Passat R-line vs. Škoda Kodiaq

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
Citat:
Uporabnik Roby11 pravi:
Jap. Pa še zakompliciralo se je pri nekih vodilih za sedeže. Mogoče danes priletim kaj okrog, če boš dal za kafe. 🤣

eni smo še na dopustu
grin1.gif
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Citat:
Uporabnik japke pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Kolko je to obupna poraba v kodiaku?

kodiak 190/DSG 4x4, vožnja 20km, reginalna cesta 60-95kmh. poraba je bila 8,5!

Očitno imaš zelo težko nogo ker tole je 60% nad oglaševano porabo pa ne goljufajo toliko kot MW, Mercedes in Opel pri navajanju porabe.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Koliko pa porabi Peugeot 5008 GT?

Glede Superba in Passata pa pač ni najbolj pravično primerjati avto z 150ps in dvokolesnim pogonom z avtom, ki ima 190ps in štirikolesni pogon. Pa tudi L&K ima več opreme, recimo že pri multimediji je treba 9,2" radio doplačat skoraj dva jurja.

Tako v grobem je razlike neke 2-3 jurje, če bi šel gledat detaljno opremo lahko tudi več.

Jest bi imel tudi raje Passata, samo ne bi pa mogel reči da je cenejši (če ne ne bi okoli vozilo toliko Superbov).
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.231
3.634
113
Se popolnoma strinjam s tvojim mnenjem.
.
Gre zgolj za to, da po mojem, čisto osebnem, "tržnem" mnenju (v mojih očeh - vsake oči imajo svojega malarja) sta: dvokolesno gnani 150km R-Line Passat Variant in 190km 4x4 Superb Combi L&K nekje "enako vredna" - v evrih seveda. Oz. bi se ob enaki ceni odločil za Škodo.
Niti slučajno pa nebi plačal 5 jurjev več za Škodo, pa četudi "ima zraven" 190km, 4x4 in ima večjo navigacijo...
.
Itak pa imata VW in Škoda sigurno zelo obsežen tim marketinških strokovnjakov, ki (skupaj) določajo cenovno politiko posamezne znamke, kot so si jo pač zamislili.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.990
1.871
113
Tvoje tržno mnenje je že ene par let že zastarelo. Namreč škoda je vedno manj budget VW, oz. sploh ne več. Sam se kar veliko vozim z obema, pa me superb bolj prepriča. Pa ne ker bi bil kaj ekstra, ampak ker je passat čisto preveč sterilen. Zanimivo kam smo prišli, da še škoda lahko vzbuja neke emocije
smile-1.gif
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.231
3.634
113
evil.gif
=biga. Se pač staram(o).
.
Če dovoliš samo manjši popravek:
Škoda seveda ŽELI (Ja kdo pa ne? Dacia?
evil.gif
) biti vedno manj budget (VW)znamka.
In verjamem - tudi prodajne številke tako kažejo - da ji to, pri določenem številu kupcev, precej dobro uspeva.
.
Jaz sem pač očitno dinozaver in bi po mojem "zastarelem" mnenju vseeno razlika v ceni morala biti večja.
Razlika v imageu je namreč, seveda pri "starejših", tradicionalnih Nemcih, vseeno še precejšnja.
In s takimi Nemci jaz pač delam - tako, da če pridem k njim v firmo s Škodo, mora biti res top, top šit.
.
Po drugi strani pa več kot 35 k€ za avto res nebi da (budget imam tam max. 42 k€), ker boniteta ubija.
Me pa silijo v menjavo, saj s 5 let starim Passatom z 180 kkm pač nisem več "reprezentativen" - se strinjam, da je to neumnost (zame osebno tudi), ampak v branži, kjer delam, na to (žal) gledajo drugače.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Problem je v tem, ker folk pride z normalnega avta in povprečne porabe 5, na povprečno 7 pri teh kantah.
In potem, da to umirjajo, delajo zastoje na cestah, da jih še električarji prehitevajo.
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.546
4.691
113
Je izbira le Škoda ali VW (glede na to, da potrebuješ imidž)?

V tem primeru, sploh pa za starejše Nemce in firme, definitivno VW pred Škodo. Žal je Passat tudi tako dolgočasen, da bodo mislili, da si čisto brez domišljije, ampak ok
smile-1.gif
Kaj pa Mb (C), Bmw (3), Audi (4)?
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Mal me zanima, pa vi kupujete te avtomobile z denarjem , ali z podpisom? Lahko pa tud, da sem mal nevoščljiv,
redface-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
ksz

Zakaj bi torej izbral dizla pri takem avtu? Za 1 liter porabe manj poslušat klopotanje traktorja in vohati smrad (klub euro10) normi? Ne rečem, če bi bilo razlike 3+ litre.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.546
4.691
113
Realni povprečni podatki, torej si pri 179KM bencinarju mirno 10+ pol časa vožnje:

150KM bencin proti 150KM dizel = 8,3: 6,9
179KM bencin proti 190KM dizel= 9,5: 7,8

Ob boljših zmogljivostih dizla seveda in 4x4 pogonu, ki ga večina bencinarjev nima. Daj še to na isti nivo in je razlika še večja.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.231
3.634
113
Ma, to firma hoče imiđ. Jaz bi trenutnega Passata z lahkoto fural še leto ali dve, sploh zdaj, ko je je boniteta že nizka.
In ravno zaradi bonitete, več kot 35 k€ res nebi dajal.
.
MB C, BMW 3 pa z nekaj opreme (obvezno avtomatik) si takoj čez 40 k€, pa še malo preveč bi štrlel iz povprečja skupine, kar ni vedno ravno dobro.
Ravno, da bi se izognil dolgočasnemu Passatu in se ne "preveč vn metal", sem preveril tudi Superba - pa ni računice. Niti imiđa.
Torej bom še 5 let na dolgočasnem Passatu - OK, priznam, so tudi hujše stvari
grin1.gif


Disclaimer:
Če bi kupoval avto samo za svojo zasebno uporabo bi pa vzel novo Hondo Civic.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Jah, avto se je verjetno "testiral".
smile-1.gif


Glede cene pa ja, Škoda opazno leze gor in če ne bo kakšnih pametnih akcijskih modelov ali kaj podobnega, bom jaz raje pogledal drugam. Pri Passatu me moti da je še bolj dolgočasen, pa še vsak te vpraša če imaš "službeni avto".
smile-1.gif


Oboje je dober avto iz stališča lastnikov povprečnih slovernskih avtomobilov, hkrati pa se oboje ne glede na opremo v vožnji in občutku skrije pred recimo Mercedesom C.