Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Ownam Mazdo 6 - letnik 2008 - 140 km 2.0 dizel (trenutno 119k) - in samo upam, da si bom kot naslednjega lahko spet zboril Mazdo 6 (odvisno od politike firme takrat).
Edina (ampak res edina pripomba) - čriček na zadnji polici ko je v avtu hladno - iskal in ne najdem (da mu hebem vse po spisku - očitno se me vstraši ko začnem rovariti tam okoli in se skrije) - kar pa ti verjetno ne boš imel (imam namreč limuzino - 4 vrata).
Drugače sem pa nad avtom več kot pozitivno presenečen - tudi "šok" ko ni potegnil (presedlal iz Leona s 140 km na M6) se je umiril, ko sem skužil, da avto kar lepo stopi če ga pohodiš (brez heca - vozil sem jo najprej kot Leona, ki je že ob rahlem pristisku na gas pokazal zobe - Mazda pač rabi "ostrejši" pristop). Poraba 6,6 l/100 km (60 % AC (pa ne čist po omejitvah), 20% kurcštreken (dobsedeno vžgati 3 km pa vun), 20% regionalke (s vsemi jamami vred).
Pa še nekaj ima Mazda kar drugi (vsaj v osnovni opremi mislim da ne) nimajo - ima namreč že vgrajen "webasto" za ogrevanje motorja - vklopi se ko je motor hladen - pomaga ga hitro segreti na delovno temaparturo (manj kot 5 minut!!) - posledično skoraj takoj greje notranjost - da se pa dokupiti elektronika (ca. 400 EUR) in se da "webasto" vključiti mimo motorja.
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Pa upoštevaj še ceno rabljenega vozila. Za rjo ne plačajo veliko
Jaz sem npr. dal za Accorda 27000 skupaj z sončno streho, gredtjem sedežev, boljšim radiem in ozvočenjem, ksenon, parkirni senzorji,... Tako, da je tvoja cena zelo dvomljiva.
Npr. redni sevis je okoli 130 €, če jim daš svoje olje pa še manj. Lahko si pod 70 € za redni servis, če se ne menja filtra kabimne, zraka, svečk, zav. ploščic.
Citat:
Uporabnik Lupo123 pravi:
- 120.000 km - mi lahko napises kaj si imel od izrednih servisov: zanima me predvsem glavne stvari ( mi imamo na passatu 130.000 km, l. 2006 pa je bilo menjano: turbina, 2x soba in alternator. Nic groznega, samo sobe so drage ( VW pravi, da je slaba nafta v SLO)
LP
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik Lupo123 pravi:
- 120.000 km - mi lahko napises kaj si imel od izrednih servisov: zanima me predvsem glavne stvari ( mi imamo na passatu 130.000 km, l. 2006 pa je bilo menjano: turbina, 2x soba in alternator. Nic groznega, samo sobe so drage ( VW pravi, da je slaba nafta v SLO)
LP
Ti se to hecaš al kaj? 130.000 km pa vse to narobe pri Passatu in ti rečeš nič groznega? Brez najmanjšega dvoma lahko kupiš Mazdo, mah kaj Mazdo ... lahko kupiš tudi Dacio bo brez skrbi bolj vzdržljiva kot tvoj Passat.
Mah ti nas malo vlečeš tukaj a?
Citat:
( mi imamo na passatu 130.000 km, l. 2006 pa je bilo menjano: turbina, 2x soba in alternator. Nic groznega, samo sobe so drage ( VW pravi, da je slaba nafta v SLO)
P
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Še cenej je servis, če ne menjaš motornega olja in filtra zanj.
Moj mondeo ima 12.500 (dvanajsttisočpetsto) km vse skup, pa mam črička v sredinski konzoli...Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Moj mondeo ima 215000 km večinoma po slo cestah nima nobenih cričkov, pa je ford.
Citat:
Uporabnik ambroz pravi:
Hmm... Honda Jazz - redni servisi okrog 300 EUR, zadnji, ko so menjali zavorne ploščice je bil 600 EUR.
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Definitivno mazda, cistokrvni japonec, kar se takoj obcuti na kvaliteti in hvaleznosti.
Tankaj in vozi.
Citat:
However, the 6 changed all that. It surprised more than a few people, thanks to its well packaged interior, distinctive looks and fine driving experience – which was helped by the fact it was based on parent company Ford’s Mondeo.
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Moj mondeo ima 215000 km večinoma po slo cestah nima nobenih cričkov, pa je ford.