nič več vožnje... torej bodo zdaj lahko še samo plesali....
Podpiram omejitev 110 za voznike do leta 21.
V zakonu bo lepo pisalo, da zanje ta omejitev ne velja. Če bo kdo kaj preveč vrtal, bo pa kdo pokazal tvit Elona, ki je že zdavnaj obljubil, da bo to porihtal z avtopilotom... :-DVsi Električarji pa z maso 2T+....
Nažalost niti to ne, ker ne bodo prišli na vrsto za menjavo kolkov....nič več vožnje... torej bodo zdaj lahko še samo plesali....
Če pa je že nesreča, pa imam zadnje čase občutek, da je zmerom kak kamion udeležen.In kaj to rešuje. Na avtocesti je prej kot zaradi hitrosti več nesreč zaradi premajhne varnostne razdalje, kjer se zvija pleh, mrtvih na ac je malo.
Večina mrtvih v nesrečah je na regionalkah, kaj ti pomaga omejitev na 110 če potem pelje 110 naravnost v drevo v ovinku.
Za tega Darvin poskrbi. Pa naj bo omejitev 60. Bo jih veliko preživelo drevoIn kaj to rešuje. Na avtocesti je prej kot zaradi hitrosti več nesreč zaradi premajhne varnostne razdalje, kjer se zvija pleh, mrtvih na ac je malo.
Večina mrtvih v nesrečah je na regionalkah, kaj ti pomaga omejitev na 110 če potem pelje 110 naravnost v drevo v ovinku.
Time to say goodbye EUNa vidiku nov udarec za voznike: prihaja močna omejitev vozniških dovoljenj (preverite, kdo bo najbolj na udaru)
Kaj pa vi menite o teh mogočih novih smernicah?www.metropolitan.si
Torej.. Doma mas recimo audi a5 in audi q5, rabil pa bos dva izpita. B in zraven we B+ za Q5, ker je tezji od 1800kg. Samo ena od cvetk.
V čem je razlika med VOŽNJO lastnega ali najetega avta, razen da za najetega naj bi bil star 21 let, za lastnega pa si lahko že 16 (s spremstvom).To je pa pisal nekdo, kateri ni vozil več kot najeti avto.
Kar že plačaš pri prispevkih pri gorivu.Zato ker x5 žere vsaj 2litra več od 5 limuzine.
torej če dobro razumemTa del se po moje nanaša na mlade voznike in ne na vse voznike:
Poglej priponko 72538
Na splošno je svoje čase veljalo da je opravljen izpit neke vrste potrdilo, da obvladaš prometne predpise, križišča, zakon in samo vožnjo,... in da si na podlagi izpita tako ali drugače primeren za udeležbo v prometu.
Ne vem kaj bi moral več ali manj znat/obvladat če imaš težek, lahek, dolg, kratek, roza,... avto?
Osebno tam do 70tega leta ne bi težil z veljavnostjo in ponovnim opravljanje, ker to so pričakovana leta, do katerih bo potrebno delat (umsko, fizično) in boš po državnih merilih v tistih letih še top 'dude' za delat. In po mojem mnenju, če si v stanju 8 ur opravljat delo, boš tudi v stanju se pripeljat na šiht in iz njega.
Nepotrebnega prekomernega onesnaževnja ne moreš plačat.Kar že plačaš pri prispevkih pri gorivu.
Definiraj nepotrebno. In prekomerno.Nepotrebnega prekomernega onesnaževnja ne moreš plačat.