Novi Passat

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
to ja samo vedno bolje izpade če se pripelješ z bmw ali MB pa čeprav je slabši kot pa z VW

Podpis. Ko ti en reče da ima passata je kot bi rekel da ima laguno, mondeota, A6...tam-tam. Nič posebnega pač. Ne rečem pa da je slab avto, samo ne butne kot ko se pripelješ z BMW, MB.....

Če pravila v firmi dovoljujejo premium znamke. Marsikje do določenega nivoja ne, lahko si pa omisliš recimo top-of-the-line Passata ipd ...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Nikjer ne piše da je bolj premium, le da je kot celota boljši avto, kar pa ni nič tako pretresljivega saj je trenutna A4 že kar lepo v letih.
 

SeriousSam

Pripravnik
2. jun 2009
839
3
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SeriousSam pravi:
ksz

Ne me narobe razumet, novi Passat mi je zelo všeč; trenutno zagotovo vsaj top3...

Ampak tile testi so kar nekaj: kdor kupuje avto tam v rangu 50k€, ta proti VW praviloma ne gleda. Ne rečem, da ni racionalna izbira, vendar to ni to.

Tu se motiš.
Dostikrat izbira službenega avta ni pogojena samo s ceno, ampak tudi z znamko, razredom ipd ...
Da ne govorimo o tem, da 50k res ni cifra, pri kateri bi moral razmišljat le o premium avtih (še posebje če se izkaže, da je "nepremiuma avto enako dober ali boljši za 5 ali 10 jurjev manj - pri 50K je to 10 ali 20% razlike). Ne sodit vsega po SLO plačah.

Ti lahko zelo konkretno povem, da je prva omejitev cena.
In pri nemškem koncernu je druga omejitev nemški avto, po možnosti VAG. In ja, 75% Passat Variantov je v Nemčiji prodanih podjetjem, kot službena vozila - ampak med njimi ni 240 KM - 4WD izvedb. Če se omejim na prejšnjo izvedbo, so fantje s 140 KM Comfortline že kar zadovljnji, najdejo se tudi 110 KM BMT izvedbe.

240KM/4WD izvedba ni racionalna izbira, oziroma je v izjemno, izjemno redkih primerih. Kdor izbere avto 240km/4WD, se hoče z njim tudi pokazati - in VW pač ni tako "sexy" kot BMW...

In ko si srednji management lahko izbira avtomobile v rangu 45k€, si raje izbere A6, pa čeprav na 16"...
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Kateri je FL?
hysterical-1.gif


20 let pa isto razen da so mu obesli božične lučke gor
hysterical-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
pubeci, nekaj vi tu ne razumete. Kaj je premium razred je stvar prestiza in imiđa, ne to kaj je na listi za doplacilo in kako plastiko ima na armaturi. Lepo je to vidno na phatonu. Po vseh karakteristikah komot parira audi, bmw,..., pa ga zivi bog ne kupi...ker je VW. Ljudski avto. To je ista storija kot toyota in lexus. Lahko toyoto napedenas v nulo, se vedno je toyota. Zato so ustanovili novo znamko. Vse je stvar imiđa
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
pubeci, nekaj vi tu ne razumete. Kaj je premium razred je stvar prestiza in imiđa, ne to kaj je na listi za doplacilo in kako plastiko ima na armaturi. Lepo je to vidno na phatonu. Po vseh karakteristikah komot parira audi, bmw,..., pa ga zivi bog ne kupi...ker je VW. Ljudski avto. To je ista storija kot toyota in lexus. Lahko toyoto napedenas v nulo, se vedno je toyota. Zato so ustanovili novo znamko. Vse je stvar imiđa

V osnovi je ravno tle zmota. Lexus je v konceptu delan drugače. Toyota je econobox. Lexus je načrtovan in narejen z drugimi cilji. Vsaka malenkost je bolj dovršena, podvozje, notranjost, celo isti motorji imajo drugi firmware, poleg tega, da pri višjih kastah itak imajo motorje, ki se jih v Toyote ne daje. Glavni cilj pač ni narest avto čim ceneje.

Isto je VW in Audi. VW je Econobox. Audi je delan z drugimi cilji. Inženirji si lahko komot privoščijo, da namesto dela za 15 EUR uporabijo del za 35 EUR in podobno.

Škoda je pa še dodatno ekonomizirana econobox varijanta VW, poslana v borbo s Kio in podobnimi nižjecenovniki. In ne, Škoda Octavia in Audi A4 niti pod razno nista avta na istem nivoju. Pa lahko imata isti motor noter, pa iste šraufe na felgah.
tongue-1.gif


In tudi Passat za 45 k EUR nikoli ne bo mogel tekmovat z Lexusom GS za 45 k EUR. Tako, kot ne more Dacia Logan MCV tekmovat s Passatom, pa jo lahko daš šminkirat v nevem kako delavnico.
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Škoda je pa še dodatno ekonomizirana econobox varijanta VW, poslana v borbo s Kio in podobnimi nižjecenovniki. In ne, Škoda Octavia in Audi A4 niti pod razno nista avta na istem nivoju. Pa lahko imata isti motor noter, pa iste šraufe na felgah.
tongue-1.gif
Se strinjam z vsem, razen s tem, da je poslana v borbo s Kio in podobnimi nižjecenovniki. To je bilo res v preteklosti, sedaj so pa cene Škode žal na ravni VW ali pa celo dražje. Recimo, če primerjaš Octavio karavan in Golfa karavan z nekaj dodatne opreme je Octavia hitro dražja, sploh če si želiš opremo recimo na ravni 40 let pri Golfu.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Škoda je pa še dodatno ekonomizirana econobox varijanta VW, poslana v borbo s Kio in podobnimi nižjecenovniki. In ne, Škoda Octavia in Audi A4 niti pod razno nista avta na istem nivoju. Pa lahko imata isti motor noter, pa iste šraufe na felgah.
tongue-1.gif
Se strinjam z vsem, razen s tem, da je poslana v borbo s Kio in podobnimi nižjecenovniki. To je bilo res v preteklosti, sedaj so pa cene Škode žal na ravni VW ali pa celo dražje. Recimo, če primerjaš Octavio karavan in Golfa karavan z nekaj dodatne opreme je Octavia hitro dražja, sploh če si želiš opremo recimo na ravni 40 let pri Golfu.

Cenovno mogoce res,vendar pa po uporabljenih materialih ter spisku opreme je precej blizje korejcem kot hisnemu vw,imas vw loverje za katere je skoda se vedno isti srot kot recimo kia
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
pubeci, nekaj vi tu ne razumete. Kaj je premium razred je stvar prestiza in imiđa, ne to kaj je na listi za doplacilo in kako plastiko ima na armaturi. Lepo je to vidno na phatonu. Po vseh karakteristikah komot parira audi, bmw,..., pa ga zivi bog ne kupi...ker je VW. Ljudski avto. To je ista storija kot toyota in lexus. Lahko toyoto napedenas v nulo, se vedno je toyota. Zato so ustanovili novo znamko. Vse je stvar imiđa

V osnovi je ravno tle zmota. Lexus je v konceptu delan drugače. Toyota je econobox. Lexus je načrtovan in narejen z drugimi cilji. Vsaka malenkost je bolj dovršena, podvozje, notranjost, celo isti motorji imajo drugi firmware, poleg tega, da pri višjih kastah itak imajo motorje, ki se jih v Toyote ne daje. Glavni cilj pač ni narest avto čim ceneje.

Isto je VW in Audi. VW je Econobox. Audi je delan z drugimi cilji. Inženirji si lahko komot privoščijo, da namesto dela za 15 EUR uporabijo del za 35 EUR in podobno.

Škoda je pa še dodatno ekonomizirana econobox varijanta VW, poslana v borbo s Kio in podobnimi nižjecenovniki. In ne, Škoda Octavia in Audi A4 niti pod razno nista avta na istem nivoju. Pa lahko imata isti motor noter, pa iste šraufe na felgah.
tongue-1.gif


In tudi Passat za 45 k EUR nikoli ne bo mogel tekmovat z Lexusom GS za 45 k EUR. Tako, kot ne more Dacia Logan MCV tekmovat s Passatom, pa jo lahko daš šminkirat v nevem kako delavnico.
smirk-1.gif

Oh ja, to je se ena podznamka za strizenje ljudi s prevec denarja.. lej armaturno plosco tega infinitija, pa mi pokazi kaj podobnega pri kiji, dacii ali fijatu. Se vecja jajca kot maticna znamka, tako kot ostale kao high end filiale.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8736505&show=2

6.jpg

7.jpg
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Cenovno mogoce res,vendar pa po uporabljenih materialih ter spisku opreme je precej blizje korejcem kot hisnemu vw,imas vw loverje za katere je skoda se vedno isti srot kot recimo kia
Ne bi rekel. Škode v zadnji generaciji so konkretno naredile na kakovosti in se po moje korejci ne morejo primerjati z njimi. Ravno tako so dobile zadnjo generacijo asistenčnih sistemov, itd., kar jim je bilo prej nedosegljivo. Ni pa seveda na nivoju VW-ja, se je pa razmak v zadnji generaciji konkretno zmanjšal, kot sem že napisal.
Pa pusti VW loverje in Škoda loverje pri strani. Dejstvo je, da je Škoda pod VW-jem, zato po mojem mnenju cenovno sili konkretno preveč navzgor.
Zgolj en primer, ki ga večina folka ne opazi: pri vratih ima Golf 6 dodatno plastično (ali gumijasto, se ne spomnim več točno) zaščito, ki zmanjšuje hrup. Octavia 2 FL tega seveda nima. In še kar nekaj je takih razlik. Ko se je pa že zgoraj omenil Audi A4. Ja, precej lastnikov starejših Octavij se je tolažilo s tem, da so ''kupili'' A4 ampak za bistveno manj denarja. Pri novejših pa nisem zaznal tega, očitno so ljudje spregledali, da nekaj malega
evil.gif
razlik pa je le med Škodo in Audijem.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik SeriousSam pravi:
ksz

Ne me narobe razumet, novi Passat mi je zelo všeč; trenutno zagotovo vsaj top3...

Ampak tile testi so kar nekaj: kdor kupuje avto tam v rangu 50k€, ta proti VW praviloma ne gleda. Ne rečem, da ni racionalna izbira, vendar to ni to.

Všeæ na pogled ali kako si mislil všeč? Pa kateri so top 3 (tebi)...zanima me, če govoriš o obliki in lepoti avta....
tongue-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
IMHO vsaka tovarna točno ve kako je pozicionirana, če pa je zraven v igri še več znamk pa ni debate kakšnaje vloga. In v konkretnem primeru grupe je točno jasno, kako je pozicionirana posaezna znamka, kdo je premium player in kdo ne. In je kar res o econoboxih, double-econoboxih, športnih, premium in premium-športnih znamkah. Ne glede na nastavljeno ceno. In modeli pod VW znamko nisomniti premium, športni niti premium-športni.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Le po čem bi bila?
Tako kot R Megane RS Cup ne more biti (čeprav zna po hendlingu in preformancah premagati kakšnega porša iz začetka lestvice).
Pravila in pozicije so jasne.