Poceni (novi) avti z avtomatskim menjalnikom

jezek

Guru
24. jul 2008
3.588
1.494
113
Iz osme v drugo niti ne more prestavit, ker je vmes prevelik razpon (vsaj pri dizlu ne, plus brez vezno početje).
Če rabiš več vrtljajev pritisneš bolj globoko na gas in vrže kako prestavo niže, kot če si bolj nežen.
Pritisneš gas in se izstreliš...vse kar rabiš (jaz sport programa sploh ne uporabljam, ne vidim smisla, kakor ne eko načina)..zna avtomat dobro ugotovit kaj bi rad.
Sicer smetim temo poceni avtomatikov, ampak 8stopenjski ZF seveda lepo vrze iz 8 v 2. Vsaj pri bencincu. Ker pri okoli 50kmh je ze v osmi. Ce zahodis napovno gre v drugo.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Problem pri kickdownu je, da ne veš točno kdaj se bo zgodil. Men gre to na živce, ker se ob kakem malo bolj dinamičnem prehitevanju običajno zgodi ravno ko zavijaš ven, kar pa pomeni kr dost dela za sprednji par koles pri FWD ju.

Jaz zaradi tega pred prehitevanjem počim v S, ker obvolanskih ročic nimam. Pri prejšnjem kjer sem jih imel pa sem običajno na roke počil prestavo ali dve dol. To je pa tud edina "manual" interakcija med mano in menjalnikom poleg PRD. Gre pa za DSG, obakrat.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.469
353
83
34
Meni je bil DSG v Karoqu 1.5 tsi izjemno zoprn za vozit. V klasicnem nacinu se je ves cas nekaj zaganjal in znal tudi zakopati v prazno.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Kako ne veš kdaj se bo zgodil kick-down, itak da kmalu zatem ko ti stopalko za plin zahodiš do konca.

Pri avtomatiku pač moraš malo v naprej vedeti koliko stopalko za plin zahodit, ker moč dobiš z zamikom, ko prešalta in motor dobi želene obrate. Noben čudežen menjalnik naj šalta še tako hitro ne bo obrate motorja dvignil iz 1500 rpm na 5000 rpm. Edina opcija je da je hibrid in začne v trenutku vleči na elektromotor, potem pa to prepusti bencinarju.

Še ena zanimivost, tudi elektirčen Taycan, ki ima dvostopenjski menjalnik, se čuti tista luknja ko ga pri nizki hitrosti zahodiš in šalta v nižjo.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.588
1.494
113
No, bimer jih dvigne s 1000 na 6500 hitreje kot uspe (digitalni) kazalec skocit tja...
Kako je to mozno sicer ne vem....ampak ocitno je!
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Gre pa za DSG, obakrat.
Mene je pri DSG.ju motilo, ker je prehitro nametal prestave in si se vozil z 1.100 vrtljaji (dotično Touran 2.0 TDI 150) kar je dušilo motor kakor tudi jemalo čas, ko si rabil vrtljaje, da je začelo to metat više (ker motor je bil povsem zadušen v teh vrtljajih) -> v tej kombinaciji motorja 'pamet' ni bila najbolje določena in se je motor matral s prenizkimi vrtljaji (tudi nobenega užitak ni bilo vozit s takimi vrtljaji).
Vse skupaj bi se moglo dogajat kakih 200 vrtljajev više - tako prestavljanje v višjo prestavo kakor držanje vrtljajev motorja. Ni treba da je vse eko, človek rabi v določeni prestavi vseeno sodelovanje motorja ob vožnji preko ovinkov, ne pa da se skozi nekaj prestavlja.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Se strinjam. V prejšnjem, Golfu s 150KM TDI jem je to tudi mene motilo. Pa ravno pri 50km/h je bilo najbolj opazno.

Passat (190KM) teh težav nima več.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Kolikor se še spomnim DSG, tole drži (pa ni bil DSG edini, večina dvosklopčnih je to počela, pri večini znamk): v D za prestavo previsoko (oz. par 100 vrtljajev premalo, v S pa prestavo prenizko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

first1

Fizikalc
19. mar 2018
330
162
43
Ta zamik je res predolg.. Imam primer ko se v klancu vkljucujes na glavno cesto in se skoraj ustavis in ko stisnes gas traja celo vecnost, po obcutku bi rekel skoraj 2 celi sekundi, da avto pospesi. Lahko da obcutek vara, vsekakor pa bistveno predolgo ravno takrat ko bi rabil da hitro odreagira.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ynos

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Vse pomanjkljivosti naštete zgoraj so mi popolna neznanka na preko desetletje starem DSG menjalniku DQ500.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Aha, ti imaš izkušnjo z menjalnikom v VW Up in si zaključil, da avtomatski menjalniki niso vredni pol k... uau Pravi avtomatik, ne ta v Upu prestaviš v D in se pelješ do takrat ko se ustaviš in prestaviš v P. Vsak normalen avtomatik je tega zmožen, pa naj bo DSG, ki je dvosklopčni robot do klasike, 4,6, ali 8 stopenjske.
Zapelji se enkrat po neki serpetinasti cesti pa povej kolikokrat bos menjal prestavi pri ročnem in kolikokrat bo menjal avtomatik (pa po moznosti ti se bremzo tiscal pred serpentino, ker bo sla prestava gorr in bos "brez" pojemka motorja.
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
826
394
63
Jaz pri svoji CX-30 avtomatiku, vozim večino časa, predvsem pri bolj dinamični vožnji, v manual in raje prestavljam sam kakor mi paše, ker motor preveč sili v obrate za moj okus.
Moram pa v "D"prav pazit, da pri malo hitrejšem pritisku na plin ne prestavi iz 5. v 2. prestavo pri 50km/h, ko recimo želim ujeti zeleno na semaforju.
Za kakšno penzionistično vožnjo pa je v "D" čisto ok.