Peugeot 3008 HY

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Ne poznam tega pokanja, ali pa ga ne zaznam. Škoda, da se kak majster ne pride pelat z mojim, me zanima kaj vse bi ugotovil, da je narobe
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
V mrazu, če zahtevaš gretje kabine in se cijaziš po mestu, je normalno da energija za gretje od nekje mora priti.

Če si v dvomih, zakaj motor teče in če je to normalno, lahko preprosto to sprobaš tako da klimo daš komplet na OFF, pri Toyoti to vedno deluje in potrdi, da motor teče zaradi gretja.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Četrti tank, 5.1 poraba, BC 4.6...vedno očitno nekje 0.5l manj kaže, bedno
smile-1.gif


Za primerjavo dosega baterije pa so žal jutra še vedno premrzla.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Torej imaš z hibridom višjo porabo, kot moj tast s klasičnim 3008 1.6HDi, 88kW, automatik, oprema Allure. Par kilometrov avtoceste, ostalo pa 60-70% izvenmestne in par semaforjev mestne porabe. Njegova poraba je trenutno 4,7L/ po BC-ju, oziroma malo pod 5L realne porabe kot je parkrat sam preračunal porabo. Trenutno ima prevoženih 11.000km.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Vidim da je ene 400kg lažji avto, pa še gume so veliko manjše. Mogoče je to razlog?

Ps, nisem kupil tega avta zaradi hibridnega pogona.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Torej imaš s hibridom višjo porabo, kot moj tast s klasičnim 3008 1.6HDi, 88kW, automatik, oprema Allure. Par kilometrov avtoceste, ostalo pa 60-70% izvenmestne in par semaforjev mestne porabe. Njegova poraba je trenutno 4,7L/ po BC-ju, oziroma malo pod 5L realne porabe kot je parkrat sam preračunal porabo. Trenutno ima prevoženih 11.000km.

1.6 hdi, če je zadnje generacije, ima 120 hp. hybrid ima 164 hp. če primerjaš pa 2.0 hdi, ki ima 164 hp, pa ima nekje med 6.5 in 7. porabo.

v 308SW, 1.6 hdi avtomatik, sem po BC imel porabo cca. 6, manj ni šlo, pa je bilo veliko mešane vožnje ... od AC, regionalk do malo mesta. vožnja normalna, po omejitvah.
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Jaz imam 99% AC vožnje.

To stanuješ na uvozu na avtocesto in delaš na izvozu iz avtoceste. Pa še trgovine in vse ostalo si našel tako, da jih imaš točno na izvozih...
zmaga.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
No ja, AC+obvoznice.

Do obvoznice imam manj kot 2km, potem je ene 10km obvoznice, potem 20km AC, potem 6km regionalne. 75% nekje potem.

Hvala za opozorilo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Mogoče moje zadnje javljanje okoli tega avta
smile-1.gif


Za zadnji tank sem mu privoščil boljše gorivo, natankal od bivšega agipa dieseltech https://www.eni.com/en_DE/products-services/fuels/diesel/diesel.shtml

Trenutno naredil že 1500km s tem tankom in je še za cca 200km, tako da ni slabo. Me zanima če bo tokrat primerjava med BC in dejansko bolj realna. Do zdaj sem pa tankal na eni pumpi za tovornjake, čisto navadno nafto.

Drugače pa avto je top, čisto brez problema od prvega dne. Tudi vožnja je super (dal sem gor 17" in 55 višine gume, ker originalne 18 in 45 so lepo pobirale vsako luknjico na cesti) in višja teža se tudi tako ne pozna, edino na neravninah.

Mi ga je žal, če bo res šel, ampak rabljeni rex plugini so sedaj že tako finančno dostopni, da so postali cenejši od rabljenih dizlov, kar se tiče vzdrževanja in posledično porabe, za nekoga ki jih lahko v celoti izkoristi (60-80km v eno smer za primer nakupa volta/ampere). Na letni ravni na tak način dobim not dobro plačan dopust.

Če še koga kaj zanima, hitro vprašat
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Aja, da ne bom samo hvalil.

Konkretno me dvigne edino regeneracija DPFja ki se dogaja na vsake cca 300-400km in takrat konkretno dvigne porabo
smile-1.gif


PS, ja..vozim zelo "mtl" style.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Še zadnji polni tank, upam
smile-1.gif


Naredil 1712km, ostalo še za 50km.
Zagotovo lahko trdim, da je z dieseltech nafto nižja poraba. Do zdaj sem vedno tankat na "tovornjak" pumpi in delal le ~1500km. Je pa žal cena toliko višja, da ne vem če se splača, vsaj kar se tiče porabe. Drugo pa je kako vpliva na motor in ostale dela, predvidevam da blagodejno in se iz tega vidika splača.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Še zadnji polni tank, upam
smile-1.gif


Naredil 1712km, ostalo še za 50km.
Zagotovo lahko trdim, da je z dieseltech nafto nižja poraba. Do zdaj sem vedno tankat na "tovornjak" pumpi in delal le ~1500km. Je pa žal cena toliko višja, da ne vem če se splača, vsaj kar se tiče porabe. Drugo pa je kako vpliva na motor in ostale dela, predvidevam da blagodejno in se iz tega vidika splača.
Daj še napiši povprečno hitrost za ta doseg.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
72L

58kmh. kot sem napisal "mtl" način vožnje. Je pa to res sama regionalna vožnja, brez semaforjev, oz odvisno kako naletim, lahko da stojim na treh, lahko da ne, ampak če se stoji/premika po polžje, potem elektrika bistveno pomaga, da ne naraste poraba.

Da še enkrat napišem, od novembra 2016, zero problemov z avtom. Na začetku sem edino dal upgrejdat software h Kolmaniču.