Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Iz prve roke preko 360.000 km BREZ ENE NAPAKICE ... da o raznih šobah, turbinah itd. kar se piše na VW raje ne komentiram. Poznam več HDI motorjev z preko 750.000 km, tako da so čisto OK. V primerjavi z novimi TDI jo pa biseri očitno.
Jaz pa ne govorim iz prve roke, ampak jih z mojo roko šraufam in vem, kakšni motorji so. Niso sicer posebej problematični, vsekakor pa niso med zanesljivejšimi. Sploh pa so HDi motorji veliko bolj leni in požrešni od TDIjev.
Mislim v prvem postu si napisal (oziroma si dal vedeti) tako, kot da od 100 motorjev HDI pride do 10.000 km samo 5 motorjev.
Potem pa se "potegneš" nazaj in praviš, da niso posebej problematični, da pa niso med najbolj zanesljivimi. Ja logično, da pride do napake pri vsakem motorju, ampak naštej mi serijske napake na HDI motorju, kot so jih opisali fantje za VW novih TDI motorjev Passata. Če imaš možnost dobi podatke na večjem servisu, ki izključno servisirajo HDIje pa boš videl, da tvoje trditve niso na mestu.
Študirat o tem, da je pri 130.000km menjana turbina, pa polovico šob (celo dvakrat) pa alternator nekaj normalnega zagotovo za HDI (pa tudi druge) ne drži in iz tega stališča sem komentiral vse skupaj.
Glede ostalega .. požrenosti in odzivnosti pa je bilo napisano že vse večkrat. Malce slabša odzivnost in malce večja poraba ( od 0,5l do 1l) pa vsaj meni ni neko merilo kvalitete motorja. Ker po drugi strani bi lahko potem rekel, da pa je TDI tako glasen in robat, da ni za nikamor razen za v gozd, pa temu ni tako.
Bodimo realni in priznajmo, da tudi ostali znajo delati dobre stvari ne samo Nemci. HDI motor je dober, serijskih napak nima in to je najbolj pomembno. Konec koncev je ravno HDI začel z DPFjem, ko so Nemci še veselo spali, tako da jih pri dizelskih motorjih ni potrebno tlačiti v predal "zaostalih".