Da še sam nekaj dodam. Vidim, da ma nekaj uporabnikov podobne izkušnje.
Tudi sam letos gledam po TS830. Po videnem me je prepričala. Cena me jebe
Sem imel na mokrem ogromno dela z avtomobilom za mano, kateri je bil obut v Continental. Sam sem imel letne, ma se ne spomnim več katere Temperatura hladno jesenska.
Tri sezone imel Blizzak LM-22, če se ne motim. V mokrem brutalno. Odlični boki, razni zahrbtni deli asfalta jo tudi niso zmotili, super zakon. Sneg ji pa res najbrž ni dišal najbolje. Težko je reči, ker je le malo dnevov za test. Pa še to je veliko odvisno od vrste snega. Je bilo pa šokantno, ko je kolega v križišču speljal z enakim avtomobilom, z novimi Montero 3 (moje že vožene eno sezono in nekaj mm manj). Lepo počasi se mi je oddaljeval. In kot so omenili, prvo leto vrhunska, potem pa strmi padec. Moje so bile že ob nakupu stare več kot dve leti. Pri vulkanizerju nisem kompliciral, sem pa rekel, da če bo podn v dežju, jih dobi nazaj. Tudi pri starost štirih let ni bilo problema.
S CPC2 nisi nič falil. Obraba je res malo večja. S tem, da sem jo imel zadaj, jo kar hitro ni bilo. V dežju se je perfekto upirala S.Drive spredaj. V suhem pa komaj komaj. Ko sem S.Drive poradiral, sem spredaj dal Turanzo. Ob prvem dežju sem spet videl, kaj je to Bridgestone. Takoj od doma v gladkem ovinku lovil rit, v 3PM. Takoj premenjal, poradiral in nabavil še par ER 300. Top shit. Boš pa s Continental sigurno naredil več km kot z Rainsport2. Sem jo znucal 1 2 3. Pa še tak en puding od gume
.