Peugeot 3008 HY

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sem 100%, da pri niti enem od naštetih nise rabil ročke za luči. Parkiraš, ugasneš, luči ostanejo prižgane kot je nastavljeno. Bom prav pogledal na Passatu GTE ta teden.
Preveri, pa javi
wink-1.gif
.
Tukaj je video npr. za Alhambro:
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
darjan - poskusi pri odprtem prtljazniku drzati na daljincu gumb za zaklep vozila za vsaj 5 sekund. Morda se bo zaprlo
smile-1.gif

Ne deluje, tudi avto se ne zaklene. Edini način je gumb na prtljažniku.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Z daljincem pritisni gumb na prtljažniku. Potem bo pa delalo na daljinec...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Tudi pri -16 preklopi na elektromotor. Zaenkrat ne opažam nekih posebnosti pri teh temperaturah, edino da začne malo bolj ropotat dizl
smile-1.gif


Če koga zanima bolj detajlna analiza tega pogonskega sklopa - Hybrid4:

Advanced Technology Vehicle Lab Benchmarking - Level 2 (in-depth)
2013 DOE Hydrogen Program and Vehicle Technologies Annual Merit Review May 14, 2013

https://energy.gov/sites/prod/files/2014/03/f13/vss031_rask_2013_o.pdf
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Jaz pri Priusu opažam, da je moč, ki jo da od sebe baterija manjša, če je temperatura baterije pod ničlo. Baterija pomaga do nekje 8kW, poleti 20 kW, sicer pa EV način deluje tudi ob tem dejstvu, ampak se opazi razlika. Lahko da se kažejo tudi leta, saj je avto star 7 let.

darjan ali imaš ti avto v garaži?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Je ja, ampak danes je recimo bilo tudi v garaži -1.

Kako pa ugotoviš manjšo moč, mogoče jaz tudi opažam, da prej preklopi na ICE, ampak lahko da se mi samo dozdeva. Malce sem tudi način vožnje spremenil, dam bolj agresivno plin, da pride čimprej do cruise hitrosti in ne več po jajcih, tako kot prej. Potem pa zaradi tega tudi prek vklopi ICE.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
darjan - ali se sedaj, ko je zunaj taka zima, dizel motor sploh segreje glede na to, da vmes dela tudi Hybrid?

Trenutno imam samo dizla, ki se pri 20 prevoženih km nikakor ne segreje, ker imam mestno vožnjo (v službo pridem še s hladnim vozilom in tista črtica, katera prikazuje temperaturo motorja, se komaj da premakne za 1mm). Če bi imel Hybrida, pol bi se še kasneje segrel?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Na srečo imam "lepo traso", kar se tiče vožnje. Po cca 2km mesta sem takoj na obvoznici/AC, tako da se lepo segreje.

V teh razmerah sploh vprašanje, če se bi ti ICE izklapljal, če ne drugo bi vsaj v idle obratih bil, ker je pomoje to bolj zdravo/ekonomično kot start n stop pri minus temperaturi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Je ja, ampak danes je recimo bilo tudi v garaži -1.

Kako pa ugotoviš manjšo moč, mogoče jaz tudi opažam, da prej preklopi na ICE, ampak lahko da se mi samo dozdeva. Malce sem tudi način vožnje spremenil, dam bolj agresivno plin, da pride čimprej do cruise hitrosti in ne več po jajcih, tako kot prej. Potem pa zaradi tega tudi prek vklopi ICE.

Z Android aplikacijo in BT OBDII vmesnikom:
https://play.google.com/store/apps/details?id=priusfan.info.bthsd10&hl=sl

Ne vem pa če kaj podobnega obstaja za HY4
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Se čuti, predvsem dokler motor ni ogret, ker ko poteka ogrevalni cikel motorja ob zmernem plinu ta ne sodeluje pri pogonu (kot da je motor odklopljen od pogona), pri tem se zahteva več energije iz baterije, ki pa ni na voljo, tako nastane ena "luknja" v gas pedalu, hočem reči da odziv na gas pedal ni lepo zvezen, dokler se motor ne ogreje.

Ko je motor ogret se razlike ne občuti več, saj tudi poleti ob normalnem delovanju iz baterije redko zahteva več kot 8-10 kW. Razlika ostane samo ob polnem plinu (premalo, da bi opazil) in s tipko aktiviranim EV načinom (ne uporabljam pri normalni vožnji).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Aha, toliko pa tudi še nimam občutka da bi kaj takega ločil
smile-1.gif


Čuj, koliko pa imaš porabo ICEja pri 130kmh in 160kmh? Takrat tudi kaj deluje elektromotor al se odklopi nad xyz kmh?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pri Priusu vedno deluje elektromotor, saj je menjalnik zasnovan tako, da del energije vedno prenaša po principu generator->el. motor, zato je tudi omejena hitrost na 180 kmh, kot pri veliko ostalih EV.

Do meritev pri 130 in 160 je zelo težko priti, saj potrebuješ ravno cesto brez naklona, za točnost podatka pa bi moral odfurati nek odsek v obe smeri in vzeti povprečje. Če se ti pelješ iz LJ v MB in ga vmes malo stisneš na 160 kmh, pač ne more biti verodostojen podatek. Poleg tega ima na to nezanemarljiv vpliv tudi temperatura zraka, veter ...

Ne glede na to bi bili za Priusa približki pri konstantni hitrosti nekaj takega:
- 50 kmh - 3 l/100km
- 100 kmh - 4 l/100km
- 130 kmh - 6 l/100 km
- 160 kmh - 8,5 l/100 km (moja interpolacija glede na zračni upor, zna pa biti še višja)

Meritve, po postopku kot sem ga opisal zgoraj (med 80-112 kmh):
http://www.cleanmpg.com/community/index.php?threads/49683/#post-394027
http://www.cleanmpg.com/community/index.php?threads/49683/page-8#post-412939
Za pretvorbo enot: https://www.google.si/webhp?so...g+to+l%2F100+km
Nova generacija Priusa pokuri najmanj 10% manj, kot moj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
To sem jaz na rxh tudi opazil. Ne glede na hitrost, je vedno razlika 5kmh. Zato pa mi dela 4x4 še pri 125, čeprav je po specs max 120kmh. Torej beleži pravo hitrost, le izpis je +5
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa še Priusovi števci lažejo ko pes ... 130 po števcu je praktično 120 realnih.

Zgornje tabele američanov to upoštevajo. Še kot zanimivost, BC ki kaže povprečno hitrost kaže pravo hitrost, tudi preko OBDII aplikacija na telefonu kaže pravo hitrost, laže samo števec na armaturi, zakaj? Za nalašč ker pač v EU to lahko in so se pri Toyoti tako odločili, glupo ampak resnično. Še ena zanimivost, v Ameriki Priusov števec laže manj kot v EU.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Gasper, to sem jaz tudi že na starem 2005 fordu opazil. Števec je lagal za 5kmh, če pa sem dal obdii ali kar dostopal do diag menija direktno na armaturki, pa je bila hitrost poravnana z GPS. torej namerno dajejo +5.

Potem pa se folk vozi 40kmh po naseljih, jao.

bi pa bilo zanimivo vedet, kako pa odometer deluje, tudi kaj narobe, ali realno, ker potem tudi izračun porabe preko BC napačen...no..lahko pa da je to razlog, zakaj vsi BCji lažejo glede na realno stanje
smile-1.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Včeraj sem bil 2x merjen z laserjem. Obakrat sem peljal 55 po števcu na tempomat. Sem se mislil ustavit pa nisem imel časa, da preverim koliko je pištola kazala.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pri Priusu je odstopanje pri 40 kmh zelo majhno (2-3 kmh), odstopanje se povečuje s hitrostjo in je pri 110 ca. 8 kmh, pri 140 pa res že verjetno 10 kmh. Tudi pri Passatu sem nameril okrog 5 kmh odstopanja pri 110 kmh, če se prav spomnim.