Peugeot 3008 HY

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Itak, samo toliko sem napisal, da ne bo kdo mislil da je to varčen avto. Vseeno je skoraj 2T, tako da se mora poznati pri porabi
smile-1.gif

Bi pa verjetno bencinar še imel liter, dva ali tri, višjo porabo, tako da je bolje, da je dizl.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
sylver, ti si imel 508GT ne? in pa RT6 display? Kako se pride do informacij o programski opremi, oz katera verzija je naložena? Pa vidim tudi, da v novih verzijah lahko imaš na tem glavnem zaslonu tudi trenutno porabo oz trip, do tega tudi ne vem kako pridem :/
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Da, imel sem RT6.

Drži tipko SETUP za 5 sekund in prikaže se ti skriti menu, kjer izbereš eno od dveh možnosti (malo raziskuj). Nekje boš našel SW in tam boš videl, katero različico imaš. Zadnja za RT6 je 2.86 B.

To, da se tu na velikem zaslonu prikazuje trenutna poraba in ostale info (recimo odprta vrata, zrak v gumah, temperaturo olja itd...) pa moraš omogočit prek MIRASCRIPT.

Kolikšno imaš sedaj porabo, po nekje enem mesecu?
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Tam nekje 55kmh naredim dobra 2km. Če bi počasneje bi mogoče še več...kolko vidim ima tu dokaj polno baterijo, jaz tak skoraj nikoli nimam, tako da če bi mi ratalo nekak napolnit bi verjetno šlo 3 ali še več...

z novim FW sem opazo, da se občasno preklopi na EV tudi pri 75kmh, kar se prej ni. V navodilih piše da dela EV do 70, 4x4 pa do 120kmh.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Aha torej z novim FW so povišali hitrost, da se na baterijo lahko po mestu pelješ tudi do 75km/h nekje - ok razumem in super.

Ali obstaja kakšen način, kako prideš do polne baterije? Lahko recimo daš na SPORT in se ti takrat porablja samo gorivo, katero hkrati samo polni baterijo in je ne porablja? Da bi tako prišel do polne baterije?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Žau ne, 4x4 napolni baterijo, ampak samo do 5 ali 6 črtice.

Ko sem se peljal domov iz LJ, se mi je napolnila do konca, zato ker sem po AC samo zaviral z elektromotorjem, hitrost pa je bila višja, da bi se elektro vklapljal, ampak to je bilo samo takrat
smile-1.gif


Je pa baje polna baterija zelo nezaželena, ker krajša življenjsko dobo, zato je tudi narejeno, da je optimalen charge 5-6 črtic, torej da imaš še vedno nekaj rezerve, da lahko regeneriraš, če je taka situacija, ampak potem tudi bolj troši štrom...verjetno so zato povišali hitrost, da se potem tudi hitreje porabi in spet pade na 5-6 črtic. Mogoče je tudi zaradi tega baterija še v dokaj dobrem stanju, po toliko časa in bo tudi dolgo. Nekdo je rekel da je optimalno za nimh da je charge med 40 in 80%, kar v tem primeru je.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Koliko črtic pa je vseh?

Opaziš kakšno cukanje, ko ti robotek menja prestave?

Si zadovoljen z avtom in vsem, kar ti nudi? Pogrešaš kaj?

Iz dneva v dan se nagibam, da bi nabavil rabljen DS5, ampak me ta baterija oziroma na splošno ta električni sklop skrbi. Hmmmm
17758-icon_confused.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
8 je vseh.

Cukanje se čuti pri višjih brzinah, kjer elektromotor ne more učinkovito pomagati, oz ga itak verjetno niti ne vklopi. Čeprav je mogoče tudi to kako rešeno z novim FW, še ne vem.

Jaz sem nad tem menjalnikom pozitivno presenečen, predvsem ko pomislim na vse negativne komentarje, ki se jih najde povsod. Pa je čisto kul. Mama ima "pravega avtomatika" v 2008, pa je res boljši, ampak nad robotiziranim se nimam za pritoževat, prej obratno.

Mogoče edina stvar, ki pogrešam, da se ne da z klljučem tudi zapreti motoriziranih vrat prtljažnika, samo odprejo se. Sem pozabil na servisu vprašati, če mogoče oni poznajo kak trik, ki to omogoči, ker drugo kot programska ovira to ni.
Pri višjih hitrostih sicer ni več tak miren avto, se čutijo tresljaji, ampak to so lahko krive zimske gume. Mislim tam nad 150, 160kmh.

Pa rezervoar za gorivo, 72L, to je luxus, samo 1x mesečno tankat in cca 1500km narejenih.

Saj ne upam hvalit, ker kaj drugega kot hvalit, niti ne morem, da ne bo potem kaj narobe
wink-1.gif


Jaz sem info pobiral tudi iz citroen foruma (ravno tam sem našel info, da se lahko na servisu izmeri kapaciteta baterije) in vsi so samo hvalili. Mislim da je en rekel, da mu je crknil elektromotor (ali pa je to bilo na peugeot) in da mu je servis hotel zaračunati 5000, ptoem pa se je zdilal za 2000, ampak če se je to zgodilo samo enemu...še vedno ni tako hudo. Glede baterij, oz da bi nekomu baterija odpovedala, pa sploh nič. to sem v bistvu samo tu prebral, prvič
smile-1.gif


Če imaš garažo, se pomojem nimaš kaj bat, če pa bo avto zunaj, potem pa že vprašanje, kako bi extremni pogoji vplivali. Recimo velik minus ali plus. Med vožnjo pomoje ni takega problema, če je -10, samo da pa avto stoji pri tej temp za več ur...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Robot čisto ok prestavlja, če si umirjen in če mu dodatno pomagaš z odvzemom plina. Takrat sploh ni cukanja, itd.
Če nisi ravno totalen analfabet in brez občutka se tega zelo hitro podzavestno priučiš in je skoraj kot bi vozil klasičen avtomat.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Nimam garaže - me mora zato skrbeti za baterijo in sam zagon vozila, ko bo zunaj hladno (-5, -10, -15)?

Kako se motor zažene? Nekje sem prebral ali celo videl na nekem video posnetku, da se pri teh Hybridih motor vedno zažene v Hybrid načinu kar pomeni, da se nikoli ne zažene iz "Dizel" načina - je temu res tako? Če je, potem se lahko prej ko slej zgodi, da bo Hybrid baterija prazna in se vozilo ne bo zagnalo?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Načeloma je tako da imajo hibridi poleg hibridne baterije še klasično 12V manjših dimenzije. Ko je avto ugasnjen vsi porabniki praznijo lahko samo to 12V baterijo in ne morejo sprazniti ta velike. Edini problem za ta veliko baterijo bi bil self-discharge, torej če bi avto stal več mesecev.

Mraz pa na baterijo vpliva samo toliko da pač ne more dati od sebe polne moči, to se v praksi lahko kaže kot zmanjšana moč za pogon v EV, zmanjšanje moči ni tako močno da bi avto zaradi tega obstal. Iz tega razloga so v hibridih še vedno NiMh baterije, ker imajo načeloma večje temperaturno območje kot li-ion.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Baje je problem če stoji več kot 6 mesecev, nekaj mesecev ne bi smelo bistveno znižat charge, ker itak ne gre pod 20%, pa še to zelo redko, ko moj pride do "0%", itak avto prek alternatorja čimprej napolni nazaj na vsaj 5 črtic. Teoretično bi sicer lahko avto takoj izklopil, ko bi padlo na "0 črtic", ampak vseeno potem ostane vsaj 20%.

Danes je bilo zjutraj -6, avto je sicer bil na soncu, tako da je kazal BC -1, in kar se je zgodilo ko sem dal Start (ima keyless sistem), da so se števci sicer prižgali, gorela pa je žarilna nitka in hybrid ni delal. Potem pa se je, čez nekaj sekund, vklopil sam ICE in tudi hybrid in to je bilo to, lahko sem peljal. Tako da ne, sylver, hybrid se samo vklopi če so temu primerni pogoji, predvsem temp okolice, če ne, pa se vklopi avtomatsko ICE, tudi če so baterije dovolj polne.

mtl, nekako tako ja, meni je sicer robotek všeč od vsega začetka, mogoče zato ker sem tudi drugače bolj miren voznik
smile-1.gif


Gasper, nimajo novi Toyotini hibridi opcijo "na izbiro" nimh in liion?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Noben Toyotin hibrid trenutno nima izbire v EU. Ima ali NiMH ali LiIon. Povečini NiMH.
Sicer pa je Toyota preizkušena tehnologija, lahko avto pustiš leto dni v garaži, pa z visokonapetostno baterijo ni težav. Prej bo, da bo 12V baterija šla po gobe.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.497
2.413
113
Pomurje
Jaz imam Prius Plus, ki ima Li-Ion, prej sem imel Priusa s NiMN. Ne opažam prav nobene razlike.

Če je na dolgi rok boljša NiMN bi imel raje to.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Čez praznike sem vozil bolj "po vaseh". Drugače je namreč moja vsakodnevna pot sestavljena iz:
štart iz garaže, 2km mesta, 2 semafora vmes, potem pa obvoznica in pa AC. Po 20km konec AC, sledi regionalna in pa mesta. Torej 95% ali še več, deluje itak ICE, kjer nekih prihrankov ni, oz je zaradi teže in višine vozila, višja poraba, kot bi recimo enakovreden, navaden, 508.

No in zdaj čez praznike sem vozil bolj regionalno/vasi. Regionalno je laufal ICE, skozi vasi pa skoraj vedno elektro (ja..kratke vasi, male)...in cca 15km poti je bila povprečna hitrost 58kmh, poraba pa 3.6l Ni baš nekaj, ampak glede na težo vozila, sem več kot zadovoljen. Aja..pa ne samo to da ima avto skoraj 2T in je 18cm od tal, ima tudi 245 19" gume...

Tisti, ki imate priusa, koliko je porabe pri 130 ali 160kmh? Takrat verjetno v celoti deluje ICE?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
sylver, imaš mogoče link do 2.86B verzije za peugeot? Sem našel nekaj na netu, ampak je od citroena, pa imam zdaj ikono DS5
wink-1.gif