OPEL INSIGNIA vs MAZDA6 vs. PASSAT

Lupo123

Zelenc'
20. nov 2010
14
0
1
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Na kaksen strasen popust pri Mazdi ne racunat
smile-1.gif

To sem ugotovil ze pri prvem obisku salona!
 

Lupo123

Zelenc'
20. nov 2010
14
0
1
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Mazda ima tudi probleme s klimo, Passat pa ne.

confused-1.gif


Da ne bo izpadlo, da hvalim Mazdo - da je oh in sploh - ampak še enkrat - jaz do danes nisem imel nobenih drugih "izrednih" stvari kot že omenjene diske (pa popravek - na 60k so šli
redface-1.gif
), ki so (vsaj po mojih izkušnjah z drugimi avti) šli pač malo prej.

Mogoče sem imel pa le srečo, da sem naletel na avto, kjer je vse 100% na svojem mestu.
rolleyes-1.gif


@Lupo123 - če se boš odločil za nakup (in NE - ne predlagam in svetujem, da kupiš Mazdo - to se naj odloči vsak sam) me prav zanima končna cena (če jo boš seveda zaupal) - sam imam sicer še kakšno leto - leto pa pol, da mi "sledi" menjava - sam si moram že sedaj teren pripraviti
grims-1.gif

Seveda javim-zakaj bi bila skrivnost!
Prodajalec je rekel, da bomo najlazje prisli skupaj pri dodatni opremi-ampak kaj mi bo ponudil pa ne vem, ker ima avto vse?

LP
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.546
452
83
Kak set koles z zimskimi pnevmatijami. Pa kak BT in podobno. Bi se moglo dat zmenit.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Poglej, o teh stvareh vem malo več kot ti, tako s teoretičnega, kot tudi s praktičnega stališča. Ti si napisal, da je "HDI fantastičen motor, zanesljivost pa odlična", kar je milo rečeno smešno. Če že omejaš filter trdih delcev, ki ga pri grupi PSA imenujejo FAP (in ne DPF), naj ti povem, da je ravno njihov filter najslabši izmed vseh (razen zadnje generacije), ker so briljatni francoski inženirji postavili filter daleč od izpušnega kolektorja, kjer je temperatura bistveno prenizka za dobro regeneracijo (da o super strupenem aditivu Eolys niti ne govorim). Sicer pa vidim, da te matrajo šobe. S tega stališča primerjaš jabolke in hruške, kajti govoriš o TDI motorju s PD tehnologijo, na drugi strani pa je HDi s common-rail tehnologijo. Medtem, ko ti pri PD motorju crkne šoba, ti lahko na common rail motorju crknejo šobe (normalno, da ne tako pogosto, ker so bistveno enostavnejše). visokotlačna črpalka (TDI PD je seveda nima), FRP senzor, FRP regulator ... ravno slednja dva sta problem pri HDi motorjih, mimogrede. O zansljivosti novejših TDI common-rail motorjev ti ne morem še nič povedati, gre pa nedvomno za motor z veliko boljšimi voznimi lastnostni od HDi motorjev novejše generacije.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Brez skrbi poznam te stvari boljše kot si ti misliš. DPF sem omenil namensko, ker 90% ljudi nima pojma kaj je FAP. Ko tako kritiziraš FAP filter, kako je zanič ... preko 250.000 km, dolit aditiv in čiščen filter (veva oba kaj pomeni menjan ane?). Še bolj neumno pa se mi zdi, da kritiziraš FAP filter s stališla, da je najslabši med vsemi ... ja luba duša ... a veš da je od tega že več kot 10 let kar ga vgraujejo. Meni se zdi enkraten dosežek, da so od začetka naredili iz nule sistem, ki je dejansko deloval in to dobro. Seveda je lahko biti pameten in dograjevat stvari, ko je nekaj že narejeno. Eden mora biti tisti, ki lansira stvari v produkcijo in tisti vedno "pokasira" tudi napake. Na njih se drugi in sami učijo ter stvari izboljšajo.

Tako da tisto glede FAP ni na mestu, še najmanj pa da je najslabši. Ko bi ti vedel koliko problemov imajo pri tem Toyota pa predvsem Mazda, bi seveda tele besede požrl. Z DPFji so problemi pri vseh, odvisno od načina vožnje, xyz senzorjev itd....

Dejstvo je, da ti tobiš v svojo delavnico avte, ki rabijo pomoč zaradi napake, drugače ti jih seveda nebi vozili. Vendar to ni mirodajen podatek o tem, da splošno zatrdiš, da je nekaj čisto zanič oziroma da HDI ni zanesljiv ... to so buče. Zame je brez zamere mirodajen podatek večjega številka uradnih servisov, statistih in število prijavljenih napak na enoto. Ti kažejo, da so HDI motorji zanesljivi.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Meni se zdi enkraten dosežek, da so od začetka naredili iz nule sistem, ki je dejansko deloval in to dobro.

Eh ja, sva končala. FAP (prvih generacij) je šrot od šrota milo rečeno. Pa mimogrede - ko spodaj govoriš o senzorjih - filter trdih delcev ima 2 - senzor diference tlaka ter senzor temperature.

Sicer pa O&O.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Ne se kregat tovariši, vsi vemo da je AUDI najboljši in ko poskusiš razne Mazde, Ople, Honde, VW, Citroëne vidiš da je to bila samo dobra podlaga za nakup super avtomobila, za nakup Audija!
grims-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Pa da še sam pristavim svoj piskrček...

Imam Mazdo 6, dizel, 140KM, letnik 2008 (junij). Do danes naklepanih 66kkm. Servisi med 200 - 300€, pri 60.000 pa zaradi menjave sprednjih ploščic nekaj več kot 500€. Na avtu nobenega črička, pa je vožen predvsem v Sloveniji, Hrvaški, Bosni in Romuniji, kjer jim ceste nikakor niso v ponos. Pri 40k in 60k se mi je prižgala lučka za DPF, kar so porihtali na servisu znotraj garancije (potrebna je bila regeneracija) - servis pravi, da je to posledica vožnje s slabšo nafto (BiH, Romunija) - tudi pokazani filter je bil nenormalno vsran.
Zamenjana (še) ni bila nobena žarnica (bi-xenon, pozicije, osvetlitev ovinka), klima deluje super, všeč mi je Webasto, ki avto hitro ogreje in če pozimi prideš domov, še laufa kar nekaj minut, da se avto pravilno ohladi. Poraba med 7 - 8l.
Torej, kar se Mazde 6 tiče, res same pohvale, kljub temu da sem bil malo skeptičen in da je bila moja prva izbira Alfa 159.

Pa še malo o težavah ddrugih (starejših) avtomobilov, Do pred kratkim sem si še lastil Alfo 166 2.4 JTD, letnik 2001. Kupljena je bila z 120kkm, za katere sem kmalu ugotovil, da so prevrteni za 70kkm. Ko se je avto prodal (par mesecev nazaj), je imel na števcu 190kkm, torej realnih 260kkm. Ampak na avtu je turbina delala še s polno paro, čriček tu pa tam, nič motečega, klima je delala super, motor prav tako, šobe še vse prve, edino zadnji del podvozja je bilo potrebno zamenjati puše in pa začel je tulit napenjalec jermena (itak se je bližal velik servis). Sam se v tem času na avtu menjal neki senzor (prostega teka menda), nekaj žarnic in seveda olje+filter.
Če bi si lastil avto letnik 2006 in v tem času menjat šobe in turbino, ga verjetno zapeljem v reko in te znamke več ne povoham, pa če je Dacia, VW, Mercedes ali pa Jaguar. Ampak izgleda, da je za VAG loverje itak to nekaj povsem normalnega...

LP
Gargy
 

Lupo123

Zelenc'
20. nov 2010
14
0
1
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Avto nima vsega
smile-1.gif

Senzorji serijski spredaj in zadaj, bluetooth tudi..
Rad bi se nekako znebil 18 col za zimo, tudi kaksen kasko gratis ali gorivo bi bilo ok!

Javim!

LP
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Pa fino bi bilo še, če bi ti za servise računal samo material po nabavni ceni, plačali ene 6 leasing obrokov, za stari avto dali toliko, za kolikor se prodaja najdražji na avtonetu... kar zaprosi za magna kartico na njihove stroške.

Aja pozabila sem, na zimske gume in jeklena platišča s pokrovi, ali še raje, lita platišča za zimo.
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
zakaj majo mazde tko postavljene ročne

confused-1.gif

Zato, da se avto ne odpelje
tongue-1.gif


Če te moti položaj (na desno iz sredine) - je tudi mene "zmotilo" prvič - je pa čisto stvar navade - in ima še eno prednost - v sredinski predalčnik tako ne segaš preko ročice ročne zavore, ne moti te ko si vežeš pas skratka več plusov kot minusov (no - minusa itak ni - je pač Mazda 6
grims-1.gif
).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
, lahko kupiš 2 Passata ali 2 Mazdi pa bo pri eni nonstop nekaj crkovalo pri drugi pa laufa BP, moraš imeti tudi nekaj sreče
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
, lahko kupiš 2 Passata ali 2 Mazdi pa bo pri eni nonstop nekaj crkovalo pri drugi pa laufa BP, moraš imeti tudi nekaj sreče
Kar je dejansko precej žalostno glede na stopnjo industrializacije in robotizacije proizvodnje. Mnjah, se ne strinjam s tem.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Prav maš SAD zato pa boljše da voziš svojga Yugeca še naprej ter se tolažiš da je za vse težave kriva takratna slaba robotizacija
smile-1.gif