Glede na napisano ni kaj dosti za razmišljati - Passat ali Superb z dodatnim DCC za udobje in asistencami za pomoč pri vožnji. Kakorkoli obračaš, ne moreš mimo fizike in dejstva, da se bo nižji karavan praviloma peljal udobneje/tišje/varčnejše od SUV-a.Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Glavni faktor pri avtu: nestresna in udobna vožnja na 6-8+ urnih službenih furah - večimona AC. Prostornost mi niti ni faktor, ker se večinoma vozim sam ali v dvoje.
Sem pa omejen na VW ali Škoda in budget tam 35 k€ (po ceniku je to običajno tam 41-42 k€).
Torej so opcije dejansko samo: spat Passat, Kodiaq, Superb ali Tiguan(?) - obvezno avtomatik.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ti se imaš nekaj za bogega.Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Ej, se spomnim armaturke svojega prvega avta, sarajevskega hrošča (VW) UNIS 1200J.
Volanmerilnikom količine goriva.
Levo od volana ročica za smernike in vklop/izklop dolgih luči - desno od volana nobene ročice.
Na sredinski konzolizgoraj vrtljiv gumb on/off za brisalce in dvo-stopenjski izvlečni gumb za pozicijske/kratke luči.
Spodaj izvlečni gumb za vse 4 smernike in "pumpica" za pranje stekel..
That's it. Vsi podatki o vozilu/vožnji, ki jih človek potrebuje med premikom iz A do B.
.
Se opravičavam za "off topic".
Sedaj si pa zamisli nekoga, ki je prešel iz konjske vprege na tega tvojega hrošča
Sploh pa ne razumem zakaj jamraš nad manjkajočimi stikali. Še ene dve generaciji v razvoju vozil, pa boš imel manj stikal, kot pa v tvojem prvem hrošču