Škoda Kodiaq

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.869
6.035
113
Res ne vem kam smo prišli. Jaz imam nekaj večjo plačo kot je povprečje v Sloveniji. Sicer se držim pravila ena letna plača za nov avto, ampak sploh ne za 5 let, kvečjemu za 10.
Kako se na enkrat ljudje tepejo pred saloni za avto ki se začne pri 30k? Ne gre mi v glavo. Pa včasih je avto za 50k predstavljal višek luksuza. Danes pod 100k sploh ni luksuz. Pa kje delate ljudje, da se o takih cifrah pogovarjate? Sploh pa v kakih hišah živite? Se vam ne splača višek denarja raje vložit v stanovanje, hišo?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
hehe, sej se vidi realnost, vse za pleh, da se vidi...razkoš..doma pa natepavanje riža.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
začne se pri 20k, sploh pa pišete kot da se jih je prodalo tolko kot cliotov, govorimo pa o cca. 500 kosih
smile-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Mene pa zanima koliko kodiakov bo dejansko registriranih v SLO in ne bodo pristali med dnevnimi registracijami oz. na mobile.de in podobnih straneh v rubriki EU Neuwagen.

Npr: http://suchen.mobile.de/fahrze...tion=eyeCatcher

Verjetno je razmerje vsaj 50:50. Tako bi vsaj moralo biti, vsaj upoštevajoč nenapisano pravilo 1 letna plača za nov avto vsakih 5 let. Ker je letna plača/osebo v SLO niti približno ni 21k, še manj pa 30k, kolikor naj bi stal spodobno opremljen diesel avtomatik... Tu pa se piše, da je kodiaq za 30k primeren za družino s povprečnima dohodkoma, torej posledično kar nekaj let res riž-voda varianta. Primerjen avto za take je v rangu 17-18k.

Govoriš kot da potem avto vržeš stran. Jest sem bil kar preseneč, ko sem šel pogledat kakšne so recimo cene takšni Superbov, kot je moj in ugotovil da se za 4,5 let star avto še vedno gibljejo okoli polovice nabavne cene (nov avto je bil 23k, zdaj so pa latniki 2013 po 13.15k, letniki 2012 pa 11-12k).

Upoštevati je torej treba ceno 15k, in pa da je povprečna plača trenutno 1050 neto, za dve je torej to 2100 oziroma na leto 25.200
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
no no familija moderna itak rabi dva avta, torej je prava slo realnost citroen elise, clio, pa dacia...in podobno. Deko so 2x do 3x jači,so pa seveda realno na cesti VW in potem premium vozila v tem rangu. In to je to..v dubaju pa ferzoti in toyote od raje.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Mene pa zanima koliko kodiakov bo dejansko registriranih v SLO in ne bodo pristali med dnevnimi registracijami oz. na mobile.de in podobnih straneh v rubriki EU Neuwagen.

Npr: http://suchen.mobile.de/fahrze...tion=eyeCatcher

Verjetno je razmerje vsaj 50:50. Tako bi vsaj moralo biti, vsaj upoštevajoč nenapisano pravilo 1 letna plača za nov avto vsakih 5 let. Ker je letna plača/osebo v SLO niti približno ni 21k, še manj pa 30k, kolikor naj bi stal spodobno opremljen diesel avtomatik... Tu pa se piše, da je kodiaq za 30k primeren za družino s povprečnima dohodkoma, torej posledično kar nekaj let res riž-voda varianta. Primerjen avto za take je v rangu 17-18k.

wuuuš, da se ne boš vžgal
smile-1.gif

ima kar prav. sicer možno da so vozila še v proizvodnji, ampak do konca marca je bilo registriranih "samo" 48 Kodiaqov: 23 na fizične osebe in 25 na pravne osebe (večina je verjetno še testnih vozil)

od tega pri fizičnih osebah 5 bencinarjev in pa 18 dizlov (6 od tega najmočnejših 140 kW).-opreme pa iz registracij ni možno razbrati...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Mene pa zanima koliko kodiakov bo dejansko registriranih v SLO in ne bodo pristali med dnevnimi registracijami oz. na mobile.de in podobnih straneh v rubriki EU Neuwagen.

Npr: http://suchen.mobile.de/fahrze...tion=eyeCatcher

Verjetno je razmerje vsaj 50:50. Tako bi vsaj moralo biti, vsaj upoštevajoč nenapisano pravilo 1 letna plača za nov avto vsakih 5 let. Ker je letna plača/osebo v SLO niti približno ni 21k, še manj pa 30k, kolikor naj bi stal spodobno opremljen diesel avtomatik... Tu pa se piše, da je kodiaq za 30k primeren za družino s povprečnima dohodkoma, torej posledično kar nekaj let res riž-voda varianta. Primerjen avto za take je v rangu 17-18k.

wuuuš, da se ne boš vžgal
smile-1.gif

Vžgal od česa?
bonk.gif
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
nimam sedaj pred sabo podatkov, ampak mislim da sta bila 2 registrirana jan/feb-ostali pa v marcu...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Samo pogledaš znamko gum na teh zverinah za 100 jurjev pa ti je hitro jasno koliko je lastnik debel zadaj desno.
Ponavadi so na njih gume kjer so vse 4 gume stale približno toliko ena "premium" guma oziroma guma ki je bila ob nakupu novega na avtu.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Res ne vem kam smo prišli. Jaz imam nekaj večjo plačo kot je povprečje v Sloveniji. Sicer se držim pravila ena letna plača za nov avto, ampak sploh ne za 5 let, kvečjemu za 10.
Kako se na enkrat ljudje tepejo pred saloni za avto ki se začne pri 30k? Ne gre mi v glavo. Pa včasih je avto za 50k predstavljal višek luksuza. Danes pod 100k sploh ni luksuz. Pa kje delate ljudje, da se o takih cifrah pogovarjate? Sploh pa v kakih hišah živite? Se vam ne splača višek denarja raje vložit v stanovanje, hišo?
ž

eh saj tisti ki imajo nadpovprecne dohodke ponavadi kupujejo racionalneje, so bolj izobraženi in imajo ravno zaradi svojega razmisljanja visji status v druzbi (in vec denarja) in ne potrebujejo avtombila za 50 jurjev, da bi bili priznani...papki, kot je vecina na alterju pac vozi rabljene avte, ki 2-3x presegajo njihove zmogljivosti, samo da navzven zgledajo ql...jaz zapravim pol letne plače za nov avto in ga vozim do konca...
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Povprečen "uspešen" Janez živi v gornjem nadstropju hiše svojih staršev z ženo in dvema otrokoma, ki ju večji del tedna vozi naokoli in pazi babica. Enako jim babica več ali manj kuha in pere. Stroške hiše plačujeta stara starša, mladi pa dajo nekaj zraven (mogoče).
Uradno ima nek s.p. in še tisto kar kupi, kupi na firmo, na zunaj je prikazan kot revež, da je vrtec na pol zastonj in se dobijo razne doklade.

Kot vidiš je najmanjši problem nabavit dober pleh za pred hišo.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Povprečen "uspešen" Janez živi v gornjem nadstropju hiše svojih staršev z ženo in dvema otrokoma, ki ju večji del tedna vozi naokoli in pazi babica. Enako jim babica več ali manj kuha in pere. Stroške hiše plačujeta stara starša, mladi pa dajo nekaj zraven (mogoče).
Uradno ima nek s.p. in še tisto kar kupi, kupi na firmo, na zunaj je prikazan kot revež, da je vrtec na pol zastonj in se dobijo razne doklade.

Kot vidiš je najmanjši problem nabavit dober pleh za pred hišo.

467716-post_slo.gif


Žalostno, a resnično. + pri sebi si misli-če lahko naši takjuni, bom pa še jaz žepek zraven porinil in kaj pogoljufal. Sosed pa malo fovšijo zganja, na koncu pa pravi -saj v njegov žepek ne gre veliko v primerjavi s tajkuni, ki so zafurali Slovenijo. in tako početje se v družbi tolerira, vsak po malo goljufa in potem vsi skupaj tonemo-ampak pleh pred bajto je pa-to pa ja
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:V tem primeru je SUV bolj logična izbira od enoprostorca. Peljeta se pa oba na istem nivoju-slabše od limuzine. Je bil pri bajti 5 let Sportage, prtljažnik res da ni bil ogromen, je pa vseeno zaradi ravnega roba bolj uporaben od limuzine.
zakaj ze? Zaradi manjsega prtljaznika, vecjih in drazjih gum?
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.231
3.634
113
...ksz

S testnim Kodiaq-om 2.0 tdi (190) 4x4 DSG prejšnji prevozil ca. 300 km.

Opažanja:
(v glavnem primerjava s trenutnim Passatom 2013 2.0 tdi (140) DSG)
- Visoko sedenje bi se bilo za navadit. Vseeno čuden občutek sedeti "kot na stolu" in "pod drugačnim kotom" dvigniti nogo, ko hočeš pohoditi zavoro. Širine avta bi se bilo tudi za navaditi, ob parkiranju sicer kamera, senzorji vse piska, utripa - preveč informacij. Samo navadni parkirni senzorji bi bilo čisto dovolj.
- V hitrejših ovinkih nagibanje karoserije levo-desno, zaradi višine seveda. Slab občutek.
- Kljub +50 km se ob gasu do podna - po občutku, nisem meril pospeškov - ne premakne tako hitro kot Passat. Kar malo traja, da se kaj zgodi.
OK, je nekaj težji, ampak ima pa tudi 50 km več.
- Radarski tempomat je zakon, čeprav po drugi strani tudi velika "potuha".
- "Navaden" tempomat(ko ni avta pred tabo) je pri Kodiaqu "preveč pameten". Primer: regionalna cesta z ovinki pri Passatu tempomat na 100 km/h konstantno drži to hitrost. OK, nekaj ovinkov je res kar ostrih, a vseeno še vsaj 10-20 km/h daleč od kakršnega koli zdrsa. Isti odsek ceste pri Kodiaqu tempomat na 90 km/h v ostrejših ovinkih sam od sebe, ne samo popušča plin, ampak dejansko zavira. WTF?? Kaj to "tempomat" meri stranske pospeške in je "sam pameten", kdaj si prehiter v ovinku? Kako pa tempomet "ve" kakšna je podlaga? Dež, sneg ali lep sončen dan?
- Držala za pijačo na sredinski konzoli neuporabna za pločevinke formata energijskih napitkov - se poliva. Kamionska vzvratna ogledala in prestavna ročica - krneki.
- Ni možno nastavljati jakosti osvetlitve armature - ponoči mi je presvetla - OK, dopuščam, da se to da nastaviti kje na 3. nivoji 5. menija, ampak preprostega "koleščka" na armaturi za ta namen nisem našel.
- Na ekranu in "Klavierlack schwarz) površinah se vidi vsak prstni odtis in prahec. Nadležno.
- Navigacije in ostalih "milijon nastavitev" nisem preizkušal.

Fazit: Kaj pa vem?
evil.gif


Disclaimer.
Gledam za alternativami za menjavo nekje v letu dni, ko bo trenutni (službeni) Passat obrnil 200 kkm.
Glavni faktor pri avtu: nestresna in udobna vožnja na 6-8+ urnih službenih furah - večimona AC. Prostornost mi niti ni faktor, ker se večinoma vozim sam ali v dvoje.
Sem pa omejen na VW ali Škoda in budget tam 35 k€ (po ceniku je to običajno tam 41-42 k€).
Torej so opcije dejansko samo: spat Passat, Kodiaq, Superb ali Tiguan(?) - obvezno avtomatik.
Ali pa kar trenutnega zvozim dokler ne razpade.
evil.gif