Peugeot 3008 HY

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
FYI.

Včeraj sem imel priložnost koristit polno baterijo. Naredil sem slabe 5km, s tem da ni bila cesta ravna ampak rahel padec, potem pa vzpon. Vseeno je kapaciteta kar zadovoljiva, škoda edino da se ne koristi bolj pogosto, ampak verjetno na račun zdravja baterije.

Se pa je znižala poraba za 13% glede na skoraj identične pogoje vožnje glede na staro verzijo FW. Oz je bilo danes še bolj mrzlo kot takrat, tako da bi teoretično morala biti še nižja poraba.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Daj mi prosim povej:

1. Ko je zunaj zelo hladno, je sama kapaciteta baterija manjša, kot pa recimo v poletnih dneh?

2. Se ta kapaciteta lahko sproti preveri kje v samem sistemu?

3. Obstaja možnost, da je zunaj tako hladno, da je baterija neuporabna in se vozilo pelje samo na dizel? (ali v takem primeru vozilo sploh prižge)?

4. Če je kapaciteta baterija majhna zaradi mraza, ali se med vožnjo, ko se vozilo segreje, tudi baterija "segreje" in se s tem poveča sama kapaciteta?

5. Ko čakaš na semaforju zeleno luč in imaš v D, ali se vozilo premika naprej, če spustiš zavoro? Namreč zanima me, če je ta robotiziran avtomatski menjalnik enak avtomatskemu menjalniku, katerega sem imel na Peugeot 508 GT - tam je namreč non-stop "rinil" naprej, ko nisem imel noge na zavori - kar je pravilno, ker avtomatiki naj bi tako delovali in zanima me, ali je pri teh hibridih enako? To je namreč fajn, če stojiš nekje v klancu navzgor, da samo zavoro spustiš in vozilo samo "rine" naprej po klancu
smile-1.gif


6. Ko se ustavljaš na semaforju, ker se iz rumene pretvarja v rdečo in ko se ustaviš, ali se takoj prižge Stop&Start (seveda, v kolikor so ostali pogoji izpolnjeni)? Za koliko časa največ drži vozilo ugasnjeno? Kako ponovno zaženeš motor - spustiš zavoro in daš malo gasa?


To bo to
smile-1.gif
HVALA!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
1. ne vem
2. ne, samo preko diagnostičnega računalnika na servisu
3. danes se mi je recimo takoj ob zagonu vklopil ICE, čeprav se je avto peljal na elektriko, je ICE vseeno laufal, predvidevam da zaradi temperatur. Ni gnal koles, ampak samo preko alternatorja filal baterijo. Nekje po dobre 5min se je izklopil.
4. Ne bi rekel, da temperatura kaj bistveno vpliva na samo kapaciteto baterije, mogoče bo kak prius lastnik lahko kaj več povedal, tehnologija baterij je enaka.
5. Se premika, s staro verzijo FWja je "šel" 10kmh, zdaj pa še samo 7kmh. Kako je v klanec ne vem, še nisem imel možnosti preizkusiti.
6. Start n stop se vklopi oz se ICE izklopi že nekje pri 80 ali 75kmh, takrat preklopi sistem v elektro pogon in hkratno regeneracijo, odvisno seveda od pogojev. Če je vreme primerno, se ne vklopi nazaj, ampak avto sam preide v power saving mode, kar pomeni da se pogon izklopi in ostanejo samo neke napravice vklopljene, to se mi je zgodilo zadnič po nekje pol ure. Sem imel avto parkiran ob cesti, vklopljene luči, pa so se potem same izklopile, ko sem prišel ponovno v njega, po cca 1h, pa sem moral spet uporabiti "start" gumb (imam keyless zagon). Samo spustiš in začne lezti naprej.

Zjutraj je sicer tako, da moram dati gas, da elektronska ročna popusti, v tistem trenutku ne leze, potem pa vedno.

Poleti zna biti malo kočljivo, če je zelo vroče in imaš klimo, to sem prebral, da takrat ne prehaja v elektronski način. Ne vem pa, če to pomeni da pač motor dela samo toliko da žene klimo, ali tudi nudi pogon in elektromotor miruje. Ti javim takrat
smile-1.gif


Sem pa tudi sedaj opazil, in tega siguno prej ni bilo, da ko se peljem nad 120kmh (nad to hitrostjo namreč elektromotor ne dela, tudi regenerira ne, je "izklopljen") zdaj z novim FW vseeno (če spustim gas/zaviram) avto preko ICE in alternatorja polni baterijo.

Tako da vse super zaenkrat. Me že malo strah postaja, kaj sledi, ker avto dela res super in je bomba
smile-1.gif
Celo gretje sedežev uporabljam, ko si nikol nisem mislil da bom.

PS, prevoženih dobrih 2000km in dober mesec ga imam.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Upam, da v pozitivni smeri
wink-1.gif


Je pa nekaj res, da ne bo nekdo rekel, da samo hvalim, oz saj ne bo to graja.

To ni avto, kot je recimo prius ali pa tudi 3008 HY, to je avto s skoraj 2T in prvotno ni cilj varčna vožnja. Kot je nekdo že rekel, avta nisem kupil zaradi varčnosti, ampak zaradi vsega drugega. Na AC imam sigurno višjo porabo, kot pa navaden 508 model, ampak to me ne gane sploh
wink-1.gif


Aja, pa popravek, naredil sem slabih 3000km, dva tanka
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Aja, pa še to.

Zadnič sem sprobal SPORT mode, uf...orenk odziven postane potem motor.

Čakam še edino na konkreten sneg, da sprobam tudi 4x4 in upam da ne obtičim nekje
wink-1.gif
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Mene tudi zanima ta 4x4, kako se kaj obnaša v snegu, ali pa na kakem klancu na snegu
smile-1.gif


Daj mi še nekaj povej pri zunanjih lučeh prosim.

1. Ko je zunaj tema in ko avto z daljincem odkleneš - ali se ti zunanje luči prižgejo in koliko časa svetijo? Se lahko nastavi, da svetijo 15, 30 ali 60 sekund?

2. Ko je zunaj tema in se pelješ in prideš do doma (cilja) in vozilo ugasneš - ali zunanje luči svetijo še naprej same od sebe? Za koliko časa pa lahko nastaviš? 15, 30 in 60 sekund? Ni potrebe po temu, da ko ugasneš vozilo, da ročico za "blendanje" potegneš k sebi, da bi se ti zunanje luči prižgale - torej ob izklopu vozila zunanje luči svetijo še naprej in se ne ugasnejo takoj, ko izklopiš vozilo?

Hvala!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Skratka, ali ima coming home in leaving home finkciji, te zanima, ne?

Tile električni 4x4 pa so vsi dovolj zmogljivi, da avto premaknejo, če je dovolj oprijema pod kolesi. Je pa res, da na primer RAV4 spleza v orenk offroad klanec, 3008 pa ne, ker ima manj zmogljiv elektromotr, pač.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Follow me home in welcome funkcija je ja, nastavljiva na 15, 30...verjetno še več. Jaz imam na 15.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Skratka, ali ima coming home in leaving home finkciji, te zanima, ne?

Vem, da ima ti dve funkciji, ampak mene bolj zanima, ali ti dve funkciji delujeta tako, kot sem opisal? Torej ali je potrebno "poblendati" z ročico, da se zunanje luči prižgejo ali svetijo same od sebe, ko se vozilo v temu ugasne?
smile-1.gif


Namreč obstaja več različnih variant teh dveh funkcij
smile-1.gif


VW ima svojo varianto (nekateri modeli in letniki ni treba ročice potegnit, ostali pa je potrebno), PSA ima svojo, Opel svojo (tu je recimo potrebno ročico potegnit k sebi, da aktiviraš funkcijo), Mazda ima svojo (luči se ob odklepu vozila prižgejo vedno - tudi, če je zunaj beli dan kar je fail....itd....).

darjan - ali se že kaj ugotovil, kako bi zaprl prtljažnik z gumbom za zaklep na daljincu? Vprašanje, če ima ta "mašina", ki električno odpira prtljažnik, funkcijo "reversa"? Morda ima samo enosmerni "pogon" kar pomeni, da se elektronsko lahko samo odpre prtljažnik, zapira pa se lahko samo ročno, ker ta motorček ne deluje v drugo smer - če me razumeš?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
darjan - ali se že kaj ugotovil, kako bi zaprl prtljažnik z gumbom za zaklep na daljincu? Vprašanje, če ima ta "mašina", ki električno odpira prtljažnik, funkcijo "reversa"? Morda ima samo enosmerni "pogon" kar pomeni, da se elektronsko lahko samo odpre prtljažnik, zapira pa se lahko samo ročno, ker ta motorček ne deluje v drugo smer - če me razumeš?
Če se prav spomnim ima ta zadeva gumb za zapiranje prtljažnika na spodnjem robu prtljažnika in po pritisku nanj, se prtljažnik sam zapre. Torej motor deluje v ''obe smeri''
wink-1.gif
, problem je v tem, da je zapiranje onemogočeno z daljincem.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Tako je, pa tudi z gumbom v kabini se ne da zapret, samo odpret. Zgleda neka "varnostna" finta, ki pa je malo moteča. Ziher se bi pa dalo sprogramirat, če bi kdo vedel kako
wink-1.gif
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Vrjetno je res kakšna varnostna fora. Pri BMWju je recimo za odpiranje dovolj pritisk na gumb na dalincu, za zapret je pa potrebno gumb držat cel čas zapiranja (se pa vsaj da z dalincem).
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Na katerem BMWju ti tako deluje?

Na 4 GC. Na 3 karavanu (F31) sem mislil, da je isto, probal pa res nisem. Kako bi pa moglo
smile-1.gif
?

EDIT: Sem ravnokar probal še na F31 LCI in deluje enako.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Skratka, ali ima coming home in leaving home finkciji, te zanima, ne?

Vem, da ima ti dve funkciji, ampak mene bolj zanima, ali ti dve funkciji delujeta tako, kot sem opisal? Torej ali je potrebno "poblendati" z ročico, da se zunanje luči prižgejo ali svetijo same od sebe, ko se vozilo v temu ugasne?
smile-1.gif


Namreč obstaja več različnih variant teh dveh funkcij
smile-1.gif


VW ima svojo varianto (nekateri modeli in letniki ni treba ročice potegnit, ostali pa je potrebno), PSA ima svojo, Opel svojo (tu je recimo potrebno ročico potegnit k sebi, da aktiviraš funkcijo), Mazda ima svojo (luči se ob odklepu vozila prižgejo vedno - tudi, če je zunaj beli dan kar je fail....itd....).

Se ne spomnim avtov s tema funkcijama, ki ne bi delovali avtomatsko, brez raznih ročic ipd. Nastaviš on/off oz koiko sekund, pa je.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Ti jih nekaj naštejem: Golf 7 ter vsi derivati iz njega (Tiguan 2, Touran 2, Sportsvan), Passat B7, B8, pa še kakšen. Pri njih Leaving Home deluje samodejno preko senzorja za svetlobo, Coming Home moraš pa ročno prožit preko ročice za dolge luči. Se pa da tudi pri vseh teh avtomobilih CH sprogramirat na samodejno delovanje.

@XSIDE: hvala za info.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Sem 100%, da pri niti enem od naštetih nise rabil ročke za luči. Parkiraš, ugasneš, luči ostanejo prižgane kot je nastavljeno. Bom prav pogledal na Passatu GTE ta teden.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sem 100%, da pri niti enem od naštetih nise rabil ročke za luči. Parkiraš, ugasneš, luči ostanejo prižgane kot je nastavljeno. Bom prav pogledal na Passatu GTE ta teden.
¸

Pri Oplih je ročka obvezna, sicer nimaš "Coming home" funkcije, ker se zunanje xenon luči ugasnejo takoj, ko ugasneš vozilo in odpreš voznikova vrata. Enako je pri Mazdah od nekje 2014 dalje in pri VW, Seat od nekje 2014 dalje.

Govorim iz lastnih in preverjenih izkušenj
wink-1.gif