Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
pubeci, nekaj vi tu ne razumete. Kaj je premium razred je stvar prestiza in imiđa, ne to kaj je na listi za doplacilo in kako plastiko ima na armaturi. Lepo je to vidno na phatonu. Po vseh karakteristikah komot parira audi, bmw,..., pa ga zivi bog ne kupi...ker je VW. Ljudski avto. To je ista storija kot toyota in lexus. Lahko toyoto napedenas v nulo, se vedno je toyota. Zato so ustanovili novo znamko. Vse je stvar imiđa
V osnovi je ravno tle zmota. Lexus je v konceptu delan drugače. Toyota je econobox. Lexus je načrtovan in narejen z drugimi cilji. Vsaka malenkost je bolj dovršena, podvozje, notranjost, celo isti motorji imajo drugi firmware, poleg tega, da pri višjih kastah itak imajo motorje, ki se jih v Toyote ne daje. Glavni cilj pač ni narest avto čim ceneje.
Isto je VW in Audi. VW je Econobox. Audi je delan z drugimi cilji. Inženirji si lahko komot privoščijo, da namesto dela za 15 EUR uporabijo del za 35 EUR in podobno.
Škoda je pa še dodatno ekonomizirana econobox varijanta VW, poslana v borbo s Kio in podobnimi nižjecenovniki. In ne, Škoda Octavia in Audi A4 niti pod razno nista avta na istem nivoju. Pa lahko imata isti motor noter, pa iste šraufe na felgah.
In tudi Passat za 45 k EUR nikoli ne bo mogel tekmovat z Lexusom GS za 45 k EUR. Tako, kot ne more Dacia Logan MCV tekmovat s Passatom, pa jo lahko daš šminkirat v nevem kako delavnico.