 

MiKa

Batagel
15. jan 2008
361
0
16
MB
Hehe, si me nasmejal...VW je pač, da ne bom preveč iskren, OK avto. Audi se mi zdi vedno bolj en wannabe premium, ampak jim nikak ne uspe.V mojih očeh sta BMW in MB še pol klase višje...BMW za mlajše, MB za malo starejše. Ajde, Audi je tak za pokazat, da neke maš, dovolj pa še vseeno NE- pravijo Nemci.
hysterical-1.gif
 

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
in kaj je zaj tak smešnega?

nisem glih neki avtomobilski ekspert ampak kolker jaz vem se nad 2000 vklapalja turbina, ker pri 4000 pa ga itak že zmanjka
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.285
195
63
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
1,8 TFSI je odličen motor poraba mešane vožnje/tiščanja/po omejitvah je 10 litrov/100. vleče od 2 pa do 7k obratov.

Tale isti motor imam (sicer v drugem koncernskem avtomobilu) od začetka leta, prevoženih cca. 15kkm, povprečna poraba je 8,5. Pa ga ne šparam, tudi speljujem veliko bolj sunkovito, kot bi bilo to potrebno. Samo je tkoooo finooo....
redface-1.gif


Če imaš avto s tem motorjem vsak dan v uporabi ga pa res ne "tiščiš" več toliko, kot če ga dobiš za kako uro ali vikend na test. Tako da upam, da to govoriš iz lastnih izkušenj.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
samo ena okoli porabe....

avto takih 'razsežnosti' (kilogramskih) pije:
- bencinar 10 litrov
- dizel 7 litrov.

Nek povprečen mešan cikel.

To je dejstvo preko katerega ne moreš.

Tisto kaj pa tovarna obljublja.....hm.

tako da..tehtaj porabo preko teh številk pa ugotavljaj ali se ti splača dizel ali ne.

Res da si vajen bencinarja, samo za štos se zmeni za testno vožnjo z 2.0 TDI (magari ta 'švohcaninm' s 140 PS).
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
3.0TDI je tudi ubijalski motor s 500Nm navora, vleče k svina. Poraba je pa tam okoli 7 - 8 vsaj takrat ko sem ga jaz vozil. Drugače se avto drži ceste kot pribit, sploh quattro. Ta je imel pa še obvolanske ročice za menjalnik, kar je bil še dodatni bonus. Skratka užitek ga je vozit. Sploh ko greš prehitevat, pa imaš na avtomatski menjalnik, so obrati skoz pri cca 3.5k, ti pa naliman na sedež.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
po prevoženih cca 1500 km
vožnja po avtocesti 130
vožnja po avtocesti 160
vožnja po avtocesti 200+
vožnja po odprti cesti 90
vožnja čez naselje 50
drajsanje po celovški ob 4h popoldne ko ščije dež in se premikaš 5 km/h
itd

160 konjev je presneto živahnih in 10 litrov je povsem sprejemljiva poraba za dane zmogljivosti
ni pa nobena umetnost pridet pod to številko
zame ta motor prekaša oba štirivaljna koncernska dizla
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
ubijalska je tudi cena, sploh če daš še kaj od dodatne opreme notr, (MMI, volan, sedeže, audiosistem,senzorje, bixenon, aktivni tempomat,......), 60 tisoč evrov za avto nižjega srednjega razreda je pa več kot too much
stupid-1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
samo ena okoli porabe....

avto takih 'razsežnosti' (kilogramskih) pije:
- bencinar 10 litrov
- dizel 7 litrov.

Nek povprečen mešan cikel.

To je dejstvo preko katerega ne moreš.

Tisto kaj pa tovarna obljublja.....hm.

tako da..tehtaj porabo preko teh številk pa ugotavljaj ali se ti splača dizel ali ne.

Res da si vajen bencinarja, samo za štos se zmeni za testno vožnjo z 2.0 TDI (magari ta 'švohcaninm' s 140 PS).

malo off

meni novi Accord 2.0 po 4000 km pije 7,4 povprečje, pa nisem počasen na cesti. Upoštevaje velikost, širino, težo je to zelo dober rezultat. Lokalne vožnje je lahko tudi pod 6. Motor je biser in glede vzdrževanja ni velikega servisa in tudi ni turbina ki je bolj kritična.
 

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
68
Ljubljana
Sem preračunal, pri porabi bencinarja 10 l/100 km ali diesla 7, je letna razlika cca 300-400 €, v štartu pa avto dražji za preko 2.000 €.

Torej po 6 letih nazaj na bencin.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
10 l je za sodobne bencinarje zelo veliko. Meni ni jasno kako spraviti povprečje na 8,5 pri nekje mešani vožnji in ne norenju. Povprečje je vsega 7,4 l.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Citat:
ubijalska je tudi cena, sploh če daš še kaj od dodatne opreme notr, (MMI, volan, sedeže, audiosistem,senzorje, bixenon, aktivni tempomat,......), 60 tisoč evrov za avto nižjega srednjega razreda je pa več kot too much

Ja, samo tist ko hoče imet tak avto, pomoje ne bo pretirano gledal na ceno. Je pa res, kot je že prej nekdo napisal, to je "pozerski" avto, vsak se z zanimanjem obrne ko vidi spredaj LED,... Za 60k€ dobiš precej boljši avto, recimo kakšnega CLSa. Tisti ki pa prisega na AUDIja, ga bo pa vzel. Tisti ki ima denar mu itak ni problem, nam ostalim pa ne manjka kaj v avtu za <5k€.
 
Nazadnje urejeno:

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
68
Ljubljana
Saj cenovno ni tako hud kot pišejo. Itak nimam avta več kot 3 leta in vsa nepotrebna šara nič ne prinaša pri prodaji.


Morajo biti pa osnove:

- ABS
- ESP
- avt. klima
- air bagi
- ksenoni
- tempomat

ostalo je pa štrapac. Vsaj moje mnenje je tako.