OPEL INSIGNIA vs MAZDA6 vs. PASSAT

Lupo123

Zelenc'
20. nov 2010
14
0
1
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Izredno so bili diski - in sicer "že" na 80k - cene sedaj ne vem - drugače pa nič.

Se pa malo "bojim" kaj bo vse na 120 k (no na 125k - sem malo "goljufal" na točnosti) - moram prav pogledati kaj vse pade (mene osebno sicer na boli direktno - firma "časti"
grims-1.gif
).

Glede na drugi del vprašanja - ja še enkrat bi šel na Mazdo 6 - moja odločitev bi bila CDE 129TE (čeprav tudi 163 ni napačna
grims-1.gif
)

Cisto nic drugega ni crknilo? Diski so potrosna roba je pa res precej zgodaj pri 80.0000 km!
Kaj pa elektronika, kaksen motorcek (sipe, zaklepanje), lezaji, alternator

Ce je to res pol je pa avto res kvaliteten-tud ce je servis mal drazji!

Jaz bi tud vzel ta mali dizel, samo ga ni z GTA opremo, katera pa meni naredi lep avto v LEP avto!

Kaj pa naj bi bilo na servisu na 1200000 , ce ima motor ketno? Kaj zelo dragega za ne more biti?

ON: danes gremo se enkrat v salon Mazda in se bomo najbrz kar dogovorili za nakup! Drzite pesti, da dobimo kaksen dober popust
smile-1.gif


LP
 

Lupo123

Zelenc'
20. nov 2010
14
0
1
Nocem sedaj simfati cez Forda, naj samo napisem, da Forda ne bomo vec kupili! Kupili smo novo Fiesto in jo prodali po 2 letih, ker so bile same tezave( nic kapitalnega, a avto je bil vec na servisu kot na cesti) in je zena znorela. V bistvu smo naredili staro za novo z Focusa in imamo tezave prakticno od starosti dveh let naprej. Jaz bi ga ze zamenjal pa je zeni izredno vsec za vozit (kar je cista resnica-odlicna voznja). Naj napisem da se zena izredno malo vozi, v bistvu samo po otroke in v sluzbo, tako da avto nima veliko kilometrov in ni zgonjen!

Lp
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Če pogledaš zadnjo statistiko okvar ADAC (vozila kupljena 2008 in 2009) so Passati med najbolj zanesljivimi, Mazde 6 pa z največ okvarami v tem razredu, sploh letniki 2009
grims-1.gif


KLIK

Passata tepe slab letnik 2005, delno še 2006/07, zaradi znanih težav s šobami pri 2.0 PD motorjih.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
boš ja, smo imeli pri bajti 2000 novega passata in večjega šrota od tega še zastava ni sposobna sproducirat. na vsake 2 meseca je bil na servisu in takrat je bilo vsakič na seznamu vsaj 5 stvari kaj je narobe. če velja ta letnik za neproblematičnega, potem sploh ne upam pomislit kaj se dogaja z 2005
rolleyes-1.gif
da genialcev na vw servisu niti ne omenjam. ljudskega voza pri bajti definitivno več ne bo.

je pa zanimivo da nam fiesta 06 dela bp, pa delamo z njo izjemno grdo. še ena žarnica ni crknila v 4 letih in slabih 80k km

pa še nazaj OT
nevem kaj se nekaj prcate za 100 ojro gore dole za servis. who gives a fok?
stupid-1.gif
to razliko spraviš not že pri prvi izredni napaki, ki bo na vw 100% prišla prej kot na mazdi.
jaz bi brez pomisleka vzel mazdo
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Citat:
Uporabnik roCkY pravi:
Ja seveda. Domeni z DE končnico boš slepo verjel. ?!

Bom, glede na svoje izkušnje. Tolko sem imel srečo, da sem tisto generacijo Passata 2005/6/7 preskočil.
Še moj stari Passat l.2001 ima še vedno vse prve šobe, prvi LMM in razen velikega servisa pri 110 k km po šestih letih nobene druge okvare.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Mazda ima tudi probleme s klimo, Passat pa ne.

confused-1.gif


Da ne bo izpadlo, da hvalim Mazdo - da je oh in sploh - ampak še enkrat - jaz do danes nisem imel nobenih drugih "izrednih" stvari kot že omenjene diske (pa popravek - na 60k so šli
redface-1.gif
), ki so (vsaj po mojih izkušnjah z drugimi avti) šli pač malo prej.

Mogoče sem imel pa le srečo, da sem naletel na avto, kjer je vse 100% na svojem mestu.
rolleyes-1.gif


@Lupo123 - če se boš odločil za nakup (in NE - ne predlagam in svetujem, da kupiš Mazdo - to se naj odloči vsak sam) me prav zanima končna cena (če jo boš seveda zaupal) - sam imam sicer še kakšno leto - leto pa pol, da mi "sledi" menjava - sam si moram že sedaj teren pripraviti
grims-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Ja C5 bi jaz dal definitivno v najožji izbor, seveda z hidro vzmetenjem. HDI je fantastičen motor, njegova zanesljivost je odlična (ko berem tole v VW ne morem verjet). Je pa C5 čisti potovalnik in zelo dobro skupaj narejen in do sedaj še nisem slišal za kakšno slabo stvar. Pa še čričkov skorajda nebi smelo biti, vsaj tisto kar sem jaz probal ni bilo ne duha ne sluha.

Cena je tudi ogodna, servisi pol cenejši od Mazde, 100x bolj udoben, pa 100x manj športen .... pač odvisno zakaj rabiš avto.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
je pa tudi res, da bo na dva meseca kakšna lučka pa potem malo na servis drajsa drajsa... to še pri francozih vedno drži.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
mislim da bi še prvošolček iz prvega posta znal razbrat da ga ostalo ne zanima
rolleyes-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
je pa tudi res, da bo na dva meseca kakšna lučka pa potem malo na servis drajsa drajsa... to še pri francozih vedno drži.

Sam po 30 letih nimam takih izkušenj, res pa je, da so bili vsi avti z višjega ranga, pa vsi so bili kupljeni izdelani za tuji trg. Vsak ima svoje izkušnje ... jaz imam fantastične, zato sem toliko bolj šokiran, ko berem težave novodobnih avtov ... žalostno kam smo prišli ...
Najboljše je dobiti kakšen avto letnika okoli 2000 z 50.000 km in ga lahko voziš potem še 10 let in 350.000 km brez problemov, kot jih poznamo danes na novih avtih ...
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
HDI je fantastičen motor, njegova zanesljivost je odlična (ko berem tole v VW ne morem verjet).

Ostalega ne bom komentiral, ampak tole je >>
hysterical-1.gif
.

Iz prve roke preko 360.000 km BREZ ENE NAPAKICE ... da o raznih šobah, turbinah itd. kar se piše na VW raje ne komentiram. Poznam več HDI motorjev z preko 750.000 km, tako da so čisto OK. V primerjavi z novimi TDI jo pa biseri očitno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
svak ima mazdo 3 pa imam nekako tudi obcutek da so kar dragi servisi (bencinarka). Da pa diske menjajo pri 60kkm pa je tudi? Ste taki divjaki in se dnevno vozite cez vrsic
Sam imam opelico 6 let staro in 100 kkm pa so bremze se prve, pa servisi so tudi pod dvesto, (dejansko pa med 50 in 100 brez racuna).
Svetoval o izbiri pa ne bom ker jih ne ppznam
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Iz prve roke preko 360.000 km BREZ ENE NAPAKICE ... da o raznih šobah, turbinah itd. kar se piše na VW raje ne komentiram. Poznam več HDI motorjev z preko 750.000 km, tako da so čisto OK. V primerjavi z novimi TDI jo pa biseri očitno.

Jaz pa ne govorim iz prve roke, ampak jih z mojo roko šraufam in vem, kakšni motorji so. Niso sicer posebej problematični, vsekakor pa niso med zanesljivejšimi. Sploh pa so HDi motorji veliko bolj leni in požrešni od TDIjev.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Iz prve roke preko 360.000 km BREZ ENE NAPAKICE ... da o raznih šobah, turbinah itd. kar se piše na VW raje ne komentiram. Poznam več HDI motorjev z preko 750.000 km, tako da so čisto OK. V primerjavi z novimi TDI jo pa biseri očitno.

Jaz pa ne govorim iz prve roke, ampak jih z mojo roko šraufam in vem, kakšni motorji so. Niso sicer posebej problematični, vsekakor pa niso med zanesljivejšimi. Sploh pa so HDi motorji veliko bolj leni in požrešni od TDIjev.

Mislim v prvem postu si napisal (oziroma si dal vedeti) tako, kot da od 100 motorjev HDI pride do 10.000 km samo 5 motorjev.

Potem pa se "potegneš" nazaj in praviš, da niso posebej problematični, da pa niso med najbolj zanesljivimi. Ja logično, da pride do napake pri vsakem motorju, ampak naštej mi serijske napake na HDI motorju, kot so jih opisali fantje za VW novih TDI motorjev Passata. Če imaš možnost dobi podatke na večjem servisu, ki izključno servisirajo HDIje pa boš videl, da tvoje trditve niso na mestu.

Študirat o tem, da je pri 130.000km menjana turbina, pa polovico šob (celo dvakrat) pa alternator nekaj normalnega zagotovo za HDI (pa tudi druge) ne drži in iz tega stališča sem komentiral vse skupaj.

Glede ostalega .. požrenosti in odzivnosti pa je bilo napisano že vse večkrat. Malce slabša odzivnost in malce večja poraba ( od 0,5l do 1l) pa vsaj meni ni neko merilo kvalitete motorja. Ker po drugi strani bi lahko potem rekel, da pa je TDI tako glasen in robat, da ni za nikamor razen za v gozd, pa temu ni tako.

Bodimo realni in priznajmo, da tudi ostali znajo delati dobre stvari ne samo Nemci. HDI motor je dober, serijskih napak nima in to je najbolj pomembno. Konec koncev je ravno HDI začel z DPFjem, ko so Nemci še veselo spali, tako da jih pri dizelskih motorjih ni potrebno tlačiti v predal "zaostalih".
 

Lupo123

Zelenc'
20. nov 2010
14
0
1
Mah s temi statistikami je bolj tako....
Vw je v enih (predvsem nemskih!) soliden v drugih porazen- moje izkusnje so bolj tlo, tko...
Mazda je pa v vseh statistikah na vrhu, ce ze ni prva! Glede na tole temo bo nekaj ze na tem-ljudje nimajo tezav z Mazdo! In to nikakrsnih!!

Itak pa ne verjamem tem statistikam, zato tudi tukaj ta tema!!

LP