VAG 2018: zanesljivost novih 1.0 TSI motorjev in DSG menjalnika

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Torej, dajmo še malo pomodrovati o malih jajčkih iz VAG grupe :)

Išče se mali jajček, željeno razmerje teže/moči motorja [kg:KM] je 10:1 (in, ker ne gre drugače, +-20%), avtomatik in ker sem vedno bolj slep, s solidnimi lampami.

In potem gruntam, kateri avto bi to bil in vijem roke nad ceno mazdinih servisev, ker bi v poštev prišla tudi mazda2 :)). Btw., kdo ve, če so na mazdah že nehali uporabljati DOT 3 zavorno olje? :p

Potem pa sem pogruntal, da tole raziskavo vlečem že tako dolgo, da je vmes s FLjem tudi Fabia dobila full LED žaromete (ki znajo celo dinamično svetiti ovinek, avt. ugašati dolge lampe, razširiti snop v mestu in podaljšati snop svetlobe na AC), kot sta jih že imela polo in ibiza. So te lampe res tak čudež božji, kot pravi tip iz tega videa (se daljši snop prižiga in ugaša, ker ima avto avt. prižiganje dolgih lamp kot dodatno opremo?):

Kljub temu, da sem zadnjega VAGovca moral dati v prešo in sem mislil, da sem čez Švabe že naredil križ, bi me morda lahko premamila kakšna Čehinja :-D

Je kakšna grozna razlika med temi tremi malimi VAGjevimi avti, da bi moral vzeti npr. polota?

Btw., je tista polotova zapora diferenciala kaj vredna? Na starih bemflih smo imeli 25% mehansko špero in dejansko si kdaj z njo tudi splezal iz snega kot gospod. Je ta v polotu namenjena samo divjanju? Se sploh aktivira pri zdrsavanju enega od koles pri nizkih hitrostih?

Ker bi imel avtomatika, ga pri fabii dobim samo z najmočnejšim (110 KM?) 1.0 TSI motorjem (ki ima menda že bencinski DPF). Zanimivo pa je, da se da v polotu vzeti DSG tudi s šibkejšim, 90 KM TSIjem... Je med njima kaj opazne razlike tudi v nižjih vrtljajih oz. je med motorjema kaj opaznejše razlike?

Se da kje videti graf navora in moči za te TSI motorje?

Druga skrb pa je pregovorna slaba kakovost TSI motorjev in DSGjev... :-O So to z leti VAGovci kaj poštimali? Naj se DSGja raje izognem v širokem loku? (Mislim, da smo celo na tem forumu brali o nesrečniku ki so mu dali predračun ene 5k EUR za nov DSG...)

Še kak drug nasvet na to temo?

Konkurenca je i10 (vem, da je to klasa nižji avto, vendar večina drugih proizvajalcev nima zaresnega avtomatika v tem razredu), ki ima (ne samo na papirju) bolj zastarel motor in avtomatik (4 stopenjski) in halogenske lampe z enojno optiko. Na Siolu so lampe sicer pohvalili, ampak moram ponoči še narediti eno testno vožnjo. Bo to, ker so lampe pač halogenske, bolj izguba časa?

Ima kdo tu gor i10 z lampami, ki svetijo v ovinek?

Vse naštete želje izpolnjuje tudi swift s 6-stopenjskim avtomatom, vendar ga je pri nas nemogoče dobiti. Rabljen iz Švabije pa bi prišel več kot je cena na Slo ceniku, toliko pa iz principa za 2 leti star avto ne dam. Evo. :p
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Super novice, :) so potem poštimali tudi TSI 1.2?

A niso 1.0 TSI motorji pravzaprav *zelo* novi?
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Edino kar lahko povem o DSGju.... Imel Caddy Maxi 1.9 tdi z 105 in. Kupljen nov 2009, prodan 2015 z 270kkm.... Se še vedno veselo vozi.
V vsem času kar sem ga imel smo na avtu menjali prednje spur stange al nekaj podobnega. Redni servisi na 15kkm olje v DDV vsakih 60kkm

Se vedno se mi kolca po avtomatih
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Pa smo spet tam. Enkrat XY vedno XY. Ali je tako težko razumet, da je kratica DSG (ali pravzaprav katerakoli druga kratica) zgolj komercialna oznaka in niti pod razno ne pove vsega, kar se v ozadju skriva? Enaka avta enakega letnika, oba DSG, vendar z različnim motorjem imata vgrajena različna menjalnika. Prvi je recimo neproblematičen, drugi pa vse prej kot to.

Zgoraj napisano velja praktično povsod. DSG, Powershift, S-tronic, dCi, TDI, CDTi, HDi ... XYZ zadev je zelo veliko izvedb. Če je ena slaba, to ne pomeni da so vse. Velja tudi nasprotno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
daj razsvetli me zakaj bi se te kombinacije izognil na veliko?
Pri nas doma je tocno taka cehinja.... izvedba Monte Carlo zelo zadovoljni smo z njo.
Enkrat DSG vedno DSG!
Avto v kombinaciji s tema dvema motorjema ima vgrajen DSG7 s suho sklopko, ki ima zelo velike probleme z zanesljivostjo.
Vsekakor ti želim neproblematično vožnjo, ampak to zgoraj zapisano so preverjena dejstva, s katerimi sem se tudi sam že kar nekajkrat srečal.
Koliko km ima tvoja Fabia?

Grestr : ti je že Crashendburnt napisal, da tisti menjalnik nima niti najmanjše povezave s tem v zgornjem primeru (zato sem tudi posebej dopisal, da v kombinaciji s tema dvema motorjema), razen tega, da se imenuje DSG.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Pa smo spet tam. Enkrat XY vedno XY. Ali je tako težko razumet, da je kratica DSG (ali pravzaprav katerakoli druga kratica) zgolj komercialna oznaka in niti pod razno ne pove vsega, kar se v ozadju skriva? Enaka avta enakega letnika, oba DSG, vendar z različnim motorjem imata vgrajena različna menjalnika. Prvi je recimo neproblematičen, drugi pa vse prej kot to.

Zgoraj napisano velja praktično povsod. DSG, Powershift, S-tronic, dCi, TDI, CDTi, HDi ... XYZ zadev je zelo veliko izvedb. Če je ena slaba, to ne pomeni da so vse. Velja tudi nasprotno.

Okej, bodimo natančni:
a) govorimo o vseh treh malčkih iz VAGjevega hleva: fabia (1.0 TSI, 115 KM; DSG), polo (1.0 TSI, 95 KM in 115 KM; DSG), ibiza (1.0 TSI, 95 KM in 115 KM; DSG).

Gre za nov model polota in novo fabio s FLjem, načeloma vsi trije novi avti, letnik 2018.

Je pri kakšnem v uporabi DSG, ki nima suhe sklopke in ni problematičen? Menjava olja na 60k km sklepam, da v tem primeru nič ne pomaga?

b) Pozna kdo Hyundaijev novi 7-stopenjski robotski DCT (na voljo v i20 s turbo bencinskima motorjema)?
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Da se razumemo: zelo sem vesel informiranih odgovorov, tudi če so novice slabe, 100x bolje, da jih izvem zdaj pa da me čez ene tri leta (ali kdaj se že izteče garancija) boli glava :)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Vsi trije so enaki in imajo isto tehniko spodaj, tako da velja za vse tri. Pri tem menjalniku ni menjave olja predvidenega, ker ima suho sklopko.
Kolikor vem pri teh jajčkih ne dobiš drugega DSG menjalnika kot ta, še pri 1.5TSI motorju je v večjih kravah po novem DSG7 s suho sklopko. Ne vem pa če je isti, tako da za tega ne morem 100% trdit, da je problematičen ali neproblematičen. Bo čas pokazal.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Avto v kombinaciji s tema dvema motorjema ima vgrajen DSG7 s suho sklopko, ki ima zelo velike probleme z zanesljivostjo.
Vsekakor ti želim neproblematično vožnjo, ampak to zgoraj zapisano so preverjena dejstva, s katerimi sem se tudi sam že kar nekajkrat srečal.
Koliko km ima tvoja Fabia?

Grestr : ti je že Crashendburnt napisal, da tisti menjalnik nima niti najmanjše povezave s tem v zgornjem primeru (zato sem tudi posebej dopisal, da v kombinaciji s tema dvema motorjema), razen tega, da se imenuje DSG.

35000 km
drugi pa ima 231000 km sam ta nima suhe sklopke.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.990
1.871
113
Avtor moraš vedet da največje težave z avtomatskimi menjalniki imajo tisti, ki jih nimajo. Enako velja za tsi motorje.
Tukaj in na drugih forumih te bodo strokovnjaki hitro podučili da je to šrot, ker so pred 10 leti ketne crkovale.
Ko sem sam pred časom tukaj spraševal enako kot ti, torej o aktualnih tsijih, sem dobival za pojasnilo linke iz 2009 in so jih strokovnjaki toplo odsvetovali.
Da sami redno menjujejo potrošni material na svojih tdijih, kot so šobe, turbine, injektorji, dpf, egr,..., ponavadi ne omenijo.

Dsg seveda ni biser, ampak če boš bral forume, crkne vsak pri 50k km. Mtl jih toplo odsvetuje, ker je videl 3(?) zaribane. Meni to recimo ne pove kaj dosti. So to 3 od 100. 3 od 1000? 3 od 3mio?
Dokler ni tu nekega bolj konkretnega pojasnila, je to za mene obični forumski bs.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Clancy in B81

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.071
3.559
113
41
Lj
Avtor moraš vedet da največje težave z avtomatskimi menjalniki imajo tisti, ki jih nimajo. Enako velja za tsi motorje.
Tukaj in na drugih forumih te bodo strokovnjaki hitro podučili da je to šrot, ker so pred 10 leti ketne crkovale.
Ko sem sam pred časom tukaj spraševal enako kot ti, torej o aktualnih tsijih, sem dobival za pojasnilo linke iz 2009 in so jih strokovnjaki toplo odsvetovali.
Da sami redno menjujejo potrošni material na svojih tdijih, kot so šobe, turbine, injektorji, dpf, egr,..., ponavadi ne omenijo.

Dsg seveda ni biser, ampak če boš bral forume, crkne vsak pri 50k km. Mtl jih toplo odsvetuje, ker je videl 3(?) zaribane. Meni to recimo ne pove kaj dosti. So to 3 od 100. 3 od 1000? 3 od 3mio?
Dokler ni tu nekega bolj konkretnega pojasnila, je to za mene obični forumski bs.

VAG in ostali so tako zjebal DCT menjalnike, da jih v USA nikoli ne bo:
https://www.cnet.com/roadshow/news/what-happened-to-the-dual-clutch-transmission/

Tko da so dobri samo še za Evropejce, skupaj z dizli.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Avtor moraš vedet da največje težave z avtomatskimi menjalniki imajo tisti, ki jih nimajo. Enako velja za tsi motorje.
Tukaj in na drugih forumih te bodo strokovnjaki hitro podučili da je to šrot, ker so pred 10 leti ketne crkovale.
Ko sem sam pred časom tukaj spraševal enako kot ti, torej o aktualnih tsijih, sem dobival za pojasnilo linke iz 2009 in so jih strokovnjaki toplo odsvetovali.
Da sami redno menjujejo potrošni material na svojih tdijih, kot so šobe, turbine, injektorji, dpf, egr,..., ponavadi ne omenijo.

Dsg seveda ni biser, ampak če boš bral forume, crkne vsak pri 50k km. Mtl jih toplo odsvetuje, ker je videl 3(?) zaribane. Meni to recimo ne pove kaj dosti. So to 3 od 100. 3 od 1000? 3 od 3mio?
Dokler ni tu nekega bolj konkretnega pojasnila, je to za mene obični forumski bs.
Jaz ne vem kakšne forume ti bereš, ampak moj vtis je, da za DSG6 ni za brati slabih izkušenj. Seveda sem in tja kakšen crkne, ampak so relativno neproblematični in čisto dobri mernjalniki. Ravno tako tudi S-Tronic 7 pri Audijih.
Statistično ti ne morem odgovoriti, ker nimam milijone strank (še :p), ampak če je tebi normalno, da pri 4.000km začne sklopka drseti in da recimo pri 11.000km začne menjalnik cukat in je potrebno konkretno zadevo v menjalniku menjat, potem izvoli. Meni to pač ni normalno in tudi če imaš garancijo, nimam volje viset vsak drugi mesec na servisu. In dejstvo je, da je ta DSG7 (ne vem, če je identičen že od začetka, verjetno so ga že kaj nadgradili vmes) že od štarta relativno problematičen. Ni, da bo vsak riknil, vsekakor pa jih ima precej težave s tem menjalnikom.
In še preden spet nadaljuješ z nakladanjem o 10 let starih izkušnjah in ne vem čem še, bom še enkrat POBOLDAL ZELO POMEMBNO ZADEVO IZ MOJE PRVE IZJAVE.
Toplo priporočam, da se na daleč izogneš DSG7 v kombinaciji s tema motorjema.
Torej, jaz sem pisal O TOČNO KONKRETNIH KOMBINACIJAH, po katerih je odpiral teme spraševal, za razliko od tvojega filozofiranja, kako se po forumih itak najde samo, da je VW popoln šrot in da vse crkne.
VAG in ostali so tako zjebal DCT menjalnike, da jih v USA nikoli ne bo:
https://www.cnet.com/roadshow/news/what-happened-to-the-dual-clutch-transmission/

Tko da so dobri samo še za Evropejce, skupaj z dizli.
VAG? Lepo da linkaš zadeve, ampak bi bilo fajn, da bi jih prej vsaj prebral. Namreč noter ni nikjer zapisan VAG, temveč čisto drugi proizvajalci, glavni krivec za tak glas je pa Ford z njihovim Powershiftom.
Je pa res, da je tudi VAG imel težave z DSG7 s suho sklopko v Ameriki.