8 je vseh.
Cukanje se čuti pri višjih brzinah, kjer elektromotor ne more učinkovito pomagati, oz ga itak verjetno niti ne vklopi. Čeprav je mogoče tudi to kako rešeno z novim FW, še ne vem.
Jaz sem nad tem menjalnikom pozitivno presenečen, predvsem ko pomislim na vse negativne komentarje, ki se jih najde povsod. Pa je čisto kul. Mama ima "pravega avtomatika" v 2008, pa je res boljši, ampak nad robotiziranim se nimam za pritoževat, prej obratno.
Mogoče edina stvar, ki pogrešam, da se ne da z klljučem tudi zapreti motoriziranih vrat prtljažnika, samo odprejo se. Sem pozabil na servisu vprašati, če mogoče oni poznajo kak trik, ki to omogoči, ker drugo kot programska ovira to ni.
Pri višjih hitrostih sicer ni več tak miren avto, se čutijo tresljaji, ampak to so lahko krive zimske gume. Mislim tam nad 150, 160kmh.
Pa rezervoar za gorivo, 72L, to je luxus, samo 1x mesečno tankat in cca 1500km narejenih.
Saj ne upam hvalit, ker kaj drugega kot hvalit, niti ne morem, da ne bo potem kaj narobe
Jaz sem info pobiral tudi iz citroen foruma (ravno tam sem našel info, da se lahko na servisu izmeri kapaciteta baterije) in vsi so samo hvalili. Mislim da je en rekel, da mu je crknil elektromotor (ali pa je to bilo na peugeot) in da mu je servis hotel zaračunati 5000, ptoem pa se je zdilal za 2000, ampak če se je to zgodilo samo enemu...še vedno ni tako hudo. Glede baterij, oz da bi nekomu baterija odpovedala, pa sploh nič. to sem v bistvu samo tu prebral, prvič
Če imaš garažo, se pomojem nimaš kaj bat, če pa bo avto zunaj, potem pa že vprašanje, kako bi extremni pogoji vplivali. Recimo velik minus ali plus. Med vožnjo pomoje ni takega problema, če je -10, samo da pa avto stoji pri tej temp za več ur...