1. ne vem
2. ne, samo preko diagnostičnega računalnika na servisu
3. danes se mi je recimo takoj ob zagonu vklopil ICE, čeprav se je avto peljal na elektriko, je ICE vseeno laufal, predvidevam da zaradi temperatur. Ni gnal koles, ampak samo preko alternatorja filal baterijo. Nekje po dobre 5min se je izklopil.
4. Ne bi rekel, da temperatura kaj bistveno vpliva na samo kapaciteto baterije, mogoče bo kak prius lastnik lahko kaj več povedal, tehnologija baterij je enaka.
5. Se premika, s staro verzijo FWja je "šel" 10kmh, zdaj pa še samo 7kmh. Kako je v klanec ne vem, še nisem imel možnosti preizkusiti.
6. Start n stop se vklopi oz se ICE izklopi že nekje pri 80 ali 75kmh, takrat preklopi sistem v elektro pogon in hkratno regeneracijo, odvisno seveda od pogojev. Če je vreme primerno, se ne vklopi nazaj, ampak avto sam preide v power saving mode, kar pomeni da se pogon izklopi in ostanejo samo neke napravice vklopljene, to se mi je zgodilo zadnič po nekje pol ure. Sem imel avto parkiran ob cesti, vklopljene luči, pa so se potem same izklopile, ko sem prišel ponovno v njega, po cca 1h, pa sem moral spet uporabiti "start" gumb (imam keyless zagon). Samo spustiš in začne lezti naprej.
Zjutraj je sicer tako, da moram dati gas, da elektronska ročna popusti, v tistem trenutku ne leze, potem pa vedno.
Poleti zna biti malo kočljivo, če je zelo vroče in imaš klimo, to sem prebral, da takrat ne prehaja v elektronski način. Ne vem pa, če to pomeni da pač motor dela samo toliko da žene klimo, ali tudi nudi pogon in elektromotor miruje. Ti javim takrat
Sem pa tudi sedaj opazil, in tega siguno prej ni bilo, da ko se peljem nad 120kmh (nad to hitrostjo namreč elektromotor ne dela, tudi regenerira ne, je "izklopljen") zdaj z novim FW vseeno (če spustim gas/zaviram) avto preko ICE in alternatorja polni baterijo.
Tako da vse super zaenkrat. Me že malo strah postaja, kaj sledi, ker avto dela res super in je bomba
Celo gretje sedežev uporabljam, ko si nikol nisem mislil da bom.
PS, prevoženih dobrih 2000km in dober mesec ga imam.