Torej, dajmo še malo pomodrovati o malih jajčkih iz VAG grupe
Išče se mali jajček, željeno razmerje teže/moči motorja [kg:KM] je 10:1 (in, ker ne gre drugače, +-20%), avtomatik in ker sem vedno bolj slep, s solidnimi lampami.
In potem gruntam, kateri avto bi to bil in vijem roke nad ceno mazdinih servisev, ker bi v poštev prišla tudi mazda2 ). Btw., kdo ve, če so na mazdah že nehali uporabljati DOT 3 zavorno olje?
Potem pa sem pogruntal, da tole raziskavo vlečem že tako dolgo, da je vmes s FLjem tudi Fabia dobila full LED žaromete (ki znajo celo dinamično svetiti ovinek, avt. ugašati dolge lampe, razširiti snop v mestu in podaljšati snop svetlobe na AC), kot sta jih že imela polo in ibiza. So te lampe res tak čudež božji, kot pravi tip iz tega videa (se daljši snop prižiga in ugaša, ker ima avto avt. prižiganje dolgih lamp kot dodatno opremo?):
Kljub temu, da sem zadnjega VAGovca moral dati v prešo in sem mislil, da sem čez Švabe že naredil križ, bi me morda lahko premamila kakšna Čehinja :-D
Je kakšna grozna razlika med temi tremi malimi VAGjevimi avti, da bi moral vzeti npr. polota?
Btw., je tista polotova zapora diferenciala kaj vredna? Na starih bemflih smo imeli 25% mehansko špero in dejansko si kdaj z njo tudi splezal iz snega kot gospod. Je ta v polotu namenjena samo divjanju? Se sploh aktivira pri zdrsavanju enega od koles pri nizkih hitrostih?
Ker bi imel avtomatika, ga pri fabii dobim samo z najmočnejšim (110 KM?) 1.0 TSI motorjem (ki ima menda že bencinski DPF). Zanimivo pa je, da se da v polotu vzeti DSG tudi s šibkejšim, 90 KM TSIjem... Je med njima kaj opazne razlike tudi v nižjih vrtljajih oz. je med motorjema kaj opaznejše razlike?
Se da kje videti graf navora in moči za te TSI motorje?
Druga skrb pa je pregovorna slaba kakovost TSI motorjev in DSGjev... :-O So to z leti VAGovci kaj poštimali? Naj se DSGja raje izognem v širokem loku? (Mislim, da smo celo na tem forumu brali o nesrečniku ki so mu dali predračun ene 5k EUR za nov DSG...)
Še kak drug nasvet na to temo?
Konkurenca je i10 (vem, da je to klasa nižji avto, vendar večina drugih proizvajalcev nima zaresnega avtomatika v tem razredu), ki ima (ne samo na papirju) bolj zastarel motor in avtomatik (4 stopenjski) in halogenske lampe z enojno optiko. Na Siolu so lampe sicer pohvalili, ampak moram ponoči še narediti eno testno vožnjo. Bo to, ker so lampe pač halogenske, bolj izguba časa?
Ima kdo tu gor i10 z lampami, ki svetijo v ovinek?
Vse naštete želje izpolnjuje tudi swift s 6-stopenjskim avtomatom, vendar ga je pri nas nemogoče dobiti. Rabljen iz Švabije pa bi prišel več kot je cena na Slo ceniku, toliko pa iz principa za 2 leti star avto ne dam. Evo.
Išče se mali jajček, željeno razmerje teže/moči motorja [kg:KM] je 10:1 (in, ker ne gre drugače, +-20%), avtomatik in ker sem vedno bolj slep, s solidnimi lampami.
In potem gruntam, kateri avto bi to bil in vijem roke nad ceno mazdinih servisev, ker bi v poštev prišla tudi mazda2 ). Btw., kdo ve, če so na mazdah že nehali uporabljati DOT 3 zavorno olje?
Potem pa sem pogruntal, da tole raziskavo vlečem že tako dolgo, da je vmes s FLjem tudi Fabia dobila full LED žaromete (ki znajo celo dinamično svetiti ovinek, avt. ugašati dolge lampe, razširiti snop v mestu in podaljšati snop svetlobe na AC), kot sta jih že imela polo in ibiza. So te lampe res tak čudež božji, kot pravi tip iz tega videa (se daljši snop prižiga in ugaša, ker ima avto avt. prižiganje dolgih lamp kot dodatno opremo?):
Kljub temu, da sem zadnjega VAGovca moral dati v prešo in sem mislil, da sem čez Švabe že naredil križ, bi me morda lahko premamila kakšna Čehinja :-D
Je kakšna grozna razlika med temi tremi malimi VAGjevimi avti, da bi moral vzeti npr. polota?
Btw., je tista polotova zapora diferenciala kaj vredna? Na starih bemflih smo imeli 25% mehansko špero in dejansko si kdaj z njo tudi splezal iz snega kot gospod. Je ta v polotu namenjena samo divjanju? Se sploh aktivira pri zdrsavanju enega od koles pri nizkih hitrostih?
Ker bi imel avtomatika, ga pri fabii dobim samo z najmočnejšim (110 KM?) 1.0 TSI motorjem (ki ima menda že bencinski DPF). Zanimivo pa je, da se da v polotu vzeti DSG tudi s šibkejšim, 90 KM TSIjem... Je med njima kaj opazne razlike tudi v nižjih vrtljajih oz. je med motorjema kaj opaznejše razlike?
Se da kje videti graf navora in moči za te TSI motorje?
Druga skrb pa je pregovorna slaba kakovost TSI motorjev in DSGjev... :-O So to z leti VAGovci kaj poštimali? Naj se DSGja raje izognem v širokem loku? (Mislim, da smo celo na tem forumu brali o nesrečniku ki so mu dali predračun ene 5k EUR za nov DSG...)
Še kak drug nasvet na to temo?
Konkurenca je i10 (vem, da je to klasa nižji avto, vendar večina drugih proizvajalcev nima zaresnega avtomatika v tem razredu), ki ima (ne samo na papirju) bolj zastarel motor in avtomatik (4 stopenjski) in halogenske lampe z enojno optiko. Na Siolu so lampe sicer pohvalili, ampak moram ponoči še narediti eno testno vožnjo. Bo to, ker so lampe pač halogenske, bolj izguba časa?
Ima kdo tu gor i10 z lampami, ki svetijo v ovinek?
Vse naštete želje izpolnjuje tudi swift s 6-stopenjskim avtomatom, vendar ga je pri nas nemogoče dobiti. Rabljen iz Švabije pa bi prišel več kot je cena na Slo ceniku, toliko pa iz principa za 2 leti star avto ne dam. Evo.
Nazadnje urejeno: